Skocz do zawartości

[Przełajki - galeria] Inspiruj, chwal, dziel się wrażeniami


Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

Czekałem, czekałem i się doczekałem. Od 2 tygodni ujeżdżam Accent Furious.

Zmiany w stosunku do fabryki to wygodniejsze siodło i owijka. Gravel to jest to czego poszukiwałem, jestem zadowolony z zakupu, bardzo uniwersalny rower i szczerze mogę polecić. Zarówno Furiousa jak ogólnie ten typ roweru. Oczywiście jak ktoś goli nogi i udaje Contadora ścigając się w jakichś ogórkowych wyścigach dla amatorów, to nie jest pojazd dla niego, tak samo dla kogoś kto chce pojeździć w wysokich górach. Natomiast dla całej reszty, która chce wygodny rower z szosową ramą i barankiem, jak najbardziej. Napęd 1x11 super, spokojnie wystarczy do normalnej jazdy.

Kiepski ze mnie fotograf więc na zdjęciach niezbyt wygląda, na żywo jest dużo lepiej. Dla mnie dodatkowym plusem jest kolor, chciałem niebieska lub czerwoną ramę. Ten niebieski to metalik, nie udało mi się tego uchwycić na foto. Wygląda jak mój ulubiony Estoril Blue od BMW, kto jest fanem motoryzacji ten wie, a kto nie to sobie może sprawdzić w google i będzie tam setki zdjęć dobrze go ukazujących ;)
 
Spec:


RAMA: 

ACCENT FURIOUS ALUMINIUM 6061 T6 700C

WIDELEC: 

ACCENT FURIOUS ALU-CARBON

STERY: 

ACCENT HI-S02

KORBA: 

SRAM RIVAL1 42T

PRZERZUTKA TYLNA: 

SRAM APEX

MANETKI: 

SRAM RIVAL 1x11

KASETA: 

SRAM PG1130 11-42T

ŁAŃCUCH: 

SRAM PC1110

PIASTY: 

ACCENT RACE

HAMULCE: 

ACCENT MECHANICAL tarcza 160mm

DŹWIGNIE HAMULCÓW: 

SRAM RIVAL

OBRĘCZE: 

ACCENT RACE

OPONY: 

VITTORIA REVOLUTION 700x38C

KIEROWNICA: 

ACCENT EXECUTE

CHWYTY KIEROWNICY: 

ACCENT AC-TAPE

WSPORNIK KIEROWNICY: 

ACCENT FOREST

WSPORNIK SIODEŁKA: 

ACCENT SP-408 30,9mm

OBEJMA PODSIODŁOWA: 

ACCENT EXECUTE

SIODEŁKO: 

ACCENT FURIOUS

WAGA: 

10,4 kg
bc8e318a7aabf73cmed.jpg
5692116e3e506a46med.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

The PLUGawiec is dead, long live the Dekadent.

 

Atakująca wtyczka pomimo iż prestiżowa i szlachetna momentami zasiewała ziarno niepokoju jeśli o jej sztywność w departamencie suportowym chadza. Była jednak taka "od zawsza", z relacji innych dosiadaczy dowiedziałem sie iż ten typ tak ma. Fajnie. Ale nie do końca. Nie jak się jest trzycyfrowym balastem na wierchu tej rzeźby z pospawanych rureczek. No właśnie - rureczek. Przekroje PLUGawca nie robią wrażenia solidnych:

 

-hQt6V6ysw1hzrPuhCYWOnX8F566I_m0EynJekSy

 

-OgYJ24BhaMHRiBZHwQMDkJDQzljdVRlO4ZI2ule

 

 

Czardżowy Plugsztyl na pewno jest bardziej rachityczny niż gienkowy Dejłan. Stąd też decyzja o powrocie do przełajki ze stajni Genesisa, ponownie model Day One (wersja Decade) i tym razem zamiast Reynolds 520 - stal Mjolnir. Najprawdopodobniej jest to odpowiednik "rejnoldsowej piątki", choć dokładnych danych metalurgicznych nie posiadam faktem jednak, że jest komfortowy nie będąc zbytnio gibkim.

Oczywiście przy przesiadce materiałowej, dizajnerzy postanowili nieco pokombinować z geo, a więc zeszłoroczna Dekada w porównaniu do DayOne z 11' jest niższa, dłuższa, nieco leniwsza jeśli o kąty chodzi. Pasuje. I pomimo iż jest najdłuższa (sprawdzone miarkowo) z moich przełajek to po pierwszej przekatce zdawała się być najkrótszą!

Lekkie podkręcenie kilku komponentów i jestem w domu. Sztyca/siodło z PLUGawca zostało wszczepione, kiera 48cm owinięta...pozostają finałowe lifty - lekko pokręcić siodełkiem, klamkami, opuścić kierownika niżej no i zamoncić wungjel w miejsce stalowego widła.

 

Dziwna sprawa, ale teraz SSCX ma sens, podczas gdy próby na poprzednim DejŁan'ie nie były odebrane tak pozytywnie. Będę apdejcić w miarę przyrostu kilomil.

 

Foty jak zwykle, pełna amatorka (:

 

1lqwwS9EiPwiPc1Iqr0oBKSbXmAvInC0hzNMbfoZ

 

j1ovwslPxKZvaGyPCRTqcRvXT9KOxJIR4rzdvY-z

 

Wtz5UV_Wlzz7ZmFa3KiKzHN19ZjZFH1b-zEHNWk-

  • +1 pomógł 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Kazafaza

Z uwagi na brak ścianki ceglanej w tle udam, że tych zdjęć nie widziałem. Jak można prezentować kolejny lordowy twór bez uprzedniej prezentacji na ściance? 

 

A tak na serio, to chyba najbardziej wysokobiałkowy przełaj, jakiego widziałem w twojej stajni. Nuff said! Mic drop!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kierownik trafił pod mą strzechę w spadku po rozkręceniu mechanikowego Whyte Gisburn'a. Jemu taka szerokość przeszkadzała w korkach :)

 

Niestety nie wygląda na to aby były one dostępne osobno. Jedyne szerszenie jakie znalazłem to Nitto, ale pod 26.0mm. Czterdziestekszóstek jest moc, a 48cm faktycznie jak na lekarstwo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tutaj troszkę lepsza cena, lecz od nich jeszcze nigdy nie zamawiałem i nie wiem jakie mają opinie:

https://www.bike24.com/p2208288.html

ostatnio też była dostępna wersja 46cm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Atr do pełni szczęścia potrzebuje jeszcze widelec z mocowaniem do koszyków. Moze w wersji 3 sie dorobi. Nie wiem czy miales okazję wczesniej jeździc na tytanie ale w polaczeniu z oponkami ok 40 dają super wygodne jeżdżenie.

 

Wysłane z mojego KIW-L21 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Zainspirowany rowerem kolegi dao z tego wątku, zapragnąłem posiadać tripstera atr w wersji 2

 

O rower ktory chodzi mi po glowie od dluzszego czasu! Gratulacje fajowego sprzetu.

Jak wrazenia po przesiadce na Ti ? ...

Aj nabyl bym cos takiego, tylko .... juz nie mialbym go gdzie trzymac. ;-P moze jak sie zluzni kiedys w garazu. ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Nie wiem czy miales okazję wczesniej jeździc na tytanie ale w polaczeniu z oponkami ok 40 dają super wygodne jeżdżenie.

 

 

Jak wrazenia po przesiadce na Ti ? ...

 

Jezdzilem wczesnej także wybór był całkowicie świadomy :)  Niektórym  nie pasuje sprężystość, ja sie zakochałem w tytanowcach

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pięknie się dzieje, dziękuję serdecznie wrzucającym fotki maszyn...ale te na slickach to bym z chęcią pogonił precz! Wszak chadza nam tu o przełajki - guma terenowa a nie asfaltowa! ;)

 

 

 

 

Niektórym  nie pasuje sprężystość

 

...i ja się do nich zaliczam, alecz próbowałem szlachetnego pierwiastka jedynie w opcji eMTeBe. Sądzę że w przełajkowym wydaniu byłoby to całkiem przyjemne rozwiązanie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Pięknie się dzieje, dziękuję serdecznie wrzucającym fotki maszyn...ale te na slickach to bym z chęcią pogonił precz! Wszak chadza nam tu o przełajki - guma terenowa a nie asfaltowa! ;)
To ja już nie będę wstawiać tutaj zdjęć swojego wiliera, bo mu założyłem slicki właśnie :whistling:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...