Skocz do zawartości

[Amortyzator] Recon Silver RL wyciek


Miki74

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Rower wisi pionowo na haku przytwierdzonym do ściany. Zauważyłem wyciek (sączenie się) z amortyzatora Rock Shox Recon Silver RL 29 Solo AIR Remote Lock na łączeniu korony z lewymi lagami (z tłumikiem).
Nie jest to normalne ? Jeżeli jest to usterka, rozumiem by reklamować.

IMG_20170115_113627a.jpg

 

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wycierałem goleń z miesiąc dwa temu na mokro gąbkom. Potem nie był używany, ten płyn to ewidentnie olej. Z zakrętki od góry na 100% nie leci, właśnie na tym łączeniu, źle sprasowane czy coś takiego ?
W czasie eksploatacji czasem wydziałem lekki zaciek ale od przodu, myślałem że to jakoś się naniosło. Fakt rower nie jest czysty (rama), elementy mechaniczne czyste.

Edytowane przez Miki74
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wprasowanie goleni nie ma nic do rzeczy bo rura przechodzi przez całą koronę i u góry jest zakręcona korkiem na którym jest pokrętło, prędzej by był wyciek na łączeniu korony z korkiem niż korony z lagą. Dziwna sprawa bo w tym miejscu olej mógłby się pojawić tylko wtedy kiedy laga by była pęknięta/złamana, ale w takim przypadku olej by raczej wylatywał w sporej ilości, a nie tylko takie coś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie jest z pod uszczelki, golenie suche.
Dokręciłem górę, wyczyściłem i obserwuję. Póki co 2 dni minęło i jest sucho, ale to jeszcze dużo za krótko.

Nie wiem co o tym myśleć, może wcześniej uzbierało się w szczelinie między golenią a koroną.  Trudno jest to wytłumaczyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam dokładnie to samo, lewa strona z góry od korony, tylko, że wyciek zauważyłem po jeździe. Ślady oleju dosłownie minimalne. Amortyzator nowy (Recon Silver TK Solo Air), ma może 100-150km za sobą.

 

To nie jest z pod uszczelki, golenie suche.
Dokręciłem górę, wyczyściłem i obserwuję. Póki co 2 dni minęło i jest sucho, ale to jeszcze dużo za krótko.

 

Chodzi o dokręcenie tej nakrętki 24mm ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 miesiące temu...

Rozwiązałeś problem, wymieniłeś te uszczelki, czy reklamujesz? Dokręciłem nakrętkę i też nadal się poci i brudzi, nie jakoś bardzo ale jednak. Bardziej już nie dokręcę, bo i tak już trochę ją zjechałem. Nie wiem czy wymiana uszczelek pomoże czy trzeba jednak na gwarancje wysyłać. Jeżeli wymiana miałaby pomóc to wole wymienić niż nie mieć kilka tygodni amora, ale jak to jakaś wada to nie ma co kasy ładować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

 

 

Wycierałem goleń z miesiąc dwa temu na mokro gąbkom.

Ja cie krencom...

 

 

Nie wiem czy wymiana uszczelek pomoże czy trzeba jednak na gwarancje wysyłać.

Wykręć tłumik, zdejmij uszczelkę, wyczyść ładnie, weź gęsty smar ale nie jakiegoś ŁT ale gesty jak np PM600, nałóż pod uszczelkę. Następnie włóż uszczelkę na miejsce i z zewnątrz tez ją lekko nasmaruj. Powinno pomóc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...