Skocz do zawartości

[5500] mtb full


Rekomendowane odpowiedzi

I geometria trąci oldskulem na kilometr - rama krótka i wysoka.

I ma to być wedle opisu damski rowerek, pewnie stąd rozmiarówka kończąca się na M gdzie rama nadal jest przy tym mała.

 

Chyba wystarczy...

Chyba, że ma to być np. bułkowóz, stąd pytanie gdzie i jak autor tematu zamierza jeździć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciężko przebić Rockridera w tej cenie ;) Nieźle wykombinowali z tym mimośrodem, prawie jak i-Drive.

 

Ja w bardzo korzystnej cenie kupiłem rower w UK (sklep Wiggle), dokładnie 2 miesiące temu. Dzisiaj spojrzałem i niestety wszystko najciekawsze już się sprzedało. Prawdopodobnie z taką samą sytuacją zetkniesz się gdziekolwiek indziej.

 

Budżet 5k pozwala polować na podstawowe modele FS renomowanych producentów, ale nie po cenach katalogowych. Może rozważałeś delikatnie używany sprzęt? Taki dosłownie z paroma ryskami, byłby większy wybór.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W związku z tym ze byłby to rower o pełnej amortyzacji spróbować czegoś więcej niż jazda po wyboistych ściankach leśnych może jakieś singiel trak

 

Do jazdy po singlach nie potrzeba fulla. Pomijam, że nie jeden trailowy sztywniak przeleci szlak lepiej niż ten z Deca. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obecnie mam taki http://www.goride.pl/mtb-275/11468-author-spirit-275-2016.html?b4

ale chciałem spróbować z pełną amortyzacją więc dlatego się zastanawiam nad zmianą  a nie chciał bym kupić coś co może się okazać lipnym nabytkiem

myślałem od czym takim

http://salon-rowerowy.pl/mtb-trail/5720-rower-kross-soil-10-2016-cash-back.html

lub coś takiego

http://www.gtbicycles.pl/rowery/2017-amortyzowane-gorskie/trail/verb-elite

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Verba bym odpuścił ze względu na zawieszenie ID, które ma słabe punkty. Główne osie są dobrze wykonane i będą obracać się do końca świata, ale już luzy na dogbone potrafią wykończyć psychicznie. Jeśli już GT, to na najnowszym zawieszeniu AOS.

 

edit: beskid mnie wyręczył ;) Dodam tylko, że 5 lat przejeździłem na tym zawieszeniu i kupiłem następnego GT, więc aż takie diabelskie może nie było :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czasem trzeba rozładować atmosferę. Jak widzisz co osoba to inny typ roweru. Najlepiej udać się do zaprzyjaźnionego sklepu i samemu spróbować. Jak kupując Soil'a tak właśnie zrobiłem. Miałem okazję na nim usiąść jeszcze jak był prototypem i zamówiłem przed premierą ze sporą zniżką. Kupując rower weź też pod uwagę odległość do serwisu. W warunkach gwarancji masz obowiązkowy pierwszy przegląd. Ja mam w mieście tylko serwis Kross'a, więc kupowanie czegoś więcej niż 100 km od domu nie uśmiecha się. Można bawić się w wysyłki kurierem, ale po co. Ja jadę do serwisu pół godziny i mam rower gotowy. Nie jestem aż tak obcykany w mechanice, żeby we wszystko się samemu bawić.

Druga sprawa to Soil 2.0 EX podoba mi się, więc to też uprościło sprawę. W twoim budżecie niemal mieści się Soil 1.0. Jak dobrze pogadasz w sklepach to też pewnie rabat dostaniesz i zmieścisz się w tym 5500 z zapasem. Zwróć uwagę, że Soil zbiera dobre opinie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się ze cena jest przystępna Firma tez dobra

Co to znaczy, że "cena jest przystępna"? Z czym go porównywałeś i w jaki sposób? A firma jak firma. :P

 

Poczytaj trochę o osprzęcie, bo ja na fullach się za bardzo nie znam, ale już na szybko widzę to:

Giant: amortyzator z goleniami 30mm bez sztywnej osi, przerzutki i manetki Alivio 3x9 (napędy trzyrzędowe to przeżytek), obręcze chyba 19mm, brak sztywnej osi z tyłu.

Kross: amortyzator z goleniami 32mm ze sztywną osią, przerzutki i manetki Deore (o poziom wyżej) 2x10, obręcze 23mm, ma sztywna oś z tyłu.

Te osie z tyłu to tak na 90%, bo zdjęcia są małe i dobrze nie widać.

 

Cudów w fullu za 5500 nie oczekuj, bo to jest cena za dobry rower HT w promocji, a fulle od 5k dopiero się zaczynają, ale tamten Kross jest lepszy od tego Gianta i będzie też bardziej perspektywiczny jakbyś kiedyś chciał wymieniać koła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim 2,0 EX jest sztywna oś z tyłu, więc i w jedynce będzie.

Tak wyżej kolega napisał - Giant ma gorszy osprzęt. Trochę przepłacasz za firmę. Kross ma fabrykę i serwis w Polsce, więc i części będą tańsze i lepiej dostępne.

Pewnie jednak i tak będziesz modyfikował rower, więc wybierz ten co ci się bardziej podoba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...