Skocz do zawartości

[9750] Kellys Hacker XT by eldo


Eldo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Zacznę może od tego że nie mam udokumentowanej (dla tego nie pamiętam) wagi każdej śrubki itp po prostu waga najważniejszych podzespołów oraz całego projektu.

 

Całość budowana w oparciu o ramę karbonową Kellys HACKER iCAD. Dla czego akurat taka nie inna, z kilku powodów. Geometria ramy która mi bardzo podeszła, wygląd ogólny oraz kolorystyka. Kupiłem sporadycznie używaną na gwarancji z pełną dokumentacją. Projekt od samego początku miał być na grupie XT i tak starałem się dobierać stopniowo poszczególne części. W miedzy czasie pojawiła się na rynku M8000 i "moda" na 1x11 więc trzeba było zrobić mały upgrade. Części gromadziłem

Witam.

 

Rower budowany w oparciu o ramę karbonową Kellys HACKER iCAD. Dla czego akurat taka nie inna, z kilku powodów. Geometria ramy która mi bardzo podeszła, wygląd ogólny oraz kolorystyka i naturalnie waga. Kupiłem używaną na gwarancji z pełną dokumentacją w stanie idealnym, reszta części nowa. Projekt od samego początku miał być na grupie XT i tak starałem się dobierać stopniowo poszczególne części. W miedzy czasie pojawiła się na rynku M8000 i "moda" na 1x11 więc trzeba było zrobić mały upgrade.

 

Tak więc docelowo projekt wygląda tak (+ ew. drobne zmiany regulacyjne na bieżąco) :

 

f432360ab7106157gen.jpg

 

e24b06a97a52cb3dgen.jpg

 

797807e077583e24gen.jpg

 

65fc401ac1628ce5gen.jpg

 

 

Kilka zdjęć z wagi :

 

9fd68c90fd49c3eegen.jpg

 

3bf87eda4a9b29bagen.jpg

 

639ba29b6c212564gen.jpg

 

96eb11de81ba8c09gen.jpg

 

1145cdfae0299717gen.jpg

 

Na chwilę obecną podaję dane które mam w archiwum:

 

-Bar Ends: (Rogi) BRAK

-Bar Plugs: (Korki do kierownicy) ESI

-Bottle Cage: (Koszyk na bidon) Topeak

-Brake (Front): (Hamulec przedni) Tarczowy XT M8000

-Brake (Rear): (Hamulec tylny) Tarczowy XT M8000

-Brake Levers: (Klamki Hamulcowe) XT M8000

-Cables: (Pancerze i linki) XTR

-Cassette: (Kaseta) XT M8000 11-40 (410g)

-Chain: (łanńuch) HG701 11rz. (249g)

-Crankset: (Korby) Deore XT (609g)

-Derlr (Front): (Przerzutka przednia) BRAK

-Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) XT M8000 (271g)

-Fork: (Widelec) Rock Shock REBA (1451g)

-Rear Shock: (Damper)

-Frame: (Rama) Kellys iCAD CARBON (waga z hakiem 1230g)

-Grips: (Gripy) ESI (50g)

-Handlebar: (Kierownica) FSA K-Force CARBON 680mm (132g)

-Handlebar Tape: (Owijka) BRAK

-Headset: (Stery) Cane Creek 40-series Tapered (92g)

-Pedals: (Pedały) Shimano M-530 (455g)

-Seat: (Siodło) KLS Apex (325g)

-Seatpost: (Sztyca) FSA K-Force CARBON (265g)

-Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) FSA

-Shifters: (Manetki) XT M8000 i-spec II

-Skewers: (Zaciski koł) Deore XT

-Spacers: (Podkładki pod mostek) FSA

-Starnut: (Gwiazdka)

-Stem: (Mostek) KLS 110mm

-Tire (Front): (Opona przednia) Continental Race King 26x2,2 UST (695g)

-Tire (Rear): (Opona tylna) Continental Race King 26x2,2 UST (695g)

-Top Cap: (Top cap) Cane Creek

-Tubes: (Dętki) BRAK

-Wheel Front: (Koło przednie) Deore XT M-775 UST (całe koło b/opony 761g)

-Hub: (Piasta) Deore XT M-775

-Rim: (Obręcz) Deore XT UST

-Spokes: (Szprychy) Deore XT

-Nipples: (Nyple) Deore XT

-Rim tape: (Opaska) BRAK

-Wheel Rear: (Koło tylne) Deore XT M-775 UST (całe koło b/opony 934g)

-Hub: (Piasta) Deore XT M-775

-Rim: (Obręcz) Deore XT UST

-Spokes: (Szprychy) Deore XT

-Nipples: (Nyple) Deore XT

-Rim tape: (Opaska) BRAK

-Misc : (Inne) Wkład suportu XTR

 

Waga: 9750g

 

Pozdrawiam...

Edytowane przez 1415chris
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Mały upgrade, nowa tym razem prosta kierownica oraz mostek KLS Master w celach regulacyjnych dla tego waga pozostaje bez zmian  :thumbsup:

Był też epizod z oponami AKA Pluma (295g + dętka 95g) więc waga spadła dosyć sporo bo ok 600g ale wróciłem do RK UST. 

 

48fb55121c12d3b6gen.jpg

 

a5f3059e5860c183gen.jpg

 

 

 

 

Edytowane przez Eldo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ajjjj :) podoba mi sie :)

-kurde,az chyba pokusze sie o moja nowa rozpiske,bo tez moj spadl gdzie o 300g ale mam za duzego lenia by to udokumentowac :)

 

fajny bajk

 

ps.widze ze tez poszedles w przerobiona korbe XT - najlepsze jest to ze wagowo wychodzi nie wiele wiecej niz oryginalne jednoblatowe nowe XTR

Edytowane przez mrovka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kierownice i korby kupilem na allegro (kup teraz). Kierowca jest wizualnie przerobiona tzn kupilem nowa ale nie pasowal mi polysk i grafika do reszty projektu wiec zrobilem czysty karbon w macie. Odkopie gdzieś foto oryginału to wkleje. Nie pamietam dokładnie ale za nowe korby dałem ok 400pln (bez aluminiowych srubek, te kupiłem osobno) za nowa kierownice ok 350 jakos tak. Na chwilę obecną mam załozoną prostą kierownicę (szukam najlepszych ustawień)  :thumbsup:

Edytowane przez Eldo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

''...Ogólnie jestem bardzo zadowolony jak to pracuje i wygląda...''

 

Ja wiem ze sa gust i gusciki i na te tematy sie nie rozmawia...ale to XT wyglada moim zdaniem o wiele lepiej niz korby z tych nowych grup o nie symetrycznym bcd

Nie wiem jak teraz..ale jak jeszcze dodac do tego ten graqfitowy kolor np XTR'a to.....leeee :)

 

Mozesz napisac doklane oznaczenia tej korby? oraz to jakie ona ma bcd?

-96mm ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg producenta 1586g, moja prosto z pudełka 1491g (oś QR15 ważyłem z kołem)  :thumbsup:  Była opcja założyć używanego SID-a ale padło na nową Rebę, i chyba dobrze...


Zamiast tej maciory koszyczka na bidon od Topeaka polecam ci ten wizualnie i kolorystycznie idealny będzie

http://allegro.pl/koszyk-na-bidon-elite-cannibal-skin-czarno-czerwon-i5284405544.html

 wszystko OK ale akurat ten Topeak jest regulowany i tylko dla tego siedzi w ramie. Mam też taki:

 

d387e077bbd55756med.png

 

ale co z tego jak wypada mi z niego połowa butelek z piciem :verymad: 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ubyło trochę gramów z projektu wiedzaktualizacja.

 

52bbbdead9e51cd8gen.jpg

 

 

0801e4654420295agen.jpg

 

W drodze kokpit z karbonu więc podsumowanie zrobie po zamianie alu na węgiel. Ubędzie tez troche wagi z kół :-)

 

Na chwilę obecną tak sie prezentuje

 

72ef07ce28347d6egen.jpg

Edytowane przez Eldo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wiec tak, nowy kokpit zamontowany. Ubyło sporo gramów co widac na foto. W zamian za komplet kls master nowy 3T karbon (mostek 110mm kierownica prosta 640mm).

 

58ac84daefac5259gen.jpg

 

895a14a856920e37gen.jpg

 

4408fd7bfd719155gen.jpg

 

adb9bb927f1ce4f5gen.jpg

 

9d5b6e605178cafagen.jpg

 

Tak sie prezentuje teraz :-)

 

Jak przyjdą nowe opony (lzejsze i to sporo) mysle ze pojawi się 8 z przodu przy wadze całkowitej!

Edytowane przez Eldo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...