Skocz do zawartości

[amortyzator] Suntour Aion - wyciek z tłumika


machinehead

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.
Podczas wykonywania rutynowego przeglądu amorka, zauważyłem, że popychacz tłumika (cienka laga), od całkowitego wyciągnięcia zapada się dobrych kilka cm jałowym opadem (wszystko robione "do góry nogami"). Objaw wskazuje na ubytki oleju w tłumiku, co widać też podczas poruszania popychaczem, gdyż z tłumika wysącza się bezbarwny olej. Widelec stracił też lockout. Tłumik jest rozbieralny podobnie jak w starszych rocznikach epicona i raczej na 100% da się go na spokojnie rozebrać i zalać na nowo. Tu pojawia się pytanie: ile potrzeba tam oleju i czy taki zabieg da się wykonać jakoś w miarę przyzwoicie w warunkach domowych? Czy jest opcja na dostanie zastępczych oringów w sklepie?

 

pozdrower

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie pamiętam ile tam bylo oleju lecz musisz tak zalac zeby ten popychacz wchodził caly do srodka natomiast powinien sie lekko odbijac przy wcisnieciu go do konca. Jesli ten popychacz gladko ci wejdzie do konca bez oporu to znaczy ze jest za malo oleju zas jesli bedzie bardzo duzy opor przy dociskaniu go do konca tzn ze jest oleju za dużo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...