godzinilla Napisano 9 Września 2016 Udostępnij Napisano 9 Września 2016 (edytowane) Potrzebuję informacji jakiego oleju mam nalać do: - komory powietrznej (od góry, na tłok powietrzny), - do kąpieli olejowej w dolnych lagach. Nie czaje tego tematu kompletnie. Niby do komory ma być około 3ml lepkości 40W, na dół po 16ml np. 15W. Nie znalazłem oleju dedykowanego do amortyzatorów o lepkości 40, 15 są. Ale czy KONIECZNIE musi to być olej dedykowany? Można zastosować samochodowy (jaki? Do tej pory miałem wlany 15W40 pół syntetyk w dolnych goleniach, tak mi polecono tutaj na forum... Podobno pieni się podczas pracy). Do komory powietrznej on się chyba nie nadaje... Edytowane 9 Września 2016 przez godzinilla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
artofnois Napisano 9 Września 2016 Udostępnij Napisano 9 Września 2016 Ja leję w obu przypadkach 5W/40 lub 7,5W/40 Motorexa , tak jak stoi w manualu. Ostatnio zmieniłem na Repsol fork 5W i jakoś amor się nie rozpuścił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
godzinilla Napisano 9 Września 2016 Autor Udostępnij Napisano 9 Września 2016 Udało mi się kupić dedykowaną 15kę Finish Line, czy on będzie ok? Na gęstszy do góry w Rzeszowie raczej nie liczę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
godzinilla Napisano 14 Września 2016 Autor Udostępnij Napisano 14 Września 2016 Dla potomnych: komorę powietrzną jak i dolne lagi zalałem wspomnianym olejem 15WT od Finish Line. Działa wszystko perfekcyjnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.