Skocz do zawartości

[suport] Chin Haur


Jurekz1978

Rekomendowane odpowiedzi

Posiadam obecnie w rowerze suport Chin Haur o takim oznaczeniu:

 

CH51R

70x122L

BC1.37x24T

 

Kto rozgryzie mi wymiary tak, żebym mógł kupić zamiennik. Nie znam się zbyt dobrze ale długość mufy powinna być 68 albo 73 a w tym jak jest? czy to 70mm? 122 to długość osi? Bo widząc w sklepach inne suporty to znalazłem 122,5 i nie wiem czy to ma znaczenie. W ogóle jeśli chodzi o długość mufy to na pewno jest taki wymiar 70? i jeszcze jaki to ma gwint bo może być włoski lub angielski.

 

A może któś mi poleci jakiś zamiennik innej jakiejś dobrej firmy.

post-177663-0-85456900-1472151788_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ech, specjaliści teoretycy... Macie na zdjęciu prawą miskę z wyraźnie widocznym lewym gwintem. Jeśli to miska od tego konkretnego suportu, oczywiście ;) .

To może mi napiszesz jaki suport miałbym kupić. Bo ja od razu się przyznaję, że akurat się nie znam na tym. Liznąłem teori tyle, żeby wybrać a jak przyszło co do czego to z symboli na starym suporcie nie umiem nic wyczytać bo te 70x120 to niby mufa miałaby mieć 70mm, ale zaraz pod spodem na suporcie jest oznaczenie gwintu angielskiego. Kolega wyżej podał mi propozycje suportu z alegro ale o rozmiarze 68 więc nie jestem już tego pewny. Mój suport jest tak oryginalny od roweru i nakrętki nie są podmieniane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach