Skocz do zawartości

[stery] Duży opór po serwisie sterów.


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć!

 

Ostatnio strzelało mi coś w okolicy główki ramy. Pomyślałem- stery! Dzisiaj wszystko zrobiłem, łożyska wyczyściłem, dużo ŁT- 43 dałem.

Strzelanie ustało, co mnie ucieszyło :D Ale mam problem, że bardzo ciężko teraz stery się kręcą, można powiedzieć, że jazda bez trzymania kierownicy jest niemożliwa, nie można poprzez balans ciałem zmienić kierunku jazdy.

 

W czym może być problem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co to za stery? Może zwyczajnie przyszedł ich czas i umarły? Ja miałem dokładnie to co Ty, wylądowały na śmietniku. Kupiłem na łożyskach maszynowych, serwis czyli wytarcie smaru i nałożenie nowego ( na dolnym łożysku przykleja się piach) trwa jakąś minutę, robię to za każdym razem jak wyciągam amor.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak napisali koledzy dokręć śrubę od góry tak aby nie było luzu a kiera w miare lekko chodziła. Jak kiera zacznie lekko chodzić a bedzie minimalny luz to jak skręcisz boczne śrubki to póżniej jeszcze dokręcisz raz delikatnie śrubę u góry powinno się to skasować.

A czy aby wianki na sterach włożyłeś w odpowiednią stronę?.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja Wam powiem , że pomieszalem stery , vp-71a z jakimś diatechem. Teoretycznie powinienem mieć plastikowy ślizg górnego łożyska a jednak luz [emoji14] Po drugim dniu walki udało mi się to poskładać do kupy , także trzeba uważać jak się ma 2 stery rozłożone ;)

 

Wysłane z mojego SM-G361F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...