Skocz do zawartości

[rower] Czy warto? Indiana X-Pulser 5.9


Dark_Half

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Czy wyżej wymieniony rower warty jest swojej ceny czyli ok 2100zł? Osprzęt ma chyba nie najgorszy, jedyne co mnie zastanawia to biegi 2x10, rzadko spotyka się taki układ, bać się takiego rozwiązania? Rower byłby głownie użytkowany na szutrze, bardzo byle jakie asfalty, odcinki leśne ogólnie teren nie pod crossa.... Kto produkuje te rowery? Zawsze miło widziana alternatywa w cenie ok 2 tyś ;)

 

http://www.mediaexpert.pl/mtb/rower-indiana-x-pulser-5-9-m19-czarno-bialo-srebrny-mat-bp,id-614306

 

Pozdrawiam 

Piotr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

Podobno produkuje go Kross.

W tej samej cenie jest też w Avansie i Electro, jednak o stówę niższa cena dotyczy rozmiaru 19 ".

Ciekawe jak jest z tą gwarancją - na stronie producenta podają dwa lata, a w powyższych sklepach 5 lat :whistling:

Edytowane przez KrissDeValnor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tych pieniądzach to bardzo dobra opcja (napęd na pełnym Deore, amor RS) , a Indiana to marka własna spółki TERG  właściciela MediaExpert.


Napęd 2x10 to obecnie popularne rozwiązanie dla rowerów typowo MTB , do jazdy typowo terenowej w zupełności wystarczający , ale do ścigania na asfalcie (do czego tego typu rowery nie służą a są często wykorzystywane) dla wielu to za mało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

 

Tak, jestem posiadaczem tego roweru. Kupiłem go w maju w jednym ze sklepów MediaExpert.

 

Od tamtej pory przetestowałem go w prawie każdym terenie. Z moją drugą połówką jeżdżę na nim po drogach, ew. mocno ubitym piasku (nie cierpi jeździć po 'wybojach'). Rower posiada blokadę skoku, więc gdy wyjeżdżamy 'z krzaków, lub piachu' na asfalt, blokujemy amor i jedziemy prawie tak samo jak zwykłym crossem.

 

W cięższy teren, wyjeżdżam sam lub z kolegą, który posiada też Indianę, z tym że niższy model, bo Pulsera 2.9 (także skok 100mm, ale już Santour i ciut słabszy osprzęt),

 

Pulsera 5.9, przetestowałem także na małych złotowskich trail'ach, jeśli można je w ogóle tak nazwać. I ja i rower, przeżyliśmy zjazdy, małe wyskoki i lądowania.

 

Amor RC sprawdza się znakomicie, choć mile widziany byłby tu jednak skok 120-130mm.

 

BIegi wchodzą poprawnie, bez szarpnięć, koła wytrzymałe i opony także, hamulce po konfiguracji w domu (rozkręcenie zacisków, zaciśnięcie klocków i skręcenie) zatrzymują rower w miejscu.

 

Po za strojeniem hamulców, chyba nic z nim nie robiłem, zero potrzeby serwisowania itd. Rower jest lekki i dzięki sprzętowi 'pod maską' nie tylko nadaje do niedzielnego MTB, ale także do mniej szalonego enduro/trail'a, z racji jego niskiej wagi i zwinności.

 

Od taki entrylevel enduro/trail hardtail :)

Edytowane przez headder
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

cześć

jeżeli mogę dodać 2 zdania w tym wątku (poniekąd odnoszące się do pytań wyżej) to z perspektywy kilkuletniego używania rowerów Krossa (ostatnio hexagon 6x) i traktując to jako punkt odniesienia mogę napisać, że:

- połasiłem się :-) na koła 29 cali (hexagon miał 26 '') co przy moich 175 cm wzrostu wymusiło ramę 17 calową. Dziewiętnastka była zdecydowanie za duża. Osiemnastek nie robią. Połasiłem się też na cenę, bo w MediaExpert 2 miesiące temu zapłaciłem za niego 1299 zł z przeglądem. Cena rewelacyjna i na pewno nie żałuję mimo pewnego oporu przed zakupem roweru w markecie. Ten, kto porówna sobie cenę roweru np. Krossa z podobnym wyposażeniem ten zrozumie, dlaczego większych dylematów nie miałem.

- rower ma ramę sygnowaną przez krossa, podobnie jak znaczek na zaślepce mostka.

 

Od zakupu przejechałem Indianą około 1000 km, głownie  w lesie i w warunkach dla rowerów crossowych - generalnie nie mam żadnych negatywnych uwag. Jedyną rzeczą, która mnie zaskoczyła nieco była geometria ramy i problem z uchwytem do bidonu. konieczne było założenie koszyka z bocznym wkładaniem bidonu a nie z góry. Przy bidonie 0.7 litra wyciąganie go było bardzo utrudnione. Czuję też różnicę w działaniu hamulców. Podobno jest to normalne jak się przesiadce na większe koło (nie potrafię tego zweryfikować) ale jest to odczuwalne - tarcze z przodu i tyłu są 160mm. Opony w moim egzemplarzu to RR

Pozdrawiam

Piotr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zieli

A możesz parę fotek wstawić rowerku kupionego. Zwłaszcza tam gdzie ten kross występuje oraz fotek osprzętu.

Kupiłeś rowerek w sklepie, czy przez neta.

Jak został wyregulowany.

:laugh:


headder

I jak rowerek śmiga. Czy z tyłu XT? Zwykle mocniejsze przerzutki dają na tył? Ile masz wzrostu i jaką ramę?

Może parę fotek roweru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do zdjęć - jutro postaram się wrzucić. Regulacja - napisze tak: w media expert nie ma co liczyć na poziom taki jak w renomowanym sklepie, to jasne. Przegląd po prostu pozwolił mi wypełnić jeden z warunków ważności gwarancji i tyle. Kupiłem go w fizycznym sklepie, niby złożony ale:

- luzy w wsporniku kierownicy, niepoprawnie skręcone

- luzy na śrubkach mocujących zaciski hamulca tylnego

- niedokręcone pedały

poprawiłem to sobie we własnym zakresie, bo zauważyłem już w domu ale pokazuje to jednak rozpietość jakości między serwisem marketowym jak by nie było a sklepem stricte rowerowym chyba bardziej jednak zmotywowanym do dbania o jakość i w ten sposób również o relacje z klientem. Trzeba również uczciwie napisać, że 2 rower tam kupiony przez koleżankę (trekkingowy tym razem) nie miał żadnych przypadłości a też go sprawdzałem więc ciężko powiedzieć co jest normą. Z rozmów z sprzedawcami wiem, że do ME w Inie były sprowadzane z końcem sezonu rowery z innych sklepów - z Bydgoszczy na przykład, które sprzedawały rowery w namiotach ustawionych obok sklepu. Coś pewnie w tym jest, bo jak kupowałem mój egzemplarz, to sporo stojących tam rowerów miało kartki z rezerwacjami dla ludzi z innych miast - w ogóle był szał niskich cen i ludzie w kolejkach z rowerami do kasy stali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdjęcia w załączniku - z tyłu przerzutka deore, z przodu seria xt. przesyłam też te elementy, gdzie widać że Kross wtrącił do tego roweru swoje trzy grosze.. Niestety pogoda jest jaka jest więc zdjęcia kiepskie jakościowo ale myślę że nie chodzi tutaj o walory artystyczne :-)

 

post-201227-0-77131500-1478440465_thumb.jpg

post-201227-0-20857800-1478440467_thumb.jpg

post-201227-0-26770400-1478440468_thumb.jpg

post-201227-0-23611400-1478440469_thumb.jpg

post-201227-0-23409500-1478440470_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...