Skocz do zawartości


Strona korzysta z plików cookie. Zobacz jak.   Rozumiem i akceptuję pliki cookies
Zdjęcie
- - - - -

Nowości 2017

enduro mtb boost all mountain tani rowery rose rosebikes najlepszy rower szosowy

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
18 odpowiedzi w tym temacie

#1 paulsen

paulsen

    Maniak

  • Użytkownik
  • 444 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Wrocław
  • Imię:Piotr
Garaż Rower

Napisano 19 lipiec 2016 - 22:05

Niedawno podczas Eurobike Media Days pokazaliśmy kilka nowości na nadchodzący sezon:

 

Nowy Root Miller 29" to rozwinięcie koncepcji ścieżkowca, który pozostaje w produkcji od dobrych kilku lat.

 

 

95oduq.jpg

 

 

Obecnie skok tylko i wyłącznie 140 mm, górna rura dłuższa o 15 mm i krótszy mostek - wielu klientów i tak montowało najkrótszy z możliwych korzystając z konfiguratora. Kąt główki został także poprawiony o 1,5° by poprawić charakterystykę na zjazdach.

Koła w nowym rowerze są w standardzie Boost, a dzięki temu, że w ramie jest więcej miejsca można montować:

Koła 29” z oponą do 2,6 “ lub Koła 27,5 + z oponą min 2,8”, a maksymalnie 3.0”.

Planujemy opcję oferowania tego roweru z dwoma kompletami kół. Wkład suportu – BSA, koniec z press-fitem i myślimy, że wielu klientów ucieszy to rozwiązanie. Będziemy montować w tym modelu dampery wymiarowane jednostkami metrycznymi i nasz inżynier upatruje w tym rozwiązaniu przewagi w postaci lepszej pracy zawieszenia. Zmienione też będzie wewnętrzne prowadzenie przewodów.

 

Nowy Granite Chief 27,5"+

 

2rzs57t.jpg

 

Nowy Granite Chief to także standard Boost oraz metryczny rozmiar dampera oraz suport BSA. Górną rurę także wydłużyliśmy o 15 mm, mostek będzie krótszy o 10 mm, a rura podsiodłowa krótsza o 25 mm. Kąt główki wynosił będzie 66,6° w miejsce 67°

Aluminiowa rama wyposażona będzie w osłonę dolnej rury (Root Miller też będzie ją posiadał). Inaczej zostaną poprowadzone przewody: wyjście będzie zlokalizowane między suportem I głównym łożyskiem ramy co praktycznie wyeliminuje niepożądane naprężenia kabli, nie będą one także biegły pod suportem co poprawi wygląd.

 

Oba rowery oczywiście będą w pełni konfigurowalne, podobnie jak w poprzednich latach do wyboru trzy wersje wyposażenia, które będą bazą do 

stworzenia własnego, niepotwarzalnego, wymarzonego roweru.


  • 1

#2 wojtas7

wojtas7

    Master

  • Użytkownik
  • 1845 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Wrocław
  • Imię:Wojtek

Napisano 21 lipiec 2016 - 15:54

górna rura dłuższa o 15 mm i krótszy mostek - wielu klientów i tak montowało najkrótszy z możliwych korzystając z konfiguratora
 

 

To jest ciekawe, czy inni producenci rowerów mają jakieś statystyki, co klienci robią z ich rowerami? Tutaj fajnie widać czego klienci oczekują :-)


  • 0

pozdrawiam


#3 ishi

ishi

    Master

  • Użytkownik
  • 2204 postów
  • Płeć:Mężczyzna
Garaż Rower

Napisano 21 lipiec 2016 - 18:03

CZy będzie dostępny sam frameset Millera?


  • 0

#4 paulsen

paulsen

    Maniak

  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 444 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Wrocław
  • Imię:Piotr
Garaż Rower

Napisano 21 lipiec 2016 - 19:40

Niestety prócz wyjątkowych przypadków tj gdy zostaje nam zapas starych ram nie prowadzimy sprzedaży samych framesetów.

Te, które są dostępne można znaleźć tutaj:

Akcesoria w niskich cenach w internetowym sklepie rowerowym


  • 0

#5 maciej83

maciej83

    Maniak

  • Użytkownik
  • 676 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:banino
  • Imię:maciej
Garaż Rower

Napisano 22 lipiec 2016 - 07:38

Szkoda byłoby co pooglądac jakby metke Ishi zamienił na root killera:P

 


  • 0

#6 Wooyek

Wooyek

    Stały bywalec

  • Użytkownik
  • 956 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Katowice
  • Imię:Michał
Garaż Rower

Napisano 22 lipiec 2016 - 08:53

Nowy Granite Chief 27,5"+
 

Wkradł się mały błąd - GC nie jest 27,5"+ ;) (za to Root Miller jak najbardziej i mega dobrze się zapowiada)


  • 0

#7 paulsen

paulsen

    Maniak

  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 444 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Wrocław
  • Imię:Piotr
Garaż Rower

Napisano 22 lipiec 2016 - 23:37

 

Wkradł się mały błąd - GC nie jest 27,5"+ ;) (za to Root Miller jak najbardziej i mega dobrze się zapowiada)

 

 

aa tak, pomyłka, poprawiam


  • 0

#8 Wooyek

Wooyek

    Stały bywalec

  • Użytkownik
  • 956 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Katowice
  • Imię:Michał
Garaż Rower

Napisano 25 lipiec 2016 - 07:56

No i nie poprawiłeś ;)


  • 0

#9 paulsen

paulsen

    Maniak

  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 444 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Wrocław
  • Imię:Piotr
Garaż Rower

Napisano 25 lipiec 2016 - 10:01

Nie można już wyedytować tego posta - ot co.


  • 0

#10 skwarek2

skwarek2

    Maniak

  • Użytkownik
  • 540 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Gdynia / Ustka
  • Imię:Mariusz

Napisano 27 lipiec 2016 - 13:51

ot co.

Gdzie można wasze rowery przetestować? Trialowe najlepiej.


  • 0

Mistrz brzeszczotu - Stallovy Paprzykarz 2014

Największy przegrany z najbrzydszym rowerem - Stallovy Paprykarz 2015


#11 paulsen

paulsen

    Maniak

  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 444 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Wrocław
  • Imię:Piotr
Garaż Rower

Napisano 27 lipiec 2016 - 14:13

Typowo trialowych rowerów nie mamy w swojej ofercie. Flota testowa dostępna jest albo na wybranych imprezach w kraju lub też we Wrocławiu i w okolicach. 

Z rowerów mtb mam obecnie: ROSE Mr Big 2 (29", karbon do XC), ROSE Granite Chief (model 2016, 27.5" 150 mm skoku), ROSE Root Miller (model 2016, 29", 130 mm skoku) oraz ROSE Uncle Jimbo (enduro, 160 mm skoku, 27,5 cala)

 

 


  • 0

#12 paulsen

paulsen

    Maniak

  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 444 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Wrocław
  • Imię:Piotr
Garaż Rower

Napisano 28 lipiec 2016 - 06:37

Nie jest tajemnicą, że od wielu lat konstruujemy i sprzedajemy rowery przełajowe. Po kilku latach przerwy, gdy w naszej ofercie brakowało karbonowego roweru przełajowego, mamy przyjemność przedstawić najnowsze dzieło naszego biura konstrukcyjnego: XEON CDX CROSS. To nasza sportowa przełajówka i uniwersalny "wszędołaz" w jednym.

Geometria przypomina trochę nasz aluminiowy model ROSE TEAM DX CROSS, ale jest troszkę bardziej sportowa. Uniwersalnego charakteru dodają ramie punkty mocowania bagażnika i błotników. Dzięki nim sportową przełajówkę można przeobrazić w podróżniczego gravela. Dwa zestawy kół plus dwa mostki i mamy w efekcie dwa, różne rowery.

Rama waży ok 1100 gramów, karbonowy widelec 450 gramów, będzie dostępna w pięciu rozmiarach: od 51 do 62 cm, prześwity umożliwią montaż opon do 42 mm 

 

ofyade.jpg

 

e04d1i.jpg

 


  • 2

#13 paulsen

paulsen

    Maniak

  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 444 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Wrocław
  • Imię:Piotr
Garaż Rower

Napisano 02 sierpień 2016 - 21:50

Nowości na kolejny sezon ciąg dalszy. 

Wprowadzamy do oferty tańszą odmianę zwyciężającego w testach rowerów szosowych klasy "endurance" modelu ROSE XEON CGF, która nazywać się będzie ROSE PRO CGF.

Geometria jest identyczna, rama będzie troszeczkę cięższa (ok 150 g) ze względu na tańszy rodzaj karbonu zastosowanego do produkcji, pomieści także opony o szerokości do 28 mm. Wersja podstawowa wyposażona będzie w Shimano 105, dostępne będą także modele na Sram Force oraz Ultegrze. Koła to opracowany przez nas model ROSE RS 1550, które stanowią dobry kompromis między sztywnością i wagą. Ceny zostaną ogłoszone już za miesiąc, podczas targów Eurobike. 

 

rau714.jpg


Wprowadzamy także nowy model endurance na tarczach - będzie to XEON X-LITE CDX czyli lekka rama także oparta o założenia modelu XEON CGF (sztywny, komfortowy, lekki model na maratony szosowe), osie przelotowe, opony do 32 mm. Ten model będzie luksusowo wyposażony - karbonowa kierownica i karbonowe koła pozycjonować go będą wyżej niż dotychczas produkowany model XEON CDX.

 

r09f06.jpg


Użytkownik paulsen edytował ten post 02 sierpień 2016 - 21:44

  • 0

#14 paulsen

paulsen

    Maniak

  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 444 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Wrocław
  • Imię:Piotr
Garaż Rower

Napisano 09 sierpień 2016 - 21:50

Na naszej stronie pojawiły się pierwsze modele XEON CDX CROSS:

 

XEON CDX CROSS w niskich cenach w internetowym sklepie rowerowym

 

Najtańszy wariant kosztuje 2399 euro, wyposażony jest w pełną grupę SRAM FORCE z hydraulicznymi hamulcami, 

koła DT SWISS R23 Spline w wersji pod tarcze oraz kokpit Ritchey.

 


W sezonie 2016 wprowadziliśmy do produkcji dwa rowery szosowe oparte o ramę "aero" czyli modele XEON X-LITE CW w wersji z hamulcami zwykłymi oraz tarczowymi.

Na przyszły sezon przygotowaliśmy bardziej budżetowe wersje tej maszynki do ścigania, także z hamulcami tarczowymi i zwykłymi.

 

s4qm2t.jpg

 

umxc1.jpg

 

Kształt ramy jest identyczny, różnica tkwi w rodzaju zastosowanego materiału co przekłada się na trochę większą wagę ramy (w granicach 1150 g). Model z tarczówkami na Ultegrze waży ok 8 kg (rama mieści opony do 28 mm), model ze zwykłymi hamulcami ok 7,3 kg (rozmiar 57 cm), mieszczą się opony do 25 mm.  

 

 


  • 0

#15 ishi

ishi

    Master

  • Użytkownik
  • 2204 postów
  • Płeć:Mężczyzna
Garaż Rower

Napisano 26 wrzesień 2016 - 14:22

Kiedy bedzie dostepny Rose Root Miller 29 2017?


  • 0

#16 paulsen

paulsen

    Maniak

  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 444 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Wrocław
  • Imię:Piotr
Garaż Rower

Napisano 26 wrzesień 2016 - 21:43

Ramy mają dojść na przełomie listopada i grudnia zatem wtedy rozpoczniemy składanie zamówionych rowerów, ale niewykluczone, że otrzymamy też kilkadziesiąt ram wcześniej, transportem lotniczym. Byłoby wtedy możliwe otrzymanie roweru wcześniej pod warunkiem, że inne części (koła, mostki itd) też będą dostępne w tym czasie. 

 


  • 0

#17 paulsen

paulsen

    Maniak

  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 444 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Wrocław
  • Imię:Piotr
Garaż Rower

Napisano 20 styczeń 2017 - 00:53

Do naszej kolekcji szosówek dołączył nowy model na rok 2017: PRO SL DISC. Rama naszego aluminiowego roweru dla początkujących, wykonana z potrójnie cieniowanego aluminium 6061 T6 została poddana niewielkim modyfikacjom. Waga ramy zaczyna się od 1290 gramów, a zestaw uzupełnia nowy widelec, z wewnętrznym prowadzeniem przewodów, o dużej sztywności bocznej, przystosowany do montażu hamulców tarczowych i sztywnej osi 12 mm.

 

Cena od 1149 euro za model na 105-tce, kołach Mavic Aksium Disc z hamulcami mechanicznym, wersja na 105-tce z hamulcami hydraulicznymi to 1349 euro. Kolejne, droższe modele wyposażone są w grupy SRAM Force oraz Shimano Ultegra z hamulcami hydraulicznymi. Modele PRO SL DISC podobnie jak inne szosówki PRO SL dostępne są wyłącznie jako rowery BIKE NOW tzn bez możliwości konfiguracji, ale za to dostępne w ok 2 tygodnie. Montaż rowerów PRO SL DISC rozpoczniemy w kwietniu gdy dotrą do nas ramy, ale rowery już można zamawiać na naszej stronie: PRO SL DISC w niskich cenach w internetowym sklepie rowerowym

 

10y3yp5.jpg


  • 0

#18 erzurum

erzurum

    Master

  • Użytkownik
  • 2363 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Bielsko-Biała
  • Imię:Stachu

Napisano 20 styczeń 2017 - 12:22

ładny :) ciekawa oferta.


  • 0

#19 paulsen

paulsen

    Maniak

  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 444 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Wrocław
  • Imię:Piotr
Garaż Rower

Napisano 25 styczeń 2017 - 23:58

Właśnie przyszły do nas pierwsze ramy naszej maszynki do wygrywania maratonów szosowych: ROSE X-LITE CDX. 

Geneza powstania modelu jest dość mocno związana z seniorem rodu Rose, Erwinem, który jest wielkim orędownikiem wyścigów Gran Fondo, sam w nich uczestniczy i osobiście testuje modele na maratony. Zawsze mocno wspierał prace przy rowerach z tarczówkami podkreślając, że w górskim terenie, przy padającym deszczu są niezastąpione, a ich zalety docenia się także podczas jazdy długodystansowej. Już przed laty lansował bardziej wygodną geometrię, połączenie elektrycznych przerzutek z tarczówkami w zapomnianym już trochę modelu DX magazynbike.pl

Geometria modelu X-lite CDX opiera się w dużej mierze na sprawdzonych konstrukcjach: XEON CGF oraz XEON CDX. Pozycja na rowerze jest zatem trochę bardziej zrelaksowana poprzez wyższą główkę, ale w porównaniu z typowymi geometriami endurance nasze rowery mają dużo większy, sportowy pazur. Szczególnie gdy zamówi się egzemplarz z jedną podkładką pod mostek lub pozbawiony jakichkolwiek podkładek.

X-lite CDX z założenia posiada lekką ramę, zoptymalizowaną pod kątem tłumienia drgań, w której montowane są osie sztywne, poprawione jest wewnętrzne prowadzenie przewodów celem ułatwienia serwisowania, a prześwit pozwala na zastosowanie opon do 32 mm. 

Wyposażenie uzupełniają nowe, karbonowe koła ROSE (w wersji podstawowej), karbonowa kierownica aero Ritchey Streem oraz sztyca karbonowa Ritchey Superlogic, która w połączeniu z siodełkiem Selle Italia Flite Flow stanowi dobry układ tłumiący nierówności. 

Czy potrzeba czegoś więcej? Jeśli tak to odpowiednie opcje można znaleźć w naszym konfiguratorze rowerów: 

X-LITE CDX DISC w niskich cenach w internetowym sklepie rowerowym

 

2mycld3.jpg

 

2564j85.jpg

 

dffwja.jpg

 

 

 

 

 

 

 


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: enduro, mtb, boost, all mountain, tani, rowery rose, rosebikes, najlepszy, rower, szosowy