Skocz do zawartości

[rower]full - stunt, zjazdy do 4000


Ariven76

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, niedługo (po wakacjach :icon_cool:) planuje kupić rower do stuntu i do zjazdów.
Aktualnie mam Kands energy 1300 z 2013r, czyli typowy hardtail. No ale wymieniam 1-2 przerzutki na miesiąc i dętki na tydzień  :icon_mrgreen:  :icon_mrgreen: 

No ale do rzeczy - rower ma służyć do jazdy po wsi, głównie stunt, w tym skakanie po chodnikach, innych przeszkodach, troche jazdy po lesie, no i zjazdy (czasami skocze na kopalnie  :thumbsup:)
 

Budżet to max 4000, przydały by się też blokady obydwu amortyzatorów, na jakąś prostą drogę, z góry dzięki ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

No ale do rzeczy - rower ma służyć do jazdy po wsi, głównie stunt, w tym skakanie po chodnikach, innych przeszkodach, troche jazdy po lesie, no i zjazdy (czasami skocze na kopalnie :thumbsup:) Budżet to max 4000, przydały by się też blokady obydwu amortyzatorów, na jakąś prostą drogę, z góry dzięki ;)

 

To zdecyduj się czy ma to być rower do stuntu, czy full do zjazdów, bo raczej nie da się połączyć tych dwóch rzeczy.

 

Stunt:

 

 

Zjazd:

 

 

Widzisz różnicę w budowie rowerów i w samym sporcie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie, że widzę różnicę ale chodzi mi bardziej o taki full którym można stuntować :) bo średnio mi się jeździ HT, albo zwykłym, miejskim bez amortyzacji.

 

Najbardziej interesowałby mnie full z ramą 17" i kołami 29"  :yes: 
 

Nie musi być typowy do zjazdów, ważne żeby amorek był przód+tył no i żeby był to jakiś rower, a nie taki jak ten u dołu  :icon_lol:  :icon_lol: 

 

rower-gorski-26-shimano-tarcza-full-amor

 

 

Do mojej jazdy można zaliczyć też po części lasy - korzenie itp, no i nie wiem czemu każdy rower co wezmę z domu to zepsuje (w tym tygodniu 3 poszły  :033:)   w kandsie w 6 miesięcy zmieniłem 8 przerzutek (wszystkie alivio rd-m430), w innych rowerach niszczę hamulce albo robię ósemki z kół...

I chce w końcu jakiś porządny rower, rama jak to w dh nie musi być bardzo wytrzymała, po 15m przecież na niej nie skacze  :D  przydały by się też jak pisałem blokady amorków w razie jakiejś przejażdżki dalszej, chociaż i tak jak pojade do miasta to zaliczam wszystkie murki, schody, krawężniki i co tylko się da  B)  B)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale 4000 zł to raczej nie jest niska półka... 

Myślałem nad czymś takim : http://olx.pl/oferta/mondraker-tracer-x9-kola-29-full-rockshox-monarch-paragon-sram-x9-CID767-IDgq6gx.html#df56d8d69f

I od razu zaznaczam, że wymieniłbym mostek na najkrótszy jaki jest na rynku  :002: No i rama trochę duża przy siodełku w tym rowerze...   A na dirta 4k raczej nie wydam... Dlatego celuje w jakiegoś fulla, jest nowy b'twin za 3500 ale znajomy ma btwina hardtaila i jakoś średnio to wygląda...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No mondraker tracker do zjazdu nadaje się tak samo jak do stuntu, czyli wcale.

Generalnie co do Twoich wymagań...takie rzeczy to tylko w erze! A era jak wiadomo się sprzedała, więc raczej niemożliwe, żebyś nawet u nich taki rower znalazł.

 

No i jeszcze 29er do robienia gadżetów...nawet w erze takich nie mieli.

 

Dobrze radzono, rower do dirtu i najlepiej single speed na korbie od bmxa.

Kupisz fula i zaraz będziesz płakał, że raz w miesiącu będziesz miał wybite gniazda łożysk na wahaczu od niedokręconych tricków a na lagach wgnioty od gleb na murkach.

 

ps. tego trackera w takiej cenie można było kupić nowego na koniec sezonu 2014.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Ale 4000 zł to raczej nie jest niska półka...

 

Jeśli celujesz w używkę to całkiem sporo, ALE za dużo byś chciał robić na jednym rowerze. Jeśli potrzebujesz rower do zjazdów, stuntu oraz do latania po lesie, to potrzebujesz trzech rowerów a nie jednego.

 

To tak samo jakbyś szukał samochodu na tor wyścigowy, ale żeby też dobrze radził sobie w terenie a i jak pojadę do miasta to żeby mało palił i był zwrotny. NIE DA SIĘ! Oczywiście można kupić jakiś jeden w miarę uniwersalny, ale tak naprawdę nie będzie się on nadawał do niczego z powyższych, bo jak wiadomo coś co jest do wszystkiego, jest do niczego.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jeżeli wybrałbym już ten rower do zjazdów... To problem byłby właśnie z dojazdem  :(

Bo do najbliższych "pagórków" mam ok. 50km  :confused:  Więc przydała by się blokada amortyzatorów zarówno przód jak i tył na dojazd, bo prawka na samochód nie mam więc trzeba normalnie dojeżdżać  :icon_mrgreen:  :icon_mrgreen: 

I jakbyście mogli polecić jakiś full do 4k, nadający się również do jazdy po ulicy  :yes:  Wiem, że szerokie opony itd. itp. ale to mi akurat nie przeszkadza, sam jeżdże na oponach 2.25 więc  :P 

A tak wogóle to jakieś tam stunty da rade zrobić  :D 

1_medium.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...