Skocz do zawartości

[zakup] Rower do 2000 złotych z Damperem


kacper1808

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Planuje zakupić nowy rower do 2000zł. Posłuży mi do jazdy po nierównym terenie jak i asfalcie lecz w mniejszej ilości .

Dodam, że bardzo lubię jeździć na jednym kole, więc liczę, że nowy rower dobrze się spisze w tej roli.

 

Jeśli chodzi o cechy roweru to chciałbym aby był wyposażony w Damper, mile widziana blokada przedniego widelca.

Wiem, że znalezienie takiego roweru może być trudne w takiej cenie.

Zależy mi na stosunkowo dobrej jakości ramie. W przyszłości (8-20 miesięcy) planuje wymienić damper jeśli będzie to konieczne na lepszy.

Dodam, że mam 169cm wzrostu i ważę 52kg.

 

Póki co jedyny model jaki mam na oku to B'Twin Rockrider 520.

http://katalog.bikeworld.pl/2016/web/produkt/rowery/mtb_26_full/b_twin/49003/rockrider_520_s

Jego cena wykracza delikatnie mój maksymalny budżet ale jeśli okaże się, że ten model spełnia moje oczekiwania to jestem w stanie zapłacić to 300zł więcej.

Chciałbym abyście mi doradzili:

1 Czy warto kupić ten rower i czy da się i warto będzie w przyszłości zainwestować w nowe części do niego (min. Damper)?

2 Czy jest jakiś inny rower godny uwagi z damperem do 2000zł?

3 Nigdy nie miałem roweru z damperem, jak wygląda jego regulacja i dbanie o niego?

4 Czy nie jest za ciężki? 

5 Czy jazda na jednym kole nie będzie sprawiać problemu?

6 Czy osprzęt jest na przyzwoitym poziomie?

7 Jak jakościowo wygląda rama? 

8 Jak wypada w porównaniu do niego model B'Twin Rockrider 500 S? 

Liczę, że waszą pomoc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Damper Sramper... rower który sobą coś reprezentuje na pełnym zawieszeniu kosztuje trzy razy tyle. 

 

Żeby nie było że spamuje:

 

1. Będzie się dało wymienić. Damper pewnie też, chociaż niech ktoś kto grzebał przy tej ramie się wypowie czy nie ma tam jakiś "kwiatków"

2. Nie, chyba że masz 3x tyle pieniędzy

3. Wycierasz po każdej jeździe np Brunoxem, pełny serwis pewnie z raz czy dwa na sezon

4. Jest ciężki, nie tak jak marketowe wynalazki ale jest

5. Jak umiesz to i szosę postawisz na kole

6. Nie jest, praktycznie wszystko najniższe co może być

7. Niech napisze ktoś kto miał, z tego co pamiętam to niezły kloc

8. Jeszcze gorzej

 

Wybacz, ale Twój główny argument że chcesz żeby rower dobrze jeździł na kole jest... żenujący. Mieliśmy już "dałnhill" w Warszawie, wczoraj był koleś który koniecznie chciał zjazdówkę bo wyjedzie raz na dwa miesiące w góry, chociaż on dał się już nieco "naprostować"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i kolejny który będzie robił lans na dzielni bo będzie jechać "na kole"...

Jeździć na kole można na rowerze z marketu, rower nawet za 20tysi nie doda Ci super umiejętności trzymania pionu.

a co do tego roweru co pokazałeś to jest on czolgiem jeśli chodzi o wagę, osprzęt ....noooo jest i na tym się kończy ze jest.

Jeśli potrzebujesz podwójnego zawieszenia które będzie działać to musisz mieć dużo więcej pieniedzy, bo twój budżet nie wystarczył by żeby kupic dobre same uginacze przód i tyl, a gdzie jeszcze resztą szpeju do tego typu sprzetu

 

 

Agresywnie wydrapane zardzewiałym gwoździem w Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rower fajny, pamiętaj tylko o jednej rzeczy, z rowerem jak z samochodem klasy premium. Tanio kupisz, ale jak coś się sypnie to zapłacisz konkretnie ( mówię tutaj o osprzęcie XTR). Wiadomo że można wsadzić jak coś się zepsuje coś z niższej grupy, tylko jaki to ma sens?

 

Serwis Amora i Dampera na wejściu ( bo wypada zrobić nawet jak właściciel zapewniał że robił chwilę temu) to kilkaset zł. Jeżeli stać Cie na to, to ja bym sobie darował. Pytanie też w jakim stanie jest cały rower.

 

BTW, jeżeli roweru masz zamiar głównie używać do szpanowania i jazdy na kole, to amor FOX, osprzęt XTR i karbonowa rama to przerost formy nad treścią. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam zamiaru go używać do szpanowania. Posłuży mi do jazdy po nierównych terenach i niewielkich wyskokach.
Z racji iż nigdy nie kupowałem używanego roweru prosiłbym o pomoc na co zwrócić uwagę przy oględzinach.

Czy ten rower jest godny uwagi tak w ogóle? Moglibyście powiedzieć coś na temat jego osprzętu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...