Skocz do zawartości

[Ostrzeżenie]Kross B8 Rio - brakujące manetki


Pixon

Rekomendowane odpowiedzi

Po analizie zgłoszenia reklamacyjnego serwis centralny Kross, podjął decyzję iż zgłaszana usterka nie może zostać uznana za zasadną.
Powody takiego rozpatrzenia reklamacji znajdzie Pan/Pani w poniższym uzasadnieniu:

Zgodnie z informacją z Działu Konstrukcyjnego w reklamowanym modelu zastosowano tylko widelce 1-1/8”. Pana prośba o wymianę widelca niestety nie może zostać uwzględniona, ponieważ zgodnie z zapisem na naszej stronie jako Producent zastrzegamy sobie prawo do zmiany elementów w specyfikacji w odniesieniu do wszystkich produktów.

 

 

I tak kross potraktował moją reklamacje R7

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...będzie jak Kross podmieni zdjęcia na zgodne ze specyfikacją. Oraz da jasno do zrozumienia dla wszystkich, że są dwie wersje roweru.

 

Byliby idiotami, gdyby napisali że są dwie wersje. W książkach do marketingu opisywaliby to jako klasyczny przykład strzału w kolano. Gdyby były dwie wersje różniące się manetką, większość chciałaby tą z manetką, co spowodowałoby chaos nie tylko dla Krossa, ale i klientów. Chyba, że byłaby inna cena, ale to oznacza stworzenie dwóch różnych modeli i ich inne oznaczenie. Kolejny strzał w kolano, dwa różne modele różniące się ... manetką. Do tego miała być jedna limitowana wersja, a są dwie.

Wybrali najlepszą możliwą opcję, informację, że nie ma manetki, więc jak dostaniesz wersję z manetką masz „bonus”. Każdy inny producent zrobiłby tak samo, więc pastwienie się z tego powodu nad Krossem nie ma sensu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po analizie zgłoszenia reklamacyjnego serwis centralny Kross, podjął decyzję iż zgłaszana usterka nie może zostać uznana za zasadną.

Powody takiego rozpatrzenia reklamacji znajdzie Pan/Pani w poniższym uzasadnieniu:

 

Zgodnie z informacją z Działu Konstrukcyjnego w reklamowanym modelu zastosowano tylko widelce 1-1/8”. Pana prośba o wymianę widelca niestety nie może zostać uwzględniona, ponieważ zgodnie z zapisem na naszej stronie jako Producent zastrzegamy sobie prawo do zmiany elementów w specyfikacji w odniesieniu do wszystkich produktów.

 

 

I tak kross potraktował moją reklamacje R7

a najlepsze jest to że ten wałek był zarezerwowany dla wszystkich z zagranicy no i może dla nas albo tylko do nich dołączyliśmy stwierdzili że naszych też tak potraktują 

Zmieńcie na jakikolwiek inny język stronę Krossa potem otwórzcie  ich książeczkę Rowery I Akcesoria 2016 albo zobaczcie w tym języku R7 i B7

A tam jeszcze w R8 i B8 piszą o taperowanym widelcu ale już w R7 i B7 o taperze nie wspominają.

Dla mnie wygląda to na zaplanowaną akcję. Zostało tylko poinformować o tym rzecznika praw konsumentów może jak dostaną jakąś konkretną kare to się przed następną taką akcją zastanowią

Czy mi się tylko tak zdaję ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KROSS Ze względu na dostępność komponentów rower Level B8 Rio występuje w dwóch wersjach: część egzemplarzy posiada manetkę blokady na kierownicy - pop lock, inne blokadę na górze goleni widelca. Mimo wszelkich starań firma Sram nie była w stanie dostarczyć jednakowych blokad do wszystkich produktów, stąd dwie wersje.

 

odpowiedż krossa na ich stronie facebooka

 


Byliby idiotami, gdyby napisali że są dwie wersje. W książkach do marketingu opisywaliby to jako klasyczny przykład strzału w kolano. Gdyby były dwie wersje różniące się manetką, większość chciałaby tą z manetką, co spowodowałoby chaos nie tylko dla Krossa, ale i klientów. Chyba, że byłaby inna cena, ale to oznacza stworzenie dwóch różnych modeli i ich inne oznaczenie. Kolejny strzał w kolano, dwa różne modele różniące się ... manetką. Do tego miała być jedna limitowana wersja, a są dwie.

Wybrali najlepszą możliwą opcję, informację, że nie ma manetki, więc jak dostaniesz wersję z manetką masz „bonus”. Każdy inny producent zrobiłby tak samo, więc pastwienie się z tego powodu nad Krossem nie ma sensu.

to chyba jednak są


<div class="fb-comment-embed" data-href="https://www.facebook.com/KrossBikes/photos/a.127205227308121.17612.119131168115527/1319979834697315/?type=3&comment_id=1320400404655258&reply_comment_id=1321351941226771" data-width="560" data-include-parent="false"></div>

Edytowane przez KROSS.R7.2016
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega Pixon mocno przesadza. Skoro rower w sprzedaży jest zgodny ze specyfikacją no to o co chodzi... Jeżeli ktoś ma w naturze kupować "na zdjęcie" (pod wpływem impulsu), no to cóż... Ma problem.

 

Generalnie zdjęcia nie odpowiadające specyfikacji w tabeli na stronie Krossa zdarzały się już wcześniej i były to znacznie grubsze błędy niż brak manetki blokady. Czasami zdjęcia wisiały dłużej, czasami krócej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nvidia oszukała miliony ludzi co do GTX970(karta graficzna za 1600zł), zamiast 4GB RAM'u jest 3,5GB szybkiego i 0,5GB wolnego, co im zrobili? Nic, prezes Nvidii przeprosił, lol.

W USA podobno można było karty zwracać, w PL z ciekawości napisałem do Asus'a to stwierdzili że na opakowaniu nie ma nigdy podanej przepustowości pamieć, a jej ilość się zgadza.

 

Karta i tak jest opłacalna w zakupie, ale jej specyfikacja różni się do tego co się dostaje. ;)

Edytowane przez phoe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

Dla mnie sytuacja jest "rozwiązana". Sprawdziłem na miejscu jak wygląda rower, nie zgadzał się ze specyfikacją zdjęciową pokrywał ze specyfikacją techniczną. Zdecydowałem, że nie odbieram, ponieważ nie spełnia moich oczekiwań i tyle. Nie ukrywam, że gdybym do tematu zakupu podchodził bardziej emocjonalnie, to pewnie bym ten fakt przeoczył. Dlatego też temat powstał na forum żeby ludzie wiedzieli z czym mają do czynienia.

 

Według mnie takie zagrywki nie są do końca uczciwe i gdyby nie moje podejście patriotyczne, to pewnie kupiłbym na miejsce tego Rio, Superfly 5. Ostatecznie zdecydowałem się na B8 Rio z innego sklepu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Co do Gianta to miał onegdaj problem nawet ze swoją własną jakością ponieważ produkowane przez niego ramy nagminnie pękały, do tego mocno olewająco traktował klientów ...

 

To akurat dość popularny mit bo nie było problemu z jakością tylko polskim dystrybutorem, który wbrew zastrzeżeniom firmy Giant wprowadził swoje modyfikacje w ramie i stąd pojawiały się pęknięcia. Olewanie klientów w sprawach reklamacyjnych to inna kwestia. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To polskie forum (co więcej sam nawet nie określiłeś o których ramach piszesz) więc odnoszę się do krajowego rynku. Nie ma ram, które nie pękają i co tak naprawdę mają pokazać wklejone przez Ciebie linki?

Odnośnie ram sprzedawanych w Polsce (a często się z tym spotykam w Internecie) mówienie, że pękają bo był problem jakościowy to po prostu mitologia.

Edytowane przez Punkxtr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisałem na tyle jasno co ma do rzeczy jakie to forum w kontekście mojej wypowiedzi, że człowiek mający opanowane posługiwanie się językiem polskim w stopniu podstawowym, powinien to jedno krótkie zdanie zrozumieć. 

 

A pracowałem w Giancie wystarczająco dużo lat żeby mieć większe pojęcie na ten konkretny temat niż internetowi Bracia Grimm. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pękające ramy Giant są faktem, więc problem jakości ram Gianta jest faktem, i to że ma/miał on problem ze swoją własną jakością jest faktem, bez względu na to gdzie kto pracował.  

              

Edytowane przez Rulez
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktem są również pękające ramy marki "X" (proszę sobie wstawić dowolną). Kiedyś przez podobne bajania problem miała marka Tune. Nagle pojawiły się pękające części (w bardzo krótkiej serii) i poszła fama, że jakość spadła na łeb i szyję. A powodem była nagła zmiana oznaczeń aluminium spowodowana wymogami UE, przez co zamawiano materiał o tym samym oznaczeniu, ale o innych właściwościach. Tylko aby to wiedzieć trzeba było pogadać na targach z Ulim, a nie opierać się na tym, co piszą w necie.

 

Zakończmy już ten offtop...

Edytowane przez Punkxtr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę że co niektórzy tkwią mentalnie jeszcze w komunie , bierz co daje producent bo to łaska że możesz ten produkt zakupić i nie wybrzydzaj , na zdjęcia nie patrz one tylko poglądowe , w specyfikacji podany model amortyzatora , na stronie Srama opcje amortyzatora - remote , na zdjęciu wersja z remote więc ma być remote , nastepnym razem zamiast czarnej ramy wyślą różową w kropki bordo bo w lakierni Pana Kazia czarnego lakieru zabrakło , a kupujący morda w kubeł i niech się cieszy że kupił, a zapis na stronie o zmianie specyfikacji wedle widzimisię mogą sobie w buty włożyć, żaden sąd go nie uzna w wypadku zmiany specyfikacji na gorszą

Widzę że co niektórzy tkwią mentalnie jeszcze w komunie , bierz co daje producent bo to łaska że możesz ten produkt zakupić i nie wybrzydzaj , na zdjęcia nie patrz one tylko poglądowe , w specyfikacji podany model amortyzatora , na stronie Srama opcje amortyzatora - remote , na zdjęciu wersja z remote więc ma być remote , nastepnym razem zamiast czarnej ramy wyślą różową w kropki bordo bo w lakierni Pana Kazia czarnego lakieru zabrakło , a kupujący morda w kubeł i niech się cieszy że kupił, a zapis na stronie o zmianie specyfikacji wedle widzimisię mogą sobie w buty włożyć, żaden sąd go nie uzna w wypadku zmiany specyfikacji na gorszą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No problem w tym że jest sprzedawany w gorszej konfiguracji , kross podaje model amortyzatora , na stronie Srama , model się zgadza i jest dopisek opcja zdalne blokowanie , kross daje zdjęcie z blokowaniem więc oferują model z zdalnym sterowaniem biorą za taki kasę a sprzedają bez , może wy tak bagatelizujecie sprawę bo pracujecie w rzeczonej firmie , jeśli nie to napisz w swoim imieniu mnie to wsio rawno ale nie pisz w imieniu innych , bo inny chce mieć to za co płaci

 

A tłumaczenie a co inni producenci robią to jak bym z synem rozmawiał , tato nie chce kary bo Marcin i Tomek też dostali jedynkę

 

Jak na razie ty klepiesz bez sensu w klawiaturę bo ja liczę na to że osoby które przeczytają ten temat odesla zakupiony przez internet towar lub przyjrzą się w sklepie na miejscu i SAMI zdecydują czy się na to zgadzają czy nie

Edytowane przez adithetank
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Specyfikację amortyzatora masz na stronie Krossa, a nie SRAMa, Jeżeli tego nie rozumiesz, to chyba nie bardzo wiesz o czym piszesz. Amortyzatory występują bardzo często w innych wersjach niż te sprzedawane przez ich producenta, i po to masz opis na stronie producenta roweru. Wystarczy tylko nauczyć się czytać ze zrozumieniem, zamiast mieć pretensje do całego świata.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rower jest zgodny ze specyfikacją producenta, specyfikacja jest dostępna i można ją przeczytać przed zamówieniem/kupnem (najlepiej ze zrozumieniem)  to, że producent montuje amortyzator w wersji jaką sobie zamówił, to powszechnie stosowana praktyka u praktycznie wszystkich producentów, a jak się nie podoba to nie kupować i nie truć gitary.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

producent podał model amortyzatora tylko i wyłącznie + zdjęcie tego amortyzatora w wersji z sterowaniem na kierownicy  i ma się z tego wywiązać , ale zamiast tego woli wysyłać swoich adwokatuff na fora tematyczne , którzy to będą przekonywać iż nie ważne że klient zamówił chusteczki do nosa a dostał papier toaletowy , ważne że kupił , to i to z papieru tym i tym można wytrzeć nos i nie tylko 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...