Skocz do zawartości

[wybor roweru] Gravel, cyclocross karbon, alu czy stal?


jacenty02

Rekomendowane odpowiedzi

Wedlug porducenta troche ponad 10kg. Podobno kola sa mega ciezkie i po ich wymianie mozna fajnie odchudzic tego bajka. Ale rzeciwista wage  moge sprawdzic dopiero kiedy rower do mnie dotrze. Czyli jutro. Jak uda mi sie go jutro zwazyc zanim pozakladam graty to napisze. Ewentualnie wrazenia z pierwszej jazdy tez moge dodac jesli jestes zainteresowany. Co do hebli to troche poczytalem na ich temat(bo mi cwieka zabiles) okazuje sie ze internety mowia ze nie sa one takie zle. Obadam i zdam relacje.pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cenowo ile zaoszczzedziles kupujac w UK (wliczajac wszystkie koszta, przeslyka itd) wzg zakupu takiego samego roweru w PL ?

jak juz kolega Ivan napislal mieszkam w Uk cena roweru to 1120 brytolskich funciszy. Rower byl na wyprzedazy z jednym tylko rozmiarem ramy 56, ktora mi pasuje. Na stronie z ktorej zamawialem juz ich niema.

 

 

Bardzo dobra waga, po zmianie kół wyjdzie poniżej 9 kg...

Tez bylem bardzo zaskoczony waga tego roweru. Ale mysle ze raczej nie bede tej wagi obnizal bo to rower glownie do jazdy do pracy wiec zalozylem blotniki lampki itp. Wydaje mi sie ze szalec z waga niema co.

 

Jesli chodzi o moje doswiadczenia z tym rowerem to jestem  zaskoczony sztywnoscia ramy, ktora wydaje mi sie sztywniejsza od mojej weglowej szosy. Roznica jest spora, powiedzialbym wrecz ze jest za sztywny. Kazdy wyboj i mozna odleciec z siodla. Ale to na pewno kwestia przyzwyczajenia, wiec sztywnosc na pewno na plus. Czuc dobrze przelozenie mocy na kola.

Obiektywnie tez podszedlem to testu grupy 105 i moja ocena jest zdecydowanie na korzysc Campy Veloce. Jakosc wybierania, szybkosc, campa zdecydowanie wybacza wiecej np przy zmienianiu biegow pod gore. Dalem szanse szitmano i puki co nie skreslam bo tragedii niema. Zobaczymy jak to bedzie wygladalo po dluzszym uplywie czasu.

Jezeli mialbym napisac co mi sie w tym zestawieniu nie podoba to na pewno hamulce, ktorych nie ma, totalne 0. Ale poczytalem ze one musza sie dotrzec. Pozyjemy zobaczymy. Moj mtb zaraz po zakupie stawal deba. Puki co zrobilem ledwie 45 km bo aura nie pomaga. 

Opony Kenda Kwicker Pro fajne w terenie nawet na sliskich korzeniach wystajacych z ziemi daja poczucie bezpieczenistwa i zaufania nawet po tak krotkim tescie. Wada ich jest mega duzy opor toczenia po asfalcie. Spodziewalem sie jednak troche mniejszego. No ale w tej materii nie ma zlotego srodka wiec czepiac sie nie bede.

Posumowujac, fajny rower, ktory wygladem nadrabia nieszczesne hamulce. Dobrze wykonany z dbaloscia o szczegoly. Widac ze producent nie szukal oszczenosci montujac No name komponenty. Wszystkie pochodza od znanych producentow, a to moim zdaniem duzy plus. Jesli chodzi o biegi, to 105 daje rade ale po opiniach, ktore czytalem na ten temat powinien byc o niebo lepszy od veloce a tak nie jest. Moim zdaniem wrecz odwrotnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie hamulców, to mam mechaniczne TRP Spyre, byłem ogromnie zdziwiony po zakupie roweru - to w ogóle nie trzymało! Po ~500km pewnie jest już znacznie lepiej, tylko co z tego, jeśli mam zakodowaną w głowie skuteczność działania hydraulików Deore z poprzedniego roweru! :/  Jak żyć? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...