Skocz do zawartości

[Rower] Kross Dust - geometria, dopasowanie rozmiaru ramy


qb3

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Mimo zaczerpniętej z forum wiedzy oraz innych otchłani Internetu wciąż nie jestem w stanie ostatecznie pomóc przy wyborze rozmiaru ramy roweru dla bardzo bliskiej mi osoby.  Problem polega na tym, że to nie jest zwyczajny rower MTB XC - ma nieco inna geometrię (trailową - progresywną?) oraz bardzo krótki mostek z szeroką kierownicą co sprawia problem z dopasowaniem w ciemno. Gdy biorę pod uwagę reach/długość rury oraz ten mostek to nie wiem co z tego wyjdzie i dobrze zdaję sobię sprawę, że kilka cm w rozmiarach mostka/ramy potrafi zrobić kolosalną różnicę.  Niestety nie mam doświadczenia w tego typu rowerów :(  Z tego powodu wrzucam temat, który mam nadzieję rozjaśni lub rozwiąże problem z doborem rozmiaru.  Śpieszymy się z zakupem bo podobno rowery się kończą w magazynach oraz jest całkiem fajna okazja na Raty 0%.  Co do faktów to rower już został wybrany i przy wyborze pozostańmy chociaż wiem, że będziecie marudzić ;)