Skocz do zawartości


Strona korzysta z plików cookie. Zobacz jak.   Rozumiem i akceptuję pliki cookies
Zdjęcie

[Damper] Olej na goleni po wymianie uszczelek


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
21 odpowiedzi w tym temacie

#21 radomir82

radomir82

    Stały bywalec

  • Użytkownik
  • 1260 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Bergen
  • Imię:Radek

Napisano 02 listopad 2016 - 20:40

Mnie tam zawsze uczyli że jak Fox suchy to "wiedz że coś się dzieje" ;)


  • 0

Reklama

Reklama

#22 SovaLTD

SovaLTD

    Stały bywalec

  • Użytkownik
  • 1171 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:WLKP
Garaż Rower

Napisano 02 listopad 2016 - 20:43

Po co wy w ogóle oddajecie swoje dampery na serwis? Przecież wymiana samego oleju to jest 15 minut roboty, albo jeszcze mniej. U mnie cały czas było tak jak na moich zdjęciach wyżej. Po jakimś czasie zauważyłem, że coraz mniej z niego leci, więc postanowiłem go ponownie rozebrać. Okazało się, że oleju już praktycznie nie ma, dlatego mało co leci. Szybkie wyczyszczenie pozostałości starego oleju oraz całej komory i zalanie nowego oleju. Tym razem jednak posmarowałem jeszcze uszczelkę gęstym smarem do przedniego amortyzatora. Leci trochę mniej, ale nadal.

 

Myślę, że nie ma co się łudzić, że przejedzie się 3-4 tys. km, szczególnie jeśli ktoś jeździ w trudnym terenie. Ja przejechałem może 1000 - 1500 km i oleju już praktycznie nie było, tylko ja zalewam przekładniowy 80W, a nie fluid-a, ale z tego co widać po zdjęciach, to u mnie jest tak samo jak u was na fluidzie.

 

Do mojego dampera wchodzi 2 ml oleju. Zobaczcie sobie na strzykawce ile to jest, tyle co nic, a jednak jakby nie było, sporo go wycieka. To na ile te 2 ml mogą wystarczyć?

 

 

 


  • 0