Skocz do zawartości

[R1 2011] Brak możliwości całkowitego wciśnięcia tłoczka


michaljg

Rekomendowane odpowiedzi

Pacjent: Formula R1, najprawdopodobniej rocznik 2011. Kupione jako używane, więc nie wiem czy były kombinowane.

 

Problem: Tłoczek od strony nakrętki wystaje z zacisku około 1mm i w tej pozycji się klinuje, nie chce wejść głębiej a podczas pompowania klamką rusza się jedynie drugi tłoczek. Przy zblokowaniu drugiego tłoczka potrzeba użyć nieco siły, żeby ten sklinowany ruszył, jednak kiedy już ruszy działa ładnie.

Cały zacisk rozbierałem, wyczyściłem, nasmarowałem pastą ATE Bremszylinter, złożyłem z powrotem, jednak nic to nie dało. Objawy te same. Tłoczki, gumki cylinderki w dobrym stanie, nie widać żadnych mechanicznych uszkodzeń.

 

Moje podejrzenie jest takie, że być może tłoczek włożony jest z innego modelu, stąd moje pytanie do osób, które serwisowały niejedną R1, czy we wszystkich rocznikach były takie same? Moje wyglądają tak:

 

Formula-R1-R1R-Caliper-Piston-Kit.jpg

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...