Skocz do zawartości
Kross Raty 0 procent
Iron

[daily use 29er] giant anthem X 29er 2015

Rekomendowane odpowiedzi

Iron

Bar Plugs: (Korki do kierownicy) - giant oem - 6g
Brake (Front): (Hamulec przedni)Shimano SLX 180 mm 440g
Brake (Rear): (Hamulec tylny) Shimano SLX 160 mm 420g
Brake Levers: (Klamki Hamulcowe) Shimano SLX
Cables: (Pancerze i linki) - oem - 120 g
Cassette: (Kaseta) - Shimano HG81 11x36, 10-speed - 370 g

Chain: (łanńuch) - KMC X10 - 255 g
Crankset: (Korby) - Shimano SLX 24/38 - 850 g
Derlr (Front): (Przerzutka przednia) - Shimano SLX 155g
Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) Shimano XT, Shadow+ 246 g
Fork: (Widelec) - Fox Float CTD Evolution w/ 15mm thru-axle, OverDrive steerer, 100mm travel + oś- 1800 g
Rear Shock: (Damper) - Fox Float CTD Evolution - 270 g
Frame: (Rama) - giant anthem X 29er 2015 - 2400g
Grips: (Gripy) - giant gumowe, przykręcane - 100 g
Handlebar: (Kierownica) - Giant Contact, Low rise, 31.8mm – 250g
Headset: (Stery) - oem FSA- 100g
Pedals: (Pedały) - crank brothers egg beater 3 - 285 g
Seat: (Siodło) - Giant Contact - 323 g
Seatpost: (Sztyca) - Giant Contact 30.9x400 mm - 288 g
Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) - giant -  23 g
Shifters: (Manetki) - Shimano SLX - 265 g
Spacers: (Podkładki pod mostek) - giant oem 20g
Stem: (Mostek) - Giant Contact 170g
Tire (Front): (Opona przednia) Maxxis Cross Mark 29x2,1 - 700 g

Tire (Rear): (Opona tylnaMaxxis Cross Mark 29x2,1  - 700g

Top Cap: (Top cap) - giant oem alu plus śruba - 11 g + 8g = 19 g
Tubes: (Dętki) - oem
Wheel Front: (Koło przednie) - GIANT P-XC 2 29er - 1003 g
-Hub: (Piasta)
-Rim: (Obręcz)
-Spokes: (Szprychy)
-Nipples: (Nyple)
-Rim tape: (Opaska)
Wheel Rear: (Koło tylne) - GIANT P-XC 2 29er + zacisk - 1295 g + 80g 
-Hub: (Piasta)
-Rim: (Obręcz)
-Spokes: (Szprychy)
-Nipples: (Nyple)
-Rim tape: (Opaska)
 

Razem : ~ 13 000 g

 

Rower nie jest i nie będzie projektem.

Nie bedzie tez nadzwyczajnie odchudzany. Ma służyć do odchudzania mnie :) W chwili obecnej dla mnie bez roznicy jest czy rower wazy 2 kg wiecej czy mniej, bardziej skupie się na powrocie do formy. Sama rozpiska części raczej z ciekawości. 

Planuje kilka zmian, ale raczej wynikających z wygody niż samego gonienia za wagą.

 

Wagi podkreślone to zważone osobiście przeze mnie.

reszta znalezione w internecie i katalogowe

 

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
erzurum

gratulacje :) fajny rower ten anthem, nie wiem co więcej napisać.

 

na + że nie będzie projektem, to słowa zdecydowanie jest nadużywane.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Iron

Seat: (Siodło) - Giant Contact - 323 g       >>      IXS X-SA31-C RACE TITANIUM 205 g                            - 118g

Top Cap: (Top cap) - giant oem alu plus śruba - 11 g + 8g = 19 g     >>      giant oem carbon plus śruba - 8 g + 8g = 16 g                        -3g

 

siodło  do po testowania, za ta cenę można zaryzykować.

top cap wygrzebany w starych szpargałach pochodzi z gianta xtc 2005

Łącznie -121 g

czyli aktualnie orientacyjna waga ~ 12879 g

 

 

Jakie chwyty piankowe , przyzwoitej jakości i wagi możecie na ten moment polecić. Oraz jaki zestaw do przeróbki kół na bezdętkowe z mleczkiem.

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Iron

Dawno mnie nie było, na kolejny sezon planuje zmienić koła. Chciałbym koła lżejsze niż 1700 g, ale ktore poradza sobie z waga kompletu ~ 110 kg

z systemowych mavic sl/st , może dt 1501 , jakie macie propozycje ?

jazda po szczecinie i okolicach bez scigania, skokow i wyczynu. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Dokumosa
Napisano (edytowane)

W przypadki XM1501 29" nie zejdziesz wiele poniżej 1700g. Najwęższe z obecnie produkowanych (25mm) ważą w okolicy 1650g. I spokojnie wytrzymają 110kg.

Edytowane przez Dokumosa

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Iron

waga jest miłym dodatkiem przy zakupie, ale wazniejsza jest trwalosc i wytrzymalosc. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Iron

czy ktos doswiadczony i na biezaco z nowym osprzetem moze powiedziec czy w przypadku tego roweru mozliwa jest zmiana osprzetu na 1x12 ?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Dokumosa

Możliwa. Najtańszy zestaw na NX to koszt 1300-1450zł (z kasetą 11-50). Konieczna wymiana suportu.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×