Budzik1502 Napisano 26 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2015 Wiem o czym mówisz, z tymże przy starym widelcu ustawiałem kierownice, zakręcałem i było oki, nie było szans po dokręceniu kierownicy przekręcić. Tutaj, żeby kierownica przestała się ruszać, muszę dokręcić tak, że chodzi ciężko, a do tego wszystkiego niepłynnie wydając ciche dźwięki chrobotania :/ Mówisz o dokręcaniu kapsla czy mostka ?? kapsel dokręcasz z wyczuciem tak żeby skasować luzy a później dokręcasz mostek i jeżeli rura sterowa jest dobrze docięta to kierownica nie ma prawa sie przekręcić . Opisz dokładnie co dokręcasz i zerknij ile rury sterowej jest w mostku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 26 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2015 Wczoraj miałem identyczny przypadek z klientem. Okazało się że na dolnej części ramy łożysko poszło. Pękła ta wiązka kulek i dość mocno chrobotało i blokowało. Musisz odkręcić kierownice, wyciągnąć mostek i obniżyć amorek, tak żeby trochę zeszedł z remy. przeglądnij wtedy w jakim stanie masz łozyska. może być też tak że jak ci ten serwis składał to dał odwrotnie te łozysko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemho0 Napisano 26 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2015 (edytowane) Mówisz o dokręcaniu kapsla czy mostka ?? kapsel dokręcasz z wyczuciem tak żeby skasować luzy a później dokręcasz mostek i jeżeli rura sterowa jest dobrze docięta to kierownica nie ma prawa sie przekręcić . Opisz dokładnie co dokręcasz i zerknij ile rury sterowej jest w mostku. Dokręcam śrubę A jak na zdjęciu: Jeśli chodzi o długość rury, to jest jej tak jak na tym zdjęciu: @Activia - jutro zobaczę jak to wygląda. Edytowane 26 Czerwca 2015 przez przemho0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Budzik1502 Napisano 26 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2015 Dokręcam śrubę A Tą śrubą tylko kasujesz luz , musisz ją tak dokręcić z wyczuciem. Jak za mocno to kiera będzie ciężko chodzić i "chrobotać" , jak za lekko to będą luzy . Jak już wypośrodkujesz to dokręcasz mostek czyli na rysunku śruby B. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemho0 Napisano 26 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2015 O kurka, masz rację! To mostek był niedokręcony, po dokręceniu wszystko jest w porządku. Taki ze mnie mechanik . Dzięki Wam wszystkim, do zobaczenia na drodze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 26 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2015 No czasami tak jest. Człowiek uczy się na błędach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawtaz Napisano 27 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2015 Ale nie zmienia to faktu, że twój "specjalista" dał ciała, bo równie dobrze mogłeś się o tym przekonać podczas jazdy. Ale na szczęście już po problemie, a ty jesteś mądrzejszy o tą umiejętność Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.