tokis Napisano 26 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2006 Mam problem, kupiłem nowy komplet spd. Czy przykręcając bloki srubkami do blaszki wewnątrz buta warto nasmarować profilaktycznie gwinty żeby potem w razie wymiany bloków nie mieć problemów z odkreceniem (zapieczenie, rdza itp.) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
provoke Napisano 27 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2006 jasne to podstawa kazda srobka przed wkreceniem obojetnie czy to do spd czy w sztyce podsiadlowa pozniej latwo wykrecic latwiej wrecic, wyczyscic z brudu i sie nie zapiecze chdz to juz malo prawdopodobne "kto smaruje ten jedzie" samru nie zalu to taka moja zasada najwazniejsza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skrzynia Napisano 27 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2006 Ja smaruję i to dosyć obficie. Z pierwszych butów Northwave po roku nie mogłem wykręcić jednej ze śrub - w ruch poszły ciężkie narzędzia i w końcu się udało - ale 2 dni się z tym męczyłem... A ostatnio po kilkunastu miesiącach jazdy bez problemu odkręciłem śruby i zmieniłem bloki - zdecydowanie smarować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukasz112 Napisano 27 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2006 zaraz na pewno sie zapytasz czym smarować więc mówie.... smar grafitowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tokis Napisano 3 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2006 zaraz na pewno sie zapytasz czym smarować więc mówie.... smar grafitowy. Dzięki, tak zrobiłem - zamykamy temat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.