Skocz do zawartości

[serwis] bomber z4 flylight air 80 mm


z0neee

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pewnie problem z amorkiem jak w tytule. Przeprowadziłem mu serwis tj. kupiłem nowe uszczelki kurzowe (oryginalne) + olejowe (nieoryginalne), wszystko łatwo poszło elegancko. Nalałem tak, że zostało około 2 cm do gwintu ale dziwnie ten amorek chodził to dolałem praktycznie do gwintu ale nadal nie jestem zadowolony coś nie chodzi za płynnie.

 

 

Gdzie popełniłem błąd? Nie używałem żadnych smarów, tuleje w dobrym stanie. Aha olej jaki wlałem to 5W motorex a riderka waży około 55 kg. 

Ile należy tego oleju nalać i jak go lać - amorek ma być ugięty (w sumie sam się chowa bo nie ma ciśnienia) ?

 

Z góry dziękuję za odpowiedz ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...