Skocz do zawartości

[do 1000zł] Rower Climber 29" MTB z TESCO, warto ?


Rekomendowane odpowiedzi

Pierwszy z brzegu jaki znalazłem na allegro:http://allegro.pl/romet-rambler-29er-17-rama-i5230628719.htmlpół kilo różnicy.

No właśnie 0.5kg różnicy ale rama to 17" a ten climber wygląda na 19" więc może się okazać że przy tych samych rozmiarach waga będzie równa tylko cena rometa wyższa. Mimo że tem Climber jest chyba deko lepiej wyposażony.

w takich rowerach te 0.5 kg można przeważnie zbić zmieniając kierownicę, pedały,sztycę czy mostek więc względnie prosto i tanio

 

Każdy by wołał jak najlżejszy rower ale za to trzeba dopłacić.

 

W tej klasie cenowej ten climber wydaje się być dobrym wyborem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w dalszym ciągu uważam, że do Twojego stylu jazdy "zgodny z przeznaczeniem" to by był trekking lub cross

 

 

hmm

no a climber to taki właśnie prawie cross, przynajmniej z wyglądu. Bo Jaka jest róznica między crossem a MTB?

MTB to taki cross na sterydach troche, z wytrzymalszym widelcem, ramą i innymi oponami :) za crossa z tarczowym hamulcem musiałbym zapłacić 1899 zł w KROSS

 

trekingowe mi sie nie podobają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawie czyni znaczącą różnicę, przynajmniej dla niektórych.

Rower szosowy. Są szosy "wyścigowe" i endurance. Obie wyglądają właściwie tak samo. Różnią się trochę geometrią, trochę konstrukcją ramy i odrobinę oponami. To trochę i odrobinę zmienia odczucia użytkownika.

 

Cross różni się jeszcze geometrią, napędem, możliwością montażu osprzętu np pełnych błotników, nóżki, bagażnika. To właściwie żadna różnica, dla niektórych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cross różni się jeszcze geometrią, napędem, możliwością montażu osprzętu np pełnych błotników, nóżki, bagażnika. To właściwie żadna różnica, dla niektórych.

 

 

geometria jest praktycznie identyczna. Napęd znaczy co konkretnie? Czyli jak zdefiniowac crossa? To jest taki góral, ale na małe góry? Goral rekreacyjny a nie do jazdy typowo wyczynowej ?

 

tutaj dwa przykłady w podobnych pieniądzach, 

MTB

CROSS

 

Rama praktycznie identyczny kształt, amortyzowany widelec, hamulce tarczowe. Błotników cross nie posiada, a jesli możliwośc montażu błotników daje mu nazwe cross to jest to subtelna róznica.

 

 

JA w swoim błotników nie zakładałem i nie planuje. Jak pada to jade samochodem i tyle. Bez błotników wygląda ładniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no sorry ale tak to wygląda. Oba maja ramy takiego samego kształtu, maja hamulce tarczowe, widelec z amortyzatorem, przerzutki shimano tyle, że o innych przełożeniach no i to co sie rzuca w oczy głównie od razu to opony inne. 

OK rozumiem, że trzeba było do tego dac nowy segment

CROSS i MTB bliźniacze rowery z drobnymi różnicami. Lepiej?

 

i w związku z powyższym nie można uzywac roweru MTB jako roweru CROSS? proste pytanie prosta odpowiedź. Nie da się? jest to niemozliwe? duża różnica w komforcie jazdy? 

Jedno to samochód sportowy a drugi to suv? NIE oba sa podobne tylko różnią się drobnymi elementami. Zgadzam się jedynie z tym, że cross ze swoimi oponami nadaje się bardziej na miasto niż MTB. Od taka malutka różnica.

 

Nie jest to jednak totalnie odmienna klasa, bo nie mówimy tu o MTB i kolarce. Panowie koledzy sie chyba trochę czepiają :) cross byłby dla mnie chyba bardziej odpowiedni, ale nie jest to niebo a ziemia, tylko niebo czyste i niebo z chmurkami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chłopaki/panowie ale się urodziła dyskusja od roweru w okolicach 1tys. po "pro" rozważania" na temat ram karbonowych itp.

 

jeżeli ten co kupił ten rower będzie na nim jeździł i załapie chorobę zwaną "cyklozą" to za jakiś czas kupi coś lepszego, jeżeli jest mu potrzebne tylko do krótkich, rekreacyjnych przejażdżek/dojazdów do pracy to mu z zupełności wystarczy

 

na razie ogłoście rozejm, każdy z Was ma po trochę racji

 

a teraz idźcie wyciągnijcie swoje rowery z piwnicy/garażu/werandy/sypialni lub gdzietambądź je trzymacie, zróbcie rundkę jaką normalnie robicie(albo dłuższą to ochłoniecie), zmęczcie się trochę, przestańcie się kłócić kto ma rację, nawet jak pada śnie/wieje wiatr to i tak idźcie pojeździć, ochłoniecie i będzie git

 

 

P.S. więcej jeździć mniej siedzieć na forum  :thumbsup:

 

 

  :thanks:   

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Jedno to samochód sportowy a drugi to suv? NIE oba sa podobne tylko różnią się drobnymi elementami.

Faktycznie, różnica jest praktycznie żadna.

 

 

 

Oba maja ramy takiego samego kształtu,
 

Napisałem Ci, dwie szosy, obie mają ramy tego samego kształtu.

 

 

 

tyle, że o innych przełożeniach

To jest zabawne stwierdzenie. :)

 

 

 

i w związku z powyższym nie można uzywac roweru MTB jako roweru CROSS? proste pytanie prosta odpowiedź. Nie da się? jest to niemozliwe?

Pytałeś o różnice, podałem. Rower mtb w wielu przypadkach nie pozwala zainstalować osprzętu, który jest bez problemu montowalny w crossach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam kupiłem ten rower w lutym za 1100 zł. cena regularna to 1400 zł.myślę że w typowym sklepie rowerowym kosztowałby jakieś 1700_1800zł.Nie ocenia sie roweru tylko dlatego że jest z tesco jeżeli nie jeździsz zawodowo to niema nadczym się zastanawiać to ja uważam że to bardzorozsądny zakup i kupił bym go bez zawahania jeszcze raz ,a o gustach nie będe dyskutował pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...