Skocz do zawartości

[Amortyzator] RST Aerial Air


SpecTeam

Rekomendowane odpowiedzi

A nie jest tak, że kiedy podłączyłeś pompkę to część powietrza zeszła ? Możliwe też, że z powodu długiego nieużywania uszczelki zaczęły przepuszczać.

Trzeba by do komory powietrznej wlać trochę oleju, rozruszać amortyzator i sprawdzić co się będzie działo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli pompka jest do amorów to przy podłączeniu i odłączeniu nie powinno być żadnego ubytku ciśnienia. 20psi to dużo. U mnie po 8 miesiącach użytkowania RS Recona ubytek to ledwo 5psi. Aczkolwiek, Rulez może mieć rację co do uszczelek, bo to całkiem możliwe, że olej gdzieś spłynął i nie uszczelnia.

 

Tapatalknięte!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem przypadek z M29 jak wisiał (poziomo) u kolegi w garażu, że w jakiś miesiąc prawie całe powietrze zeszło.

Może być brak smarowania, do tego zmiany temperatur i uszło z niego.

 

Ten olej do komory, to psiknięcie brunoxem może być, czy raczej ten sam co normalnie się leje do drugiej goeni?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Ja mam pytanie odnośnie tego amortyzatora nie ciał bym zakładać nowego tematu po i po co

Czy macie namiary na instrukcje servisowania tak by samemu robić przegląd podstawowy ?

Drugie pytanie czy te amortyzatory są zalewane olejem bo widzalem na filmikach ze gość tylko smarował smarem (jeżeli sam smar to jaki najlepiej?)

Oraz w dolnej goleni w jednej jest śruba m5 a w drugiej śruba wewnętrzna widzalem ze była odkrecana tak jak by miała lewy gwint czy mi się tylko wydawało?

Dzięki za odpowiedź

Rower synu był w serwisie ale niestety nie dali rady go rozebrać i zastanawiam się czy po prostu nie mieli do czynienia z tymi amortyzatora czy nie umieli

Ale mniejsza z tym

Proszę o poradę czy używamy tam oleju czy smaru jak tak to jakiego oraz ewentualny namiar na instrukcje servisowania

 

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 5 lat później...

Odgrzeję kotleta. W zakupionym Accencie Point Deore mam amortyzator RST Aerial 29-15 TnL, 100mm.

 

Wiecie ile powinno być oleju w tłumiku? Czy w komorze powietrznej też powinien być jakiś olej (3 ml)? Mam wrażenie że amortyzator trochę się klei. Nie mogę się doszukać informacji ile i gdzie wlać olej, jeżeli w ogóle wlewać, na kanale RST nie mogę znaleźć na ten temat informacji. Można wlać też coś od dołu do obu goleni??

Czy do amortyzatorów są jakieś specjalne oleje, czy można użyć po prostu o odpowiedniej gęstości i lepkości?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...