-
Podobna zawartość
-
Przez kubus96
Sprzedam myk-myka Magura Vyron Elect V2 o skoku 150 mm (średnica 31,6) .
Sztyca jest nowa, raz była zamontowana do roweru w celu sprawdzenia poprawności działania (nigdy nie użyłem jej w terenie).
Całość sprzedaję w oryginalnym kartonie z pełnym wyposażeniem (sztyca, kabel micro USB do ładowania, pilot do sterowania + oringi do montażu na kierownicę, instrukcja obsługi itp.).
Cena: 1500 zł.
Wysyłka paczkomatem po przedpłacie lub odbiór osobisty.
-
Przez zlotym
Witam przychodzę z zapytaniem o zmianę skoku w amortyzatorze Sr suntour epicon lod. Z tego co się orientuje jest to właśnie taka wersja z 2008 roku. Aktualnie jest 120mm jednak chciałbym go obniżyć do możliwie jaknajmniejszej wartości, (chciałbym 80, ale z tego co widzę na stronach producenta to możliwe jest jedynie 100mm które i tak mnie zadowoli. A więc jak dokładnie to zrobić? Czy musze dokupować jakieś tokeny czy tylko je wyciągnać/zmienić ich położenie. Przy okazji tej operacji chciałbym go przeserwisować, jest już ostro przetarty ale nie przeszkadza mi to, dalej działa dobrze i do jazdy po streecie i parkach mi wystarczy. Uszczelki wymieniałem w serwisie rok temu i są w dobrym stanie więc jedynie chciałbym porady czym i jak dokladnie najlepiej go zalać.
-
Przez Szosowy_
Witam wszystkich,
od kilku tygodni jestem posiadaczem przełajówki od Guercotti model Libra Cross w carbonie. Od razu zaznaczę, że nie jestem specjalistą a raczej początkującym "szosowcem".
Rower jest zbudowany na osprzęcie Capagnollo/FSA, a w szczegółach:
- przerzutka tył/klamki: Campagnollo Xenon 10s
- kaseta: Campagnolo Centaur 10s (wymieniona rok temu)
- przerzutka przód: Campagnolo Veloce
- korba: FSA Vero CT
- hamulce: Tektro Onyx 992AG
Od czasu zakupu roweru noszę się z pomysłem wymiany grupy/poszczególnych części osprzętu na SH105 R7000. Z tego co udało mi się dowiedzieć przeglądając forum i porównując z moim rowerem to bezwzględnie będę musiał wymienić: przerzutki przód/tył, korbę z suportem, kasetę i klamki.
Miałbym do Was prośbę o pomoc w doborze odpowiednich modeli poszczególnych komponentów i/lub ewentualną korektę jeżeli o czymś zapomniałem.
Z góry wielkie dzięki za pomoc.
-
Przez ownatorek
Witam.
Korzystając z okazji co się dzieje w kraju chciałbym przystąpić do modyfikacji rowerku za którą się zabieram od zeszłego roku.
W ostatniej prośbie pomogliście mi wybrać model amorka na którym się skupiam czyli paragon gold.
Lecz jedna myśl jeszcze przyszła.
Obecnie skok suntoura który siedzi to 63mm.
Zmieniłem gumy z 28x1.75 na 29x2.2 i jeździ się super ale czy można przy okazji wsadzić jakiegoś rox shoxa na 29 ze skokiem 100mm ?
Dużo rozjedzie sie geometria ?
Czy pozostać przy paragonie pod 28 ze skokiem 65mm?
Geometria podana przez producenta to (nie wiem czy potrzebne info ):
23" Rozmiar ramy
583 Długość rury podsiodłowej
610 Efektywna długość górnej rury
150 Długość główki ramy
73 Kąt rury podsiodłowe
71 Kąt główki ramy
445 Długość tylnych widełek
1101 Baza kół
420 Reach
623 Stack
50 BB Drop
Z góry dziękuję za każde info
Pozdrawiam
-
Przez Byderobo
Witam,
Pierwszy raz w życiu umarła mi klamka hamulcowa ( XT M785) po zimie tylny hamulec zapowietrzony, olej hydrauliczny po przewodzie, ściekł aż na amortyzator (tak, teraz już nigdy nie wrócę do hamulców zalewanych DOTem ). W związku z tym proszę szanowne Koleżanki i Kolegów o podpowiedzi, rady i opinie.
Rozwiązania widzę 3.
1. Wymiana samej klamki. Na plus idzie koszt, na minus to to, że nie mogę nigdzie znaleźć nowych klamek do XT M785. I teraz zaczynają się pytania:
a) Która klamka będzie lepiej pasowała M8000 czy M8100 (manetki mam na obejmach)?
b) Czy przy wymianie klamki konieczna/zalecana/zbędna jest wymiana zakończenia przewodu?
2. Wymiana tylko tylnego hamulca na nowy XT M8000 (lub inny). Na plus wciąż mamy dość ograniczony koszt, na minus to, że kiedyś chciałbym przejść na klami 1-dno palcowe.
3. Wymiana kompletu hamulców. W tym momencie hamulce muszą być:
- z klamkami na jeden palec
-zalewane olejem
-siła hamowania minimum taka jak dawały XT M785
-modulacja zdecydowanie lepsza niż w M785
-cena za komplet bez tarcz i adapterów powiedzmy do około 1000zł
-dostawa do Austrii
Na plus dla rodzinki Shimano - mam już zestaw do odpowietrzania
Na plus dla XT M8100 mam zapasowe klocki z poprzednich hamulców
Myślałem o zakupie po prostu kompletu nowych XT, ale może lepiej dorwać gdzieś w promocji Sainty? Albo 4 tłoczkowe XT? A może coś od Magury lub Formuli?
Za odpowiedzi, podpowiedzi i sugestie albo linki do konkretnych promocji będę bardzo wdzięczny
-
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.