Skocz do zawartości

[RST First Air 30] - problem


Bolunio

Rekomendowane odpowiedzi

Od korony do osi koła 489 mm przy skoku 100 mm. To jest bardzo dużo. Prawie 2 cm niżej jest w RS i Foxach przy takim samym skoku. Trochę psuje mi sie przez to geometria. Do tej pory jeździłem na 5 cm sagu, ale to przecież nie o to chodzi. Podawałem wcześniej możliwość obniżenia wersji platinum, ale nie wiem czy można coś takiego osiągnąć w wersji air (obie różnią się bebechami).

Z tego co patrzyłem na wnętrze to jedyną możliwością jest skrócenie trochę uszczelki dystansowej, która znajduje się pod sprężyną na trzpieniu (ma 5 cm długości), albo wyciągnięcie elementu numer 3 przez co zwiększy się komora i może praca amorka będize bardziej płynna, co też by mu się przydało bo jest strasznie toporny (takie moje przypuszczenia, nie znam się na tym jakoś dobrze). Ktoś pisał o usinięciu elementu nr 4 (plastikowy korek z oringami), ale jeżeli zostanie usunięty powietrze będize uciekało przez dolną nakrętkę, więc to musi zostać.

Może jest za dużo oleju ?? ale jak podaje RST w mojej wersji musi być 90 ml. Przy spuszczonym powietrzu amor nie chowa się do końca - zosjate 25 mm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...