Wojcio Napisano 21 Marca Udostępnij Napisano 21 Marca Głupi przepis mówi, że bagażnik musi mieć światło przeciwmgłowe i konieczna jest wtyczka 13-pin. Wszystkie sprzedawane obecnie bagażniki mają 13 pin. Lekka przyczepka mżę mieć 7, ale bagażnik nie. Rób 13. Co do wiązki - samochody mają instalację multipleksową. Jak wiązka jest dobrze zrobiona, to nie wariuje instalacja, alarmy o spalonych żarówkach, czujniki cofania się wyłączają po podpięciu wtyczki. Elektrycznie to w nowoczesnym samochodzie nie można robić prowizorki. Natomiast na haku można oszczędzić, wybierając tańszy wariant - np. nie wypinany, ale przykręcany. Odkręcany Steinhoff do fabii to mniej niż 500PLN, a wypinana Westfalia 1600. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spidelli Napisano 21 Marca Udostępnij Napisano 21 Marca @Wojcio Dzięki, mnóstwo wiedzy w pigułce 👍 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojcio Napisano 21 Marca Udostępnij Napisano 21 Marca W dwóch autach miałem hak na śruby - dobre ja się używa ciągle, albo raz w roku. W trzech miałem wypinany na kluczyk i gałkę - dobre, jak się regularnie demontuje - takiego haka nie widać jak zdjęty, jeśli serwis dobrze zainstalował gniazdo (na obrotowym mocowaniu, by też się chowało). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JWO Napisano 21 Marca Udostępnij Napisano 21 Marca W starym samochodzie mam na kluczyk. Ostatecznie skonczylo sie tak ze jest caly czas zapiety (i nie wiem gdzie jest kluczyk ). W nowym mam chowany w podwozie. Otwierany/chowany za pomoca dzwigni. Bardzo wygodne i szybkie. Ale to rozwiazanie chyba tylko w nowych autach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.