Skocz do zawartości

[amortyzator] fox rp2


zienio

Rekomendowane odpowiedzi

Koledzy potrzebuje porady.

 

Właśnie wrócił mój damper foxa z serwisu, serwisowany u jednej z osób polecanych na forach od foxa.

Damper jest teraz nabity powietrzem, wczesniej był jak przykazał fox azotem. Fox przeszedł całkowity serwis z wymianą oringów.

 

Problem polega na tym że blokada pro pedal działa jakies 30-40% słabiej. Mianowicie po zablokowaniu dampera bardziej buja niz wczesniej na płaskim. Do tego amor bardziej się na blokadzie ugina  na delikatnych wybojach niż wcześniej. Po prostu przed serwisem było zaj.. sztywno. Blokada to była blokada a nie ........

 

Kolejna sprawa to że blokada tłumienia też pracuje inaczej. Wczesniej wystarczyło 3-4 klikniecia pokrętłem i już było czuć że tłumik zaczyna pracować. Teraz prawie nic.

Dopiero jak skręce na 3/4 obrotu uzyskuje to samo co wczesniej po delikatnym obrocie pokrętła regulacji.

 

Serwis był wykonywany z powodu pocenia się na goleni amorka i dziwnemu syczeniu podczas poczatkowej i koncowej fazy ugięcia.  Syczenie zostało WTF po serwisie znowu?

Pocenie się olejem jak było tak jest, nie wiem czy to moze kwestia serwisu. Po pełnym serwisie reby tez tak miałem że przez pewien czas na początku jazdy po serwisie amor sie pocił, ale to przeszło. Czy z damperem to normalne, że po serwisie dalej zostają pierścienie z oleju?

 

Sorki za chaotyczną treśc ale sie wkurzyłem na maksa i do tego pisałem z tabletu więc m iałem problem z polskimi zbnakami.

Czekałem tydzień na damper, dostaje go 2 dni przed wyjazdem na urlop w góry na rower a tu taki klops.

 

 

Co o tym myslicie? Pewnie skończy się odesłaniem na poprawkę, a to znowu zmarnowany tydzień bez bajka i kupa nerwów.

Edytowane przez zienio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

Prosta sprawa, inne ciśnienie w IFP, inny olej i od razu tłumik inaczej pracuje. Foxy z platformą mają to do siebie ze różne modele mają różne ciśnienia, widocznie twój ma nabite za mało.

 

Za pocenie odpowiadają oringi w tłoczysku tłumika, one sa trudno dostępne, możliwe ze nie zostały wymienione. Odeślij najlepiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...