Skocz do zawartości

[amortyzator przód] konserwacja


lordsabril

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam jedno pytanie odnośnie amortyzatora, mianowicie gdy zbiera się na nim pył co trzeba robić. Wytarłem go mokrą ścierką i wyczyscilem uszczelkę, ale zauwazyłem, że skok jest nieco inny, amor jakby ciężej chodził.. Czy to możliwe, że woda dostała się do środka? Co w takiej sytuacji należy robić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

Temat wałkowany wiele razy. Rozejrzyj się po forum znajdziesz mnóstwo przydatnych informacji.

Jeśli to amor smarowany smarem stałym (tanie modele np suntour xcr/xcm etc), starczy przecierać i psikać brunoxem, jeśli smarowany olejem (niemal wszystkie ciut droższe) to przecierać brud z lag i czasem przesmarować olejem do amorków. Po takim przesmarowaniu goleni z zewnątrz, kilka razy ugiąć i wytrzeć brud który wyszedł, potem zetrzeć nadmiar oleju/brunoxa.

To są czynności które można wykonywać nawet co jazdę dla zdrowia amorka. Przy takich problemach jak u Ciebie amor kwalifikuje się już do rozebrania, czyszczenia i smarowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...