Skocz do zawartości

[9356g] Cannondale Scalpel by radomir82


radomir82

Rekomendowane odpowiedzi

A oto mój składak na ramie Scalpela 26" z kołami 650B, napęd 1x10.

 

 

Brake (Front): (Hamulec przedni)                               XT M785  271g

Brake (Rear): (Hamulec tylny)                                    XT M785  286g

Brake Disc (Front):                                        Avid HS1 180mm  133g

Brake Disc (Rear):                                           Avid HS1 140mm  82g

Brake Disc Bolts:                                                                  Avid  24g

Brake Adapters:                                                             Shimano 42g

Bottom Bracket: (Suport)                                           Sram BB30  50g

Cables: (Pancerze i linki)                                     Shimano SP41  50g

Cassette: (Kaseta)                                  Sram PG 1080 11-36  238g

Chain: (Łańcuch)                                                   KMC X10SL  235g

Crankset: (Korby)                                 Sram S2200 BB30 32T  537g

Derlr (Rear): (Przerzutka tylna)                           XTR M986 GS 215g

Fork: (Widelec)                            Lefty Speed DLR2  110mm  1765g

Rear Shock: (Damper)                                  RS Monarch RT3  226g

Frame: (Rama)                         Cannondale Scalpel  2012 XL 1395g

Grips: (Gripy)                                          ESI Racing (z korkami)  49g

Handlebar: (Kierownica)                   NewUltimate EVO 700mm  117g

Headset: (Stery)                                                     Headshok SI  60g

Pedals: (Pedały)                                                       XTR M980 306g

Seat: (Siodło)                                                       Fizik Antares  197g

Seatpost: (Sztyca)                                             FSA SLK-Light  220g

Seatpost clamp: (Zacisk sztycy)                               Cannondale 15g

Shifters: (Manetki)                             XTR M980 10sp (z linką)  115g

Skewers: (Zaciski koł)                               DT Swiss RWS 10mm 69g

Stem: (Mostek)                                               Headshok 90mm 172g

Tire (Front): (Opona przednia)  Maxxis  Crossmark 27.5 x 2.1  495g

Tire (Rear): (Opona tylna)          Maxxis Crossmark 27.5 x 2.1  489g

Top Cap: (Top cap)                                      Leonardi  Factory   11g

Wheel Front: (Koło przednie)                                                     595g

 -Hub: (Piasta)                                                Tune Cannonball

 -Rim: (Obręcz)                                          BOR XMD 333 650B

 -Spokes: (Szprychy)                                           DT Revolution

 -Nipples: (Nyple)                                                  DT Alu 12mm

 -Rim tape: (Opaska)                            Tune/No tubes + wentyl   16g

Wheel Rear: (Koło tylne)                                                             745g

 -Hub: (Piasta)                                                    DT Swiss 240s

 -Rim: (Obręcz)                                          BOR XMD 333 650B

 -Spokes: (Szprychy)                                           DT Revolution

 -Nipples: (Nyple)                                                  DT Alu 12mm

 -Rim tape: (Opaska)                             Tune/No tubes + wentyl   16g

 

Misc : (Inne)                                             Mleko Stan’s 2 x 59ml  120g

 

Razem :   9356g

 

 

d3cede98b70b5650med.jpg

Edytowane przez radomir82
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest Lefty alu, dosyć stary model (ze zintegrowaną sterówką), docelowo chciałbym karbonowego które w najlżejszych wersjach schodzą do 1150g, żaden DT czy Sid, no ale to pieśń przyszłości bo ciężko znaleźć taką zabawkę. Poniżej 9 można zejść bez problemu na tym co mam, niedługo wejdzie nowa sztyca i siodło co da jakieś 100g zysku. Sama zmiana opon na Thunder Burt-y to zysk ca.200g, tyle tylko że boję się takich lekkich szmat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

Potencjał do odchudzania jest jeszcze ogromny, coś planujesz zmieniać w najbliższym czasie?

Jak się sprawują tarcze avida z xtr'em? Jakie masz klocki, żywiczne czy metaliki?

Jak się zachowują obręcze bor? Podobnież różne partie się trafiają od miękkich po sensowne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No w najbliższym czasie do wymiany idzie siodło i sztyca, będzie też inny damper, też monarch ale z innym zaworowaniem. Na temat tarcz ciężko mi na razie coś powiedzieć bo jeszcze nie zdążyły się dotrzeć nawet, klocki metaliczne, używam tylko metalicznych. 

 

Co do obręczy to ja trafiłem na te miękkie chyba bo zaplecenie tego na szprychach revo to była masakra, dodatkowo przy sensownym naciągu obręcze robią się "kwadratowe". Po pierwszej jeździe są jeszcze proste, zobaczymy jak będzie dalej.

Edytowane przez radomir82
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...