Skocz do zawartości

[serwis] tłumik Reby


szkudi

Rekomendowane odpowiedzi

  • Mod Team

Uruchomiłbym klej epoksydowy, scalił i zobaczył jak się sprawuje. Generalnie pęknięta część stanowi ogranicznik regulacji gate, sama w sobie nie przenosi szczególnie dużych obciążeń. Jako alternatywa możesz rozwiercić korpus z drugiej strony, tworząc podobny otwór i obrócić metalowy trzpień. Tutaj fotki z rozbiórki+opis: https://plus.google.com/u/0/photos/106387281512330598851/albums/5976303958071625409?authkey=CK_Ji57CzOaDcw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź. Mam pytanie czy ten trzpień powinien być na dole tego otworu jak na tym zdjęciu https://plus.google.com/photos/106387281512330598851/albums/5976303958071625409/5976304655488460434?authkey=CK_Ji57CzOaDcw&pid=5976304655488460434&oid=106387281512330598851

Jak widać z kształtu tego otworu to metalowy element powinien mieć możliwość przesuwu wzdłuż swojej osi podłużnej i u mnie w tłumiku nie było kulki metalowej jak na zdjęciu.

Jeszcze jedno pytanko po serwisie podczas odblokowywania amortyzator manetką poplock nie odblokowuję się do końca (udaje mu się samemu do około połowy), żeby do końca się odblokował trzeba pomóc i przesunąć do końca niebiesko pokrętło na ladze. Czego jest to wina? Przed zamontowaniem tłumika próbowałem kluczem i wszystko grało tzn.: po puszczeniu elementu na który na chodzi niebieskie pokrętło to powracało ono na swoją pierwotna pozycje a po złożeniu wszystkiego do kupy nie działa tak jak trzeba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

Ten element musi mieć możliwość ruchu, jego pozycja jest zależna od położenia regulacji gate, w wersji tłumika bez regulacji wartość ta jest ustawiona domyślnie. Masz nowszą wersję tłumika gdzie ta kulka jest schowana lub zastąpiona innym patentem. 

Manetka prawie na pewno nie odbija przez zatarty pancerz/linkę, na początek wymień na nowy zestaw, jeśli nie pomaga to można napiąć sprężynę w tłumiku na 2 razy, będzie odbijać na 200% ale będzie dodatkowy opór na dźwigni przy blokowaniu. Czasem trzeba dobrać cieńszą linkę do pancerza lub użyć pancerza hamulcowego, ew nasmarować np. smarem ptfe dla zmniejszenia oporów.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...