Skocz do zawartości

[Amortyzator] Regulacja tłumienia Rst First air


Frycu963

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...

Po pierwsze czy na pewno potrzebujesz 203  czy tylko chodzi Ci o efektowny wygląd 203 są używane przeważnie w DH

Po drugie RST bedzie dostawał po pupie strasznie, szybciej złapie luzy.

Do agresywnej jazdy Xc bądź lekkiego enduro wystarczająca jest w zupełności 180.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dałem go do serwisu rowerowego (czyszczenie wymiana oleju) ja sam Nic nie rozkręcałem jest jeszcze coś zanim go dałem do serwisu to podczas jak odbijał to było słychać takie życzenie a teraz taki jakby przepływ oleju . może trochę dziwnie napisałem :)

Syczenie nie życzenie heh

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

i mam jeszce jedno pytanko :D dzisiaj odkryłem że mój amorek ma luz wcześniej myślałem że stery maja luz  ....  i jest to prawdopodobnie nieszczęsny 2009 r czy luz ten da się usunąć czy przejmować się że ten luz jest . Dodam że jest ten luz od dobrych 3tyś km nie nie jest to dużo ale się nie powiększa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest trudne do wyjaśnienia jeżeli nie masz porównania z innymi amortyzatorami lub nowym egzemplarzem po ~300/500km.
Ja tego wyjasnić niepotrafię.
Jedna z opcji jest wsadzenie palca pomiędzy podkową a goleń górną amortyzatora i ruszanie rowerem w przód i tył, jesteś w stanie w taki sposób przytrzasnąc sobie palca :D?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

Kolego Frycu, po 1, edytujemy posty, nie piszemy jeden pod drugim. Po 2, piszemy zgodnie z zasadami ortografii i interpunkcji, po coś wymyślono kropki, przecinki i duże litery.

 

Ktoś zapomni kwadratowego nawiasu i temat od razu w śmietniku, a tu takie kwiatki i nic. A Puklus był i widział.

 

 

 

zanim go dałem do serwisu to podczas jak odbijał to było słychać takie życzenie a teraz taki jakby przepływ oleju

 

Widać wcześniej amortyzator miał życzenie żeby mu zrobić serwis, teraz zadowolony wesoło chlupie olejem :D

Edytowane przez sznib
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klasyfikacja wielkości luzu amorka wg. skali Bumpersky'ego:

 

Luzy właściwe

 

luz roboczy właściwy - masz wrażenie, że masz luz

luz roboczy właściwy duży - masz nie wrażenie ale pewność że masz luz

 

Luzy niewłaściwe

 

luz roboczy niewłaściwy mały - luz można nie tylko wyczuć ale i usłyszeć

luz roboczy niewłaściwy duży - luz można nie tylko wyczuć i usłyszeć ale i zobaczyć

luz roboczy niewłaściwy katastrofalny - luz czuć, słychać, widać, pojawia się się niekontrolowany odruch komentarza: "o k...a, ale luz"

 

Określ luz swojego widelca wg tej skali i wtedy będziemy wiedzieli, czy luz jest za doży czy nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry za ortografie i interpunkcję. Amortyzator jest po serwisie. Według twoich skali chyba to

"luz roboczy niewłaściwy mały - luz można nie tylko wyczuć ale i usłyszeć" ale słychać tylko podczas ostrego hamowania takie jakby takie stukniecie .

Mam nadzieję że z ortografią ok :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...