Skocz do zawartości

[ Manitou R7] Od zakupu do montażu-moja historia


kamar59

Rekomendowane odpowiedzi

Wszystko jest z nim w porządku jak widać, najważniejsze że są w porządku uszczelki bo po co dodatkowy koszt jeszcze. Teraz czekam na pompkę Beto, adapter 180 mm, gwiazdkę i podkładki dystansowe i można zabierać się do pracy ;) Na pewno odczuje różnice pomiędzy XCR, który już swoje przeżył i może iść sobie na emeryturę. Tylko R7 musi się dotrzeć ze 20 H a później będzie tylko lepiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odgłos jest normalny, mój R7 wydaje identyczny :) Czasem oprócz oleju w tłumiku hałasuje też tłoczek w komorze powietrznej, nawet przy powolnym ugianiu słychać takie szuranie, ale to jak ma mało oleju. Swoją drogą warto często dolewać.

Ja tam na brak sztywności w R7 nie narzekam, ważę ~69kg. Z tym, że ja mam tą nowszą wersję Pro z nowymi dolymi goleniami, niby sztywniejszą.

Też się przesiadłem z XCRa na R7 :P Będziesz Pan zadowolony :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tyle, że teraz nie robią Reby Dualair, a R7 to bardzo dobry amortyzator, i w żadnym wypadku (poza pewną różnicą w sztyności)  nie można mówić o "lepszości" Reby czy Foxa - wszystko zależy od preferencji użytkownika.

W przypadku systemu ABS+ z Manitou możliwa jest też wewnętrzna regulacja szybkiej kompresji. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

Mało regulacji?

- tłumienie powrotu

- regulacja wolnej kompresji

- możliwość zmiany tłumienia powrotu

- twardość amorka poprzez zmianę ciśnienia w komorze powietrznej.

- wewnętrzna regulacja szybkiej kompresji ,a w tym:

- możliwość zmiany siły blokady

- możliwość zmiany czułości układu blow-off

 

Normalnie nie ma co regulować.

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakby Ci było mało to możesz też poeksperymentować z różną gęstością oleju w tłumiku. Ja mam teraz 2,5W zamiast fabrycznego 5W i jestem zadowolony. Można też robić mieszanki ;)

 

Fabrycznie to nie wiadomo co w nim było, ja właśnie wylałem z tłumika z mojej nowej Minute jakiś zielony, a Motorex jest czerwony ...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...