Skocz do zawartości

[Licznik]Jaki polecicie?


ROBJUNIOR

Rekomendowane odpowiedzi

W rowerach i akcesoriach jestem kapletnie zielony wogole sie na tym nie znam wiec chcialbym uzyskac jakas porade odnosnie licznika. Mam do przeznaczenia 50-60zl i najwazniejsza rzeczą o jaką mi chodzi to jest funkcja w której po wymianie bateri mozna będzie wpisać cały przebieg, fajnie by bylo jak by był podswietlany i mial wskaznik temperatury ale bez tych dwoch ostatnich funckji mozna by sie obejsc :excl:

 

Pozdrawiam i czekam na odpowiedz:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba jednak przewodowy przynajmniej zadnych problemow nie bedzie z przekazaniem danych ;)

Tylko teraz nie wiem jaki wybrac ta Sigma BC-1106 niby fajna ale z tego co czytam to dosc znacznie zaookragla dane...

Hmm nieby to taki zwykly wybor licznika a takie klopoty :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a mam takie może śmieszne i oczywiste pytanie. Czy przy zakupie takie liczniki za 10-20zł w ogóle można brać pod rozwagę? :P przyznam, że licznik to nie jest dla mnie artykół pierwszej potrzeby ale fajnie by było gdyby był :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daruj sobie kupowanie liczników firmy "krzak". Jeżeli za 10-20 zł dorwiesz jakąś Sigmę, CatEye'a, Polara, VDO, w ostateczności Trelocka, to bierz. Nawet jakiś prosty model może być niezły. Ostatnio widziałem, jak biednemu mechanikowi w rowerowym babcia dała do naprawy jakiś badziew typu "Sharp" albo coś o podobnej "renomie" wśród liczników. Zepsuł się w czasie deszczu :P Nie dało się tego wynalazku rozkręcić nawet. Obudowa była SKLEJONA. Nawet nie miał otwieranej klapki do wymiany baterii, a mimo tego przeciekał... Kosztował 30 zł w Carreffourze. IMO to drogo jak na jednorazówkę :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach