Skocz do zawartości

[rower] Kross level A3 2013 Opinie


dede1991

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Chciałbym poznać wasze opinie na temat tego roweru. Czy wart jest swojej ceny? Czy ma osprzęt adekwatny do ceny? Dlaczego bez problemu moge go kupić w cenie roweru z tamtego roku za 1899zł? Jeśli były juz takie tematy to proszę o linki bo nie mogę znaleźć. Jestem w tym zielony. Proszę nie usówać tematu Z góry dziękuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rower jest w swojej cenie jednym z najlepszych. Akceptowalny osprzęt, dobra rama do rozbudowy i (subiektywnie) fajny design.

W tej cenie cieżko jest znaleźć coś lepszego z mtb.

Rozumiem. No ale przeczytałem, że miałeś problemy z hamulcami. Jak jest teraz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No z hamulcami jest ciężka sprawa, bo tył jest dobry i mi odpowiada, ale przód od początku był zły. Po raz drugi został wysłany do krossa i podobno teraz odeślą nowy, sprawny. W serwisie mówili, że jeszcze nikt do nich z podobnym problemem z tymi hamulcami nie przyszedł. Jednak z tego co wiem i czytałem to te hamulce są porównywalne z shimano m446.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim a3 z 2012 roku zrobiłem już około 5k km i złego słowa nie mogę powiedzieć na ten rower jest w nim kilka rzeczy które aż się proszą aby je wymienić czyli tandetne pedały które rozpadły mi się po 200km no i opony podczas jazdy po asfalcie kończą się bardzo szybko ( moje wytrzymały 1,5k km ). Ogólnie jak na taką cenę rower zdecydowanie na plus.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jeśli bardziej podoba ci się 2013 lub chcesz czegoś "nowszego" to go bierz. Hamulce są porównywalne, a design prawie identyczny, więc różnice niewielkie. Ja mam 2013, bo się w sklepie skończyły 2012, więc dostałem 300 zł rabatu na 2013.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach