Skocz do zawartości

[1300-1800] Rower crossowy jaki?


Rekomendowane odpowiedzi

Powtórzę za nim - rama nie firmowa, natomiast w przypadku rowerów crossowych nie ma to takiego znaczenia

 

zmień sprzedawce albo przynajniej go nie słuchaj bo plecie. Firma TRANS-ROWER ma siedzibę fabryke i td i td i produkuje rowery z nazwą kands F.H.U.P. „TRANS-ROWER” Roman Tylec Dąbie 47 39-311 Zdziarzec

i jak jakiś typo papla że to no name to ma taką wiedze o tej firmie że hohoho.

 

http://kands.pl/kontakt/

nie żebym bronił tej firmy tylko zanim kupiłem kandsa poszukałem coś o tym kto gdzie kiedy jak produkuje te rowery

Edytowane przez zizitop901
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SAVENO 2015 EVEREST 3.0 - RB ROWEREK ROMAN BADURA SPECJALISTYCZNY SKLEP I SERWIS ROWEROWY

 

ten rower to dowód kompromisu. gdyby nie altus. to te 1800zł było by do przyjęcia chyba tylko ze względu na amor w siodle czego nie uważam za dobre rozwiązanie.

Edytowane przez zizitop901
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Firma TRANS-ROWER ma siedzibę fabryke i td i td i produkuje rowery z nazwą kands F.H.U.P. „TRANS-ROWER” Roman Tylec Dąbie 47 39-311 Zdziarzec

i jak jakiś typo papla że to no name to ma taką wiedze o tej firmie że hohoho.

 

Sami produkują ramy?  Tzn. mają biuro konstrukcyjne, spawają i malują ? Pytam bez ironii bo to ciekawe jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zmień sprzedawce albo przynajniej go nie słuchaj bo plecie. Firma TRANS-ROWER ma siedzibę fabryke i td i td i produkuje rowery z nazwą kands F.H.U.P. „TRANS-ROWER” Roman Tylec Dąbie 47 39-311 Zdziarzec i jak jakiś typo papla że to no name to ma taką wiedze o tej firmie że hohoho.

 

Nie chodziło o noname.

Wydźwięk jego odpowiedzi był taki, że nie znana na rynku, mniej znana niż obecne od dłuższego czasu marki (Merida, Kross, itp) i być może mniej wytrzymała (nawiązanie do MTB), natomiast sam rower chwalił i polecał jako bardzo dobry rower (na najlepszym osprzęcie) w tym przedziale cenowym (z rowerów jakie miał na sklepie).

 

 

 

Nie warto dopłacać.

 

A w przypadku jakiej dopłaty miałoby to sens? Do Integrala v3 dopłata 300zł (100zł mniej niż do Kands Maestro). Szukam po prostu złotego środka :) Żeby nie brak blokady w v2 pewnie bym się nie zastanawiał (oczywiście wiem - również osprzęt klasę wyższy), a tak siedzę i marnuję ładną pogodę :/

Edytowane przez dzudzu9
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czemu nie mieli by ich produkować? Materiał na ramy czyli rury/ profile zamawiają u producenta tychże a dalej sami spawają malują i td. Sądzicie że np Merida czy Giant robi inaczej?

Dla przykładu podam że BMW Mercedes I VW zamawia miski olejowe i pokrywy zaworów do swoich silników w fabryce produkującej z surowców która jest w moim mieście

Posiadam rower kands i nie dostrzegam w konstrukcji jego ramy wad które mają wskazywać że sie rozpadnie za 10 lat. Trochę bronię tej marki bo ją wybrałem i co do ramy nie ma się czego czepić i pisanie made in china to dziecinada bo Makita made in china Sony made in china Denon made in china i sławetna Merida ma tam fabryki.

Merida Taiwan od 1972 r

Producent CASIO zaczynał w 1946 r w piwnicy swego domu i był no name.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zizitop901 ja sie nie czepiam tylko przetaczam to co usłyszałem od pracownika firmy T-R

Sam mam kandsa(MTB) i nie dostrzegam w nim nic zlego,nie jest wcale gorszy od rowerów krossa na podobnym poziome....

rower naprawde znosi wiele,drogi po jakich sie poruszam nie sa idealne jak niemieckie autostrady  :woot:

Edytowane przez pokerman9
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc sam widzisz że to co mówią serwisanci to nakręcanie rynku na markowe i drogie nie koniecznie znacznie solidniejsze co nie ujmuje im niczego z dorobku i renomy. Ja nie jestem zwolennikiem słuchania mądrości mechaników, speców serwisantów, bo on wie z doświadczenia bo to doświadczenie jest u nich jakie jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mateusz1167 wszystkie te rowery warte są uwagi zależnie od oczekiwań zainteresowanego. czy warto dopłacić sam zdecyduj. v3 - hydraulika i trekto plus alivio stąd dopłata.v2 - vbrakee i acera. kands cały na alivio plus hydraulika trekto. alivio rdm4000 wygląda bardzo drapieżnie i kosztuje około 130 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"v3 - hydraulika i trekto plus alivio stąd dopłata.v2 - vbrakee i acera. kands cały na alivio plus hydraulika trekto. alivio rdm4000 wygląda bardzo drapieżnie i kosztuje około 130 zł." tzn? wytłumacz mi to po chłopsku :P Warto czy nie? Chce aby była dobra jakość i sporo mi ten rower posłużył, jazda po ulicach i chodnikach w 80%.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

A czemu nie mieli by ich produkować? Materiał na ramy czyli rury/ profile zamawiają u producenta tychże a dalej sami spawają malują i td. Sądzicie że np Merida czy Giant robi inaczej?

Dla przykładu podam że BMW Mercedes I VW zamawia miski olejowe i pokrywy zaworów do swoich silników w fabryce produkującej z surowców która jest w moim mieście

Posiadam rower kands i nie dostrzegam w konstrukcji jego ramy wad które mają wskazywać że sie rozpadnie za 10 lat. Trochę bronię tej marki bo ją wybrałem i co do ramy nie ma się czego czepić i pisanie made in china to dziecinada bo Makita made in china Sony made in china Denon made in china i sławetna Merida ma tam fabryki.

Merida Taiwan od 1972 r

Producent CASIO zaczynał w 1946 r w piwnicy swego domu i był no name.

 

 

Różnica polega na tym że aby spawać ramy trzeba mieć jako takie pojęcie, drogi sprzęt i technologię.... a to kosztuje.

Transrower to montownia która zamawia ramy gotowe u chińczyka na kontenery i zakłada do nich szpej. Gdyby robili je u siebie koszt finalny roweru wzrósł by o 30-40 %.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Witam szukam roweru crossowego moje typy padly na merida , author  pomozcie cos wybrac bo jestem zielona.

Author Corsa 2015
Rama: 
aluminium 6061 700c (L)
Widelec: 
RST Nova ML (60 mm) blokada skoku
Stery: 
AUTHOR Integrated 1-1/8"
Korba: 
SUNTOUR NCX-T414 44-32-22 (170 mm)
Oś suportu: 
SHIMANO UN-26
Przerzutka przednia: 
SHIMANO Altus (34,9 mm)
Przerzutka tylna: 
SHIMANO Alivio
Manetki: 
SHIMANO Alivio (27)
Kaseta: 
SHIMANO HG300-9 11-34 (9)
Łańcuch: 
SHIMANO HG53
Piasty: 
AUTHOR 32 otwory
Hamulce: 
TEKTRO 857
Dźwignie hamulców: 
SHIMANO Alivio
Obręcze: 
AUTHOR Argon Cross 32 otwory
Szprychy: 
stal nierdzewna 2,0 mm czarne
Opony: 
AUTHOR PANARACER Silk Road Cross 700 x 42c
Pedały: 
AUTHOR aluminiowe, antypoślizgowe
Kierownica: 
AUTHOR 20 mm 620 mm
Chwyty kierownicy: 
AUTHOR ErgoGrip
Wspornik kierownicy: 
UNO regulowany
Wspornik siodełka: 
AUTHOR aluminiowy (31,6 mm)
Obejma podsiodłowa: 
AUTHOR (34,9 mm)
Siodełko: 
AUTHOR Area Gel
Waga: 
13,5 kg/ 19"
 
Merida Crossway 20-D 2015 RAMA RAMA Crossway Speed-D-lady (ALU) ROZMIAR RAMY 42 cm, 46 cm, 50 cm KOLOR MATT ANTHRACITE (DARK GREY/SKY BLUE) WIDELEC SR NEX HLO, skok 63 mm NAPĘD PRZEŁOŻENIA 24 PRZERZUTKA P Shimano M191 PRZERZUTKA T Shimano Acera-X MANETKA P/T Shimano Altus rapidfire 3/rapidfire 8 KORBA CW-XCC-T208 48-38-28 CG KASETA Sunrace CS-8S 11-32 ŁAŃCUCH KMC 8s KOŁA ROZMIAR KÓŁ 700C PIASTA P/T Formula Disc/alloy disc cassette OBRĘCZE Merida comp D SZPRYCHY UCP steel+white DĘTKI 700C OPONA P/T Cross 700x40C KOMPONENTY HAMULEC P/T Promax DSK hydraulic 160 KIEROWNICA MERIDA comp OS 620 R25 MOSTEK Adjustable A-Head lady SIODŁO Cross Sport lady SZTYCA Suspension 27.2 PEDAŁY Comfort double

a moze cos takiego

http://www.rowerymerida.pl/produkt824/crossway-20-v-lady-rower-merida.html

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy mógłby się ktoś wypowiedzieć na temat roweru Remiro Viper:
http://allegro.pl/remiro-viper-cross-line-full-alivio-men-nex-2015-i5347704276.html

Udało mi się znaleźć jedynie szczątkowe informacje:
- rama ta sama co Lazaro / Kands
- składa ta sama firma co powyższe
- osprzęt jaki jest każdy widzi, jak dla mnie niewiele gorsze od Lazaro v3 (Lazaro v2 > Remiro (= Kands Maestro 2014?) > Lazaro v3)

- cena wypada korzystnie w porównaniu do Lazaro v3

Edytowane przez dzudzu9
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@dzudzu9,  remiro ma nieco gorsze heble, piasty joytecha i widelec nex (lazaro v3 ma nvx). Ja wczoraj zlozylem swojego lazaro integral v3, ktorego mi tu chlopaki doradzili i jest mega. Ma wszystko czego bym mógł wymagać od roweru. biegi super chodza, amortyzator poezja, pozycja bardzo wygodna, fakt, rower swoje musi ważyc, nie jest to szosa. Dla mnie to rewelka mam nadzieję że posluzy mi kilka pięknych lat :) Pozdrawiam i dziękuję wszystkim którzy pomogli mi wybrać owy zakup.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich, od kilku tygodni szukam roweru crossowego i zdecydować się w końcu nie potrafie. Zredukowałem moje poszukiwania do dwóch modeli Maestro 2015 i Lazaro Integral v3 2015, mój budżet to 1500zł. Bardzo prosiłbym znawców o radę który z nich lepszy, w prostych słowach prosze wytlumaczyć co i jak, pewnie było pisane o tym wczesniej gdzieś ale dużo wertowania a w ten weekend chciałbym już zakupić, chyba, że do tej kwoty macie jakies inne propozycje.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...