Skocz do zawartości

[9494g]Goodman Aceone Carbon by Poisonek


poisonek

Rekomendowane odpowiedzi

Bar Ends: Smica - 58

Brake (Front): XTR BR-M975 zacisk, XTR BR-M985 klamka + przewód i śruby stal - 220

Brake (Rear): XTR BR-M975 zacisk, XTR BR-M985 klamka + przewód i śruby stal - 242

Brake Levers: in brakes

Brake Rotors: Firmula 160 mm + 12 steal bolts - 173

Cables: Niro Turbo Plus + Accent - 43

Cassette: SRAM PG-850 11-28 alu rockring - 231

Chain: Sram PC 870 - 281

Crankset: Shimano Deore XT Hollow Tech II + Accent BB-EX - 867

Derlr (Front): Shimano XTR FD-M971 + 2 alu bolts - 145

Derlr (Rear): Shimano XTR 952 SGS + alu bolt - 233

Fork: Rock Shox SID Race - 1447

Frame: Goodman Aceone Carbon 18`` + 4 alu bolts - 1302

Grips: Accent - 17

Handlebar: KCNC Dark Side - 132

Headset: FSA Orbit Z - 78

Pedals: Shimano XTR PD-M970 - 323

Seat: Siodełko Selle Italia Max Flite Gel Flow - 266

Seatpost: Bontrager Race XXX Carbon 31,6 mm x 400 mm - 172

Seatpost clamp: no name h=20 mm + 2 steal bolts - 34

Shifters: Sram Centera 3 x 8 - 145

Skewers: Accent Race Titan - 45

Spacers: Turner 4 x 5 mm - 7

Starnut: - 10

Stem: Smica 100 mm - 102

Tire (Front): Continental Twister Supersonic 1,9 - 361

Tire (Rear): Continental Twister Supersonic 1,9 - 343

Top Cap: Specialized + alu bolt - 7

Tubes: Maxxis Ultra Light - 264

Wheel Front: - 805

-Hub: DT Swiss 370 disc - 193

-Rim: Mavic XM 717 - 401

-Spokes: Sapim race black 2,0/1,8/2,0 - 179

-Nipples: DT - 32

-Rim tape: PCV tape - 2

Wheel Rear: - 1023

-Hub: DT Swiss 370 disc - 409

-Rim: Mavic XM 717 - 402

-Spokes: Sapim race black 2,0/1,8/2,0 - 180

-Nipples: DT - 32

-Rim tape: PCV tape - 2

Misc: licznik i neopren - 58

 

Razem: 9494 gram

 

post-109965-0-16156900-1356129205_thumb.jpg

Edytowane przez poisonek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego jak się sprawują takie 400g obręcze na górskich trasach? nie ma problemu ze sztywnością ?

Nie ma żadnego problemu ze sztywnością. Zdjęcie zrobione na Hali Gąsienicowej. Kto tam był wie, że trzeba tam wjechać i zjechać szlakiem, który z pewnością nie nadaje się dla rowerów HT - kamole wielkości głowy. Obręcze o zjeździe ani drgnęły. Ale to raczej nie zasługa samych obręczy co profesjonalnie zaplecionego i naciągniętego koła.

Na fotce jest chyba sztyca Smica ? Jak sprawuje się sztyca XXX ? To podróba z Chin

Na zdjęciu XXX. Raczej podróbka. W innym wypadku nie kosztowała by 200 zł zamiast 200$ :) W tej chwili sprawuje się bez zastrzeżeń. Budowa jarzma wymaga poświęcenia nieco czasu na ustawienie i dokręcenie wszystkiego tak, żeby nie trzeszczało i się nie przesuwało - jarzmo na jedną śrubę (żel do carbonu, zmatowienie papierkiem ściernym, i bardzo duża siła dokręcenia - 19 Nm), ale po tych zabiegach nie mam do niej żadnych zastrzeżeń.

sztyca bez offsetu, siodło przesunięte w przód i jeszcze dziób do dołu...

W sztycy XXX jest już offset. Siodło nie jest przesunięte w przód. Jest zamontowane w środku zakresu prętów siodełka. Sprawia wrażenie przesuniętego w przód, gdyż ma długi nos. I nie jest pochylone w dół... Wystarczy spojrzeć na ustawienie względem poziomu osi kół - przednie koło jest podparte sporo niżej niż tylne. Siodło jest idealnie w poziomie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Matko, miałem napisać "Na zdjęciu SMICA" :icon_confused:

 

Na fotce sztyca SMICA. Aktualnie w rowerze sztyca XXX. "Magiczna taśma PCV" to po prostu 3 warstwy zwykłej taśmy klejącej. Zdaje egzamin od roku (ponad 8000 km).

 

I uprzedzając pytania: Waga roweru podana z akcesoriami, z którymi rower jeździ 99% czasu. Na zdjęciu koszyk, bidon i pompka, które to akcesoria rzadko mam zamontowane w rowerze.

 

Najbardziej aktualne foto roweru:

 

IMG_7436ccc.jpg

Edytowane przez poisonek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżdżę na Twisterach od 2000 roku. 13 lat... Znam ich wady i zalety. Drogie i szybko znikają. Ale bardzo mi pasują i dają radę nie tylko na szuterku. Ścigać się nie ścigam. W góry jeżdżę sporadycznie. Na Jurze - jak dla mnie - wystarczają.

Edytowane przez poisonek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Autor większość już powiedział - od siebie dodam, że z drogością to niekoniecznie tak, bo komplet X.0 jest do wyrwania za ok. 200 zł. Mowa o 3x9, bo 2x10 jest cholernie drogi i tu się zgadzam.

 

Zalety dla mnie - szybkość i precyzja zmiany biegów, możliwość przeskoczenia jednym ruchem praktycznie całej kasety, niska waga, odporność na dzwony (siłą rzeczy problem urwanej manetki nie występuje).

 

Wady - okładzina twistera wytrzymuje sezon, półtora. Da się jeździć, ale bez rękawiczek w deszczu nie radzę. Przednia przerzutka nie jest mistrzem precyzji, ale u mnie problem wynika nie tyle z manetki co przerzutki (średnio oceniany X.9) i specyficznej korby. Tak czy inaczej wymaga przyzwyczajenia.

 

Do zwykłych manetek nie wracam.

 

Kończąc offtop - fajnie poskładany sprzęt, ale już nie moja bajka. Wolę ciężej ale solidniej. Co nie znaczy, że ciężko ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...