Skocz do zawartości

[10428g] Trek 8 Series


speedy007

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Od niedawna zacząłem swój nowy projekt którym będzie Trek 8 Series

Na koła nie mam chwilowo pomysłu bo nie mam budżetu.

Ale może coś doradzicie w sprawie koła przedniego bo nie mogę znaleźć do kompletu a chciałbym coś żeby było podobne do tylnego może być też składane i jak tutaj to jeszcze odchudzić.

 

 

(Hamulec przedni): XTR M975 DC 384g

Tarcza XTR m970 180mm 155g

(Hamulec tylny) : XTR M975 DC398g

Tarcza XTR m970 160mm 136g

(Klamki Hamulcowe) : XTR M975 DC

(Pancerze i linki) shimano

(Kaseta): Sram X0 270g

(Lancuch) : Shimano XTR 277g

(Korby)+(suport): SHIMANO XT M770 Dyna Sys 860g

(Przerzutka przednia) :Shimono deore XTR 970 146g

(Przerzutka tylna) Shimano XTR Shadow M972 179g

(Widelec) FOX F32 F100 1530g

(Rama) :TREK 8000 Series 1640g

(Gripy) no name Gąbka 20g

(Kierownica) ControlTech Carbon 640mm 192g

(Stery) cane creek

(Pedaly) Shimano XTR m970 324g + Richey spd 290g

(Siodło) sella coś - 234g

(Sztyca) ControlTech 201g

(Zacisk sztycy) bontrager oryginalny 36,4mm 46g

(Manetki) XTR DC M975

(Zaciski kol) XTR 975 117g

(Podkładki pod mostek) FSA Carbon 6g

(Mostek) ControlTech 132g

(Opona przednia) schwalbe rocket ron 443g

(Opona tylna) schwalbe rocket ron 438g

(Top cap) Scott 16g

(Detki) Maxxis tył 98g przód 128g

(Kolo przednie) rigida/deore 1020g

(Kolo tylne) Shimano XT M965 1002g

 

Suma summarum: 10428

 

 

Kilka fotek.

 

1002597d.th.jpg

 

1002601x.jpg

 

 

Kilka fotek po skróceniu rury sterowej, zmianie koła, zacisków, pedałów, przewodów.

 

31102012132.jpg

 

31102012134.jpg

 

31102012135.jpg

 

31102012136.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

A może zastanowiłbyś się nad ZTR-ami? Jeżeli zalezy Ci na na serio wylightowanym rowerze to te kółka były by dla Ciebie. Po pierwsze same koła to ok 1400g razem z opaską, dodatkowo dzięki mocowaniu tarcz na śruby a nie CL możesz kupując ashimy lub dartmoory zejsć kolejne 150g w dół no i później tubeless chociaż przy twoich super lekkich dętkach zysk bedzie praktycznie żadny. Ale przynajmniej ie ma stresu że w środku lasu zakończysz wycieczkę, bo masz kapcia i nie wiadomo co zrobić, i nie masz jak wrócić do domu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może zastanowiłbyś się nad ZTR-ami? Jeżeli zalezy Ci na na serio wylightowanym rowerze to te kółka były by dla Ciebie. Po pierwsze same koła to ok 1400g razem z opaską, dodatkowo dzięki mocowaniu tarcz na śruby a nie CL możesz kupując ashimy lub dartmoory zejsć kolejne 150g w dół no i później tubeless chociaż przy twoich super lekkich dętkach zysk bedzie praktycznie żadny. Ale przynajmniej ie ma stresu że w środku lasu zakończysz wycieczkę, bo masz kapcia i nie wiadomo co zrobić, i nie masz jak wrócić do domu

 

wszytko zależy od dziury bądź przecięcia, bo mleko nie wszystko niestety zaklei.

a jak nie masz dętki pod ręką to spacer też dobry :thumbsup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...