Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

kolego bukake (i pomyslec, ze mnie za "twojastara" kiedys zbanowali, eh czasy sie widze zmieniaja...)

 

Miały być inicjały, ale niestety ktoś wcześniej sobie przywłaszczył. To akurat utkwiło mi z jednego skitu- nawet nie wiem, kto to nagrał... Właściwie jesteś pierwszą osobą, która (oficjalnie) zwróciła na to uwagę.

 

przeciez masz w tej ramie dlugasne haki po to, zeby lancuch sobie naciagnac bez zadnych sraczy-napinaczy... linie lancucha trzeba bylo przemyslec troche wczesniej, przed zakupem nierozbieralnej korby, badz zaplotem kola tyl... (oczywiscie problem nie jest nie-do-przeskoczenia)

 

Racja. Można to opanować choćby wolnobiegiem i podkładkami dystansującymi.

 

 

 

wspolczesne dodatki maja dosc streetowy charakter, sa zadziorne, agresywne... ale nie licz na to, ze przy tak rozjechanych katach ramka bedzie demonem zwrotnosci ;] ...

 

Rower z założenia, ma służyć do lajtowej "niedzielnej jazdy". Po pierwsze bałbym się na tym ostrzej śmigać, po drugie mtb to moja 99% miłość.

 

 

 

lepiej by jej wyszlo zostawienie tych wiekszych kolek 630mm, oraz oslony lancucha i blotnikow... no ale jak tam sobie chcesz

 

 

Koła- nie wiem, więc się nie wypowiem. Błotniki to nie problem (chociaż przymierzałem i bardziej podoba mi się bez). W każdym razie dzięki za obszerną opinię :thumbsup:

 

 

Ile zaiwestowałeś w niego? Bardzo Fajny :D

 

Dzięki :D Niestety dużo więcej niż chciałem... Nie ma w nim super wypaśnych części, a wyszło około 6 stów. Więc- jeżeli ktoś nie lubi grzebać od tak, to nie polecam.

Edytowane przez bukakewarior
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...zgodzę się z przedmówcą - błotniki byłyby tutaj całkiem wporzo(oczywiście czarne, lub jeszcze lepiej: też w oklejce!) - jeśli miałby to być Twój drugi rower to warto mieć coś kałużoodpornego ;)

 

POZDRo-:ver

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

Jaki masz zamontowany tylny hamulec, ze ci ramiona łapią? Potrzebuje u siebie w rowerze Romecie wymienić, jednak wszystkie współczesne które przymierzałem są za krótkie. Również zrobiłem przekładkę kół z 27" -> 28", stąd obecny problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kwestia przekosu nieaktualna (nie ma z tym problemu). Obejdzie się bez napinacza- muszę tylko zastosować półogniwo w obecnym łańcuchu (złoty środek między radą kazafaza a twojastara). Czemu nie cały łańcuch z półogniw ? Jak już pisałem- koszty... Czemu nie reguluję na hakach? Gwint ośki szybkozamykacza jest zbyt krótki i nie ma odpowiedniego docisku (próbowałem nagwintować ową ośkę, ale wychodzi zbyt płytki gwint). Co się z tym wiąże: hak, do którego chciałem przykręcić napinacz, ratuje sprawę (dystansuje), ale zawęża pole ruchu... Jak mawia mój znajomy- "okrutny Pamir" .

.

 

błotniki byłyby tutaj całkiem wporzo(oczywiście czarne, lub jeszcze lepiej: też w oklejce!) - jeśli miałby to być Twój drugi rower to warto mieć coś kałużoodpornego ;)

 

Rozważałem to, ale wg mnie byłby już przesyt (mam na myśli stickera) . Przyznam bez bicia... nie lubię błotników, ale nie wykluczam takiej opcji.

 

 

Jaki masz zamontowany tylny hamulec, ze ci ramiona łapią?

 

Z tyłu mam Tektro 984. (ale lepiej zamierz, bo u mnie- jak można zobaczyć we wcześniejszych postach- była drobna manipulacja mostem, do którego jest przykręcony hamulec). Hebel jest aluminiowy. Ale nie polecam opierać się głównie na nim- ja założyłem jeszcze z przodu (stalowy rometowski).

Edytowane przez bukakewarior
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki :yes:

 

to nie był czasem wagant ?

 

No właśnie- jest problem z identyfikacją modelu... Całkiem prawdopodobne, że to Wagant- tata wspominał, że nabył go jakoś w latach 80-tych, więc nawet by się zgadzało. Być może, gdzieś w domu, jest jeszcze od niego książeczka serwisowa. Jeżeli ją znajdę, dam znać jaka to "odmiana".

 

Osobiscie załozył bym cieńsze oponki ;)

 

Przy mojej wadze, lepiej nie :laugh:

Edytowane przez bukakewarior
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem w trzech sklepach rowerowych, z czego w dwóch zamiast półogniwa, serwowano mi spinkę do łańcucha... Mogłem kupić w sieci, ale mam dosyć czekania. Ostatecznie zastosowałem napinacz (i tak wyszło taniej, niż zakup na wiadomym portalu aukcyjnym). Przy okazji, sprzedawca uraczył mnie baśniowym przekazem oralnym, o maszynowym łożysku w kółeczku napinacza (jest tam zwykłe ślizgowe). Pozostało mi jeszcze nakleić folię ochronną, w newralgicznych miejscach i to będzie finisz :icon_wink:

 

IMG_0263.jpg

Edytowane przez bukakewarior
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

Kłaniam,

 

Nie bardzo rozumiem obaw o opony vs waga. 25 czy 23 odpowiednio mocniej się pompuje i jest git. Swoja droga nie zmieniłbym tych 28-mek na węższe gdyz a) komfort, b ) szykowanie wyglądają.

 

Koniecznie wywal ten szpetny napinacz wygląda to słabo.

 

Szacunek...

I.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gwoli ścisłości 44-tki. 1.75cala to dokładnie 44.45mm

 

I znów nowa wiedza :laugh:

 

Nie wiem jak w Polszcze ale u mnie półogniw na pęczki i tanio. Moge Ci podesłać garść na zaś...

 

Dzięki, ale aż tak sucho nie jest (pomijając sprzedawców mylących półogniwo ze spinką). Mogłem zamówić na necie, ale nie mam już cierpliwości żeby czekać na przesyłkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

Ładny projekt. Czy stickery, które użyłeś do oklejenia ramy były jakoś dodatkowo zabezpieczone?

Zgadzam się z przedmówcami, że napinacz kompletnie tu nie pasuje...

 

PS. Tak na marginesie: prawidłowo powinno być chyba przez "kk" w Twoim nicku :laugh:

 

Pzdr

Edytowane przez adamos
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...