Skocz do zawartości

[650b] Pokaż swojego 650b i napisz o nim dwa zdania


durnykot

Rekomendowane odpowiedzi

Na jednej koronce* już drugi sezon jeżdżę (1x9) ale tylko na XC, raz wziąłem na maraton bo myślałem, że ze mnie taki kozak i skończyło się na tym, że odcięło mi prąd 15km od mety ;) Wczoraj i dziś zrobiłem na moim pociętym rumaku 150km w grubym terenie cały czas agresywnie eksploatując rower (jak zwykle) i X-ray nie wykazał żadnych pęknieć. Jakby co to nie omieszkam się pochwalić ;)

 

*Identyczny prowadnik łańcucha jak ten:

 

7676094904_3dd2c7f89e_c.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam :)

Pochwalę się swoim 650B

 

Rama... Sam już nie wiem co to jest :)
Niby to author sector przerobiony przez Pana Orlowskiego (dodane mocowanie HT i wzmocnienie, usunięcie piwotów itp )

nitanium, haki ritchey

Wideł: Salsa Cromoto 29,

Resztę widać na zdjęciach :)

Dziś po 2tygodniach jazdy zamontowałem tylny hamulcec...
Mam nadzieję że się spodoba

11367618.jpg?1399058155

11367617.jpg?1399058155

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team
Napisano (edytowane)

Muszę przyzać, że efekt końcowy śliczny! Barawo, brawo i jeszcze raz brawo! :thumbsup:

Na rower nie można się wprost napatrzeć, tylko ten napinacz delikatnie burzy obraz całości i zamiast tej profesjonalnej "sesji w studio", wolałbym jakiś ładny plener. ;)

zwirekimuchomorek.jpg

Edytowane przez adamos
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:) Dzięki.

Docelowo:
przerzutka sora ( polerowana ) lub inna wypolerowana + kółeczka czerwone KCNC + kaseta 950 z czerwonym pająkiem i dociskim.

Sesja w zaprzyjaźnionym studio :)
W plenerze niebawem :) Muszę najpierw pojeździć.

Dodam że w tej chwili waga kilka gram powyżej 10kg.

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie fajnie, ale te tarcze muszą być aż takie duże? Czy to po prostu wrażenie optyczne?
A opony w tym świetle wyglądają jak jakieś slicki :P

Ale plus za pomysł i ogólne wykonanie, mam nadzieję że faktycznie napęd 1x9 nie zakłóci spójności, a tylko ją poprawi ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:) tarcze 203mm, h-ce bb7.

 

Wrzucenie biegów może zakłócić spójny wygląd całości... ale w tej chwili z napędem 36T/15T i korbą 175mm, zachowanie optymalnej prędkości wymaga

nadświetlnej kadencji. Fajną opcją byłby rohloff, ale waga całości by się mocno rozjechała...

 

Pomysł na ten rower pojawił się po przetestowaniu Wheeler'a Protron Carbon , starałem się skopiować pewne cechy wheeler'a jeżeli chodzio geo ( w miarę możliwości jakie dawała rama sectora pod koła 26").

 

Miłej majówki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako że dawno dżajanta nie było... ;)

 

P1020345.JPG

 

P1020350.JPG

 

P1020360.JPG

 

kilka fot z trasy Kraków - Zawiercie z połowy kwietnia.

 

Wyleciały prowizoryczne zabezpieczenia ramy. Mostek 90mm zmieniony na 75mm. Sztyca ostatecznie centymetr niżej. Na fotach jeszcze oryginalne siodło, które ustąpiło WTB Silverado. Foty jednak nie nastawione na dokumentację zmian technicznych, tylko na plener.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lepsze ustawienie jest wrogiem dobrego :P

 

Nie wiem czy nie podszedłem zbyt zachowawczo w kwestii mostka. Mogłem od razu w brać 60mm i szersze wiosło. Chyba byłby to dodatkowy plus przy najbardziej stromych i dziurawych zjazdach. Pewnie to kwestia czasu zanim ciekawość zaprowadzi mnie do sklepu...

 

Pogoda i okoliczności przyrody sprzyjały zrobieniu dobrego foto, więc udało mi się strzelić coś nadającego się do publikacji :) Rower przegoniłem też przez fragment B. Śląskiego i Żywieckiego, ale stamtąd nie mam zdjęć odpowiednich do tego wątku. Jak uda mi się ustrzelić coś ładnego to będę wrzucał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest i Giant i Beskid :)

 

 

image_url-169919-1399560407.jpg

Jak tam Giant daje radę w Beskidach ?  Ja planuje swojego na dniach testować tam :) 

Jeździłeś wcześniej w spd? Ja właśnie aktualnie mam spd, ale zastanawiam się nad zmianą na platformy, gdyż dentysta drogi;). Nie wiem tylko czy dam radę teraz w spd i czy powinienem się cofać w "rozwoju" :) 

Edytowane przez dofik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czantoria-Soszów-Stożek :)

 

żadna tam ze mnie wyrocznia ni też golinoga heh , jeżdże z braku czasu bardzo mało dla przyjemności raczej a na tej trasie kilka razy zbierałem płuca z ziemi

W każdym razie rower jest na maxa wygodny - o to chodziło  swietnie podjeżdża i świetnie zjeżdża dużo lepiej niż moje poprzednie rowery z mniejszym skokiem.

Co do SPD to używałem , lepsza wydajnośc itp itd ale poki co pewniej w terenie czuje sie na platformie. no i butów pod spd aktualnie nie mam.

10245482_644138718974873_340643332281342

Edytowane przez HansKloss
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeździłeś wcześniej w spd? Ja właśnie aktualnie mam spd, ale zastanawiam się nad zmianą na platformy, gdyż dentysta drogi;). Nie wiem tylko czy dam radę teraz w spd i czy powinienem się cofać w "rozwoju" :)

 

ja tam bardziej bym się dentystą martwił właśnie na platformach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czantoria-Soszów-Stożek :)

 

żadna tam ze mnie wyrocznia ni też golinoga heh , jeżdże z braku czasu bardzo mało dla przyjemności raczej a na tej trasie kilka razy zbierałem płuca z ziemi

W każdym razie rower jest na maxa wygodny - o to chodziło  swietnie podjeżdża i świetnie zjeżdża dużo lepiej niż moje poprzednie rowery z mniejszym skokiem.

Co do SPD to używałem , lepsza wydajnośc itp itd ale poki co pewniej w terenie czuje sie na platformie. no i butów pod spd aktualnie nie mam.

 

 

W łikend przed majówką leciałem tą samą trasą, tylko że dalej do Kubalonki. Klasyk Beskidu Śląskiego. Na tej trasie zawsze wypluwam płuca w trzech miejscach: 1. na odcinku od górnej stacji wyciągu do szczytu Czantorii, 2. na Soszowie (aż dziw, że żadne wyplute płuca w kadr nie złapały się z Twoim Trancem ;)) i 3. na końcówce podjazdu na Stożek (od końca wypychu do schroniska).

 

Wszystkie 3 podjazdy były dla mnie trudne na sztywniaku, ale też wszystkie podjechałem na fullu. Strava twierdzi że troszkę wolniej niż w październiku na sztywniaku. No ale to w końcu prawie 3kg cięższy rower z damperem bez blokady (moja czerwona "trójka" nie ma blokady). Być może byłem tylko troszkę wolniejszy, bo zima łagodna, a ja uszlachetniałem łydę szosą...

Co ciekawe - Strava potwierdza, że im bardziej wyboisty podjazd, tym mniej tracę na podjeździe na fullu.

 

Zjazdy to poezja: łatwiej, szybciej, przyjemniej, bezpieczniej.

 

Nie wyobrażam sobie jazdy na fullu bez spd. Za dużo pary w gwizdek, sorry... w damper. A ja bardzo lubię podjeżdżać. W SPD wyjeździłem już tyle, że to bez nich bałbym się na zjazdach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...