Skocz do zawartości

[650b] Pokaż swojego 650b i napisz o nim dwa zdania


durnykot

Rekomendowane odpowiedzi

  • Mod Team

dziwne te kombinacje, że niby ma nie być ale jak by....
Przypomina mi to kolegę co odciął fajkę w ramie jak się pierwsze V-ki pojawiły na rynku. Chodziło... o wagę, Potem mocno żałował bo zanim shimano wypuściło swoje XTeki (a i jego było stać) musiał się kolać na jakimś badziewiu :D
No ale estetyka rzecz święta - sam (przyznaję się) nie uwzględniłem oczek w hakach w Sarnie co by oka nie kalać a teraz co roku kombinuje jak głupi "jak by tu bagażnik podpiąć" ech...

ps: co by nie był - od początku założyłem że Sarna będzie 1xCoŚ ale prowadzenie pod przednią i opór pod pancerz mam... i nie planuję odcinać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13580202375_84f9933778_o.png

 

Było i poszło ;)

 

13580204455_193f46ebbf_n.jpg

 

Polakierowane, przed polerką, będzie git, lakier idealnie dobrany, żadnych strat poza przelotką nie ma :D

 

 

 

co by nie był - od początku założyłem że Sarna będzie 1xCoŚ ale prowadzenie pod przednią i opór pod pancerz mam... i nie planuję odcinać

Ja podobnie od początku planowałem, ale i od początku chciałem nie mieć niezagospodarowanej przelotki ;)

 

 

 

dziwne te kombinacje, że niby ma nie być ale jak by....

Jakby tylko w przypadku sprzedaży, której to nie planuję przez najbliższe 2-3 lata ;)

 

 

 

Ale jak chciałbyś zamontować przerzutkę na podsiodłowej bez obejmy i bez odpowiedniego haka? :huh: Poza tym Ty jej ne chcesz, prawda? :wacko:

obejma przerzutki by była standardowa, pisałem o obejmie z przelotką, i czy bez tego da się zainstalować przednią przerzutkę ;)

http://www.chainreactioncycles.com/pl/en/tektro-cable-hanger/rp-prod34886 - coś w ten deseń ;)

 

ale nevermind, zdecydowałem, że idę na całość :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapomniałeś jeszcze, że -2g do wagi ;):D

 

Nie no, na wadze w Ekscentryku mi aż tak mocno nie zależy ;)

Najważniejsze, że dzyndzel zaburzający mi piękne linie ramy zniknął z moich oczu, a kto by się tam przejmował odsprzedażą(gwarancji trochę szkoda, ale wygląd wymaga poświęceń ;) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety mój 10 letni aparat też nie jest szczytem techniki(kiedyś będzie trzeba wyciągnąć od kumpla lustrzankę), ale udało mi się co nieco ekscentryka obfotografować :)

 

13542851853_8760e18b14_b.jpg

 

13542734855_2dfc90e878_b.jpg

 

13542855653_11f5b9c913_b.jpg

 

13543061244_181bbc1714_b.jpg

 

13542859043_f0a8090526_b.jpg

 

13543058054_78ce457896_b.jpg

 

13542835053_0b524d1d58_b.jpg13542748005_fa1436cd4a_b.jpg

 

13542750315_2b736c7a8d_b.jpg

 

13543063334_44ee4fffc0_b.jpg

Fajna maszynka...

 

BTW. Czym czyścisz kasetę i jakim smarem smarujesz łańcuch ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@@Blackj, dzięki nie wiem, czy rozmowa o czyszczeniu/smarowaniu nie jest zbytnim offtopem w tym temacie ;)

Czerwony/zielony FinishLine idzie na łańcuch w zależności od warunków

Czyszczenie było ścierką i benzyną ekstrakcyjną, przy zdjętej kasecie to dość łatwe zadanie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Se poczekam na większe wrażenia z jazdy- interesi mnie zapadywalność na zjazdach, stopień progresji, wykorzystanie skoku.

Żech słyszał,że X-Fusiony mają dosyć liniową pracę z silną progresją pod koniec skoku.

Jakiś teścik się pojawi,nie?

 

Jakby co, się pojawił w ostatnim Magazynie Bike.

 

Potwierdzają progresję i czułość, aczkolwiek ponieważ to cechy które każdy odbiera swoją modłą, można ten fragment pominąć.

 

Ciekawe jest to, że zrobili testy sztywności bocznej i wzdłużnej (przy hamowaniu). W mojej działce (29) wygrał Talas, tuż za nim Pike i z minimalną stratą X-fusion.

 

Nadal jtm zainteresowany tym widłem i chętnie bym go przygarnął - ale nasz dystrybutor oświadczył mi, że nie przewiduje sprzedaży w tym sezonie modelu Trace DLA.  Witamy w PL, na szczęście w EU są inni dystrybutorzy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój ścigacz w rozmiarze "S" z nowymi kołami. Dla mnie przesiadka na 650b była sporym zaskoczeniem, nie sądziłem, że trakcja poprawi się aż tak znacząco, leci to przez las tak zwinnie i płynnie jak Natalia Siwiec przez stacje telewizyjne. Jestem mega zadowolony, zakup tych kół to była moja najlepsza decyzja rowerowa w życiu.

376a407021573c8d.jpg

Edytowane przez Kusch
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

...no właśnie, a gdzie podziali się Ci co rok temu jeszcze płakali że nie warto, że za ch.. człowiek nie poczuje róznicy itd? :)
Kompletnie nie orientując się w tym scottcie -to adaptacja pod 650 czy org średnia kiszka?
No całość ładna ale ten widelec Panie to wpisz na listę do wymiany. No chyba, że nas tu przekonasz, że mosso przestało praktykować u kowali a zaczęło u cyrkowych akrobatów ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To konwersja z 26 cali*, z tyłu miejsca zostało ledwo na Ralfa, co do sztywnego widelca to generalnie mój stary SID miescił 650b ale i tak chciałem spróbować. Na lokalne XC na tych kołach (na 29 to już nawet nie mam pytań) wystarcza w zupełności, wydaje mi się nawet, że jest lepiej niż na SID'dzie. Natomiast po maratonie to łokcie będą boleć, oj będą.

 

*Tak to wyglądało wcześniej:

http://www.forumrowerowe.org/garage/vehicle/2212-scott-scale-40/?tab=images

 

14ff62ec1ca56230.jpg

Edytowane przez Kusch
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

no właśnie, ja też czekam na kogoś z wersją optymistyczną!


@Klon, w sumie za kilka dni to że odkroiłeś opór pancerza bę okaże się rzeczą oczywistą. Ba, w 2015 zakładam, że sporo ram usunie tą niepotrzebną przelotkę . Ha! Za chwile okaże się, że większość z nas ma "źle" poprowadzone pancerze przedniej przerzutki.
Do czego piję? Ano do nowej XTRki 2015. 
Primo - przerzutka w końcu nie wystaje swoim mechanizmem wprost na błoto z tylnego koła
Secundo - w końcu (tak jak od zawsze tylna) przerzutka będzie miała swój własny opór pancerza
No i czwarte i trzecie ;) Linka idzie od przodu (a nie góry lub dołu) a to oznacza, że pancerz powinien iść w linii prostej od przodu ramy gdzieś z okolic bidony na dolnej rurze. 

No i jak znamy życie ta mała rewolucja systemu zostanie wdrożona za rok, dwa do XT, Deore itd itd..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

 

 

Secundo - w końcu (tak jak od zawsze tylna) przerzutka będzie miała swój własny opór pancerza

Przeca już są przednie przerzucajki z oporem pancerza

SH676FDHDTI-1.jpg

Linkę od przodu będą mieć (chyba) tylko wersje DM i E-Type. Wersje normalne będą miały normalny ciąg. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...