Skocz do zawartości


Strona korzysta z plików cookie. Zobacz jak.   Rozumiem i akceptuję pliki cookies
Zdjęcie
* * * * - 7 głosy

[opinie] Internetowe Sklepy Rowerowe cz. 2


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
766 odpowiedzi w tym temacie

#761 Artz2

Artz2

    Amator

  • Użytkownik
  • 60 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Skawina

Napisano 19 marzec 2017 - 10:30

Sklepcentrumrowerowe.pl
OcenaW trakcie "uzgadniania"

 

Byłem zadowolony z obsługi sklepu. Niestety do czasu.

6.03 Złożyłem zamówienie na kask, pedały, buty (aby w weekend wyruszyć na wycieczkę) oraz 7.03 zamówiłem narzędzia do zdejmowania kasety z długim czasem oczekiwania do 14.03 (nie śpieszyło mi się, mogłem czekać nawet dłużej). 

Zamówienie z 6.03 zostało skompletowane i gotowe do wysyłki już 8.03, dzień później zapytałem o to zamówienie aby rozpocząć organizację wycieczki. Wieczorem otrzymałem informacje że moje zamówienie będzie gotowe 14.03 (zamówienie z 7.03 a nie to o które pytałem), pomyślałem że to pomyłka, więc ponownie zapytałem i wskazałem moje pierwsze gotowe już zamówienie.

10.03 znów zapytałem czy moje zamówienie z 6.03 zostało wysłane, lub w jakim terminie będzie wysyłane, skoro gotowe było od 8.03. 10.03 wieczorem zauważyłem że moje zamówienie z 07.03 które miało być gotowe 14.03 jest już gotowe do wysyłki.

 

14.03 następny email, z pytaniem o moje pierwsze zamówienie. Cisza.

 

Pierwsze zamówienie było grubo powyżej 300zł więc wysyłka była darmowa. Drugie zamówienie poniżej 300zł więc za wysyłkę zapłaciłem. Gdybym wiedział że oba pójdą razem poprosiłbym o połączenie zamówień, dzięki czemu nie musiałbym płacić za wysyłkę.

 

Ostatecznie

Sklep: centrumrowerowe.pl
OcenaNeutralna

 

Zamówienie z 6.03.2017 gotowe do wysyłki 8.03 odebrałem 17.03 (wysyłka darmowa)

Zamówienie z 7.03.2017 gotowe do wysyłki 10.03 odebrałem 16.03 (dostawa płatna)

 

Neutral za brak kontaktu ze sklepem, kontakt pojawił się dopiero po mojej opinii na tym forum. Na drugim miejscu za opóźnienie w wysyłce, według sklepu spowodowane nagłym wzrostem zamówień. Nie wspominając już o kosztach wysyłki, bo oba zamówienia mogli wysłać razem. 

Sytuacja była wyjątkowa i nie powinna się powtórzyć. Oby :)


  • 0

Reklama

Reklama

#762 Bajkownik

Bajkownik

    Świeżak

  • Użytkownik
  • 31 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Dębica

Napisano 24 marzec 2017 - 21:32

Sklep: www.centrumrowerowe.pl
Ocena: neutralna z minusem

 

Nie lubię pisać tego typu opinii ale na czymś trzeba bazować przy wyborze sklepu.

Zamówienie dwóch drobnych produktów. Oba oznaczone jako dostępne, informacja o realizacja od 1-3 dni. Wydawałoby się proste i szybkie zamówienie. Nie gorączkowałem się, ale już w sytuacji gdy mija tydzień i ja nie mam u siebie towaru podniosło mi trochę ciśnienie. Liczyłem, że do końca tygodnia otrzymam towar. Zerkam na panel klienta, a tam orientacyjny termin wysyłki 20-21 marzec. Złożenie zamówienia miało miejsce 12 marca. Dotarło 24 marca. Realizacja tego zamówienia trwała 12 dni, gdybym nie zrezygnował z jednego produktu trwałaby pewnie kolejny tydzień gdyż do tej pory na stronie nie pojawił się problematyczny produkt.
Tak się po prostu nie robi!

Okazało się, że jednego produktu nie ma mimo faktu dostępności na stronie, nikt się ze mną w związku z brakiem produktu nie skontaktował i nie zapytano czy rezygnuję z jego zamawiania czy będę czekał. Dopiero w panelu klienta zobaczyłem, że jeden z produktów dopiero czeka na dostawę.
Tak na marginesie to przydałby się przycisk w panelu obok produktów "rezygnuję". Gdyż czas odpowiedzi na e-maile jest po prostu długi.
12 dni straty czasu dla mnie to sporo przy tak banalnych i wydawałoby się prostych w realizacji produktach jakie zamówiłem. Niestety problemem okazało się, że towar, który był niedostępny w praktyce na stronie był oznaczony jako dostępny.

Nie byłoby problemu gdybym dostał przynajmniej informację o niedostępności towaru i wówczas od razu mógł podjąć decyzję o rezygnacji z problematycznego produktu.
Nikt nawet nie przeprosił za przedłużającą się realizację.


  • 0

#763 Jurcyk

Jurcyk

    Maniak

  • Użytkownik
  • 212 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Kamieniec Wrocławski
  • Imię:Jurek
Garaż Rower

Napisano 24 marzec 2017 - 22:39

Sklep: Centrumrowerowe.pl
Ocena: Neutralna
Na zamówiony towar czekałem dłużej niż podano w planowanym terminie dostawy, sprzedawcy zmienili termin dostawy bez uprzedzenia, moja interwencja telefoniczna może nieco przyspieszyła dostawę.
  • 0

#764 Reni_fer

Reni_fer

    Świeżak

  • Nowy użytkownik GZ
  • 3 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Skąd:Kraków

Napisano 26 marzec 2017 - 11:00

sklep: GT-POLSKA

ocena: polecam

 

sklep: XTRaBIKE

ocena: polecam

 

sklep: centrumrowerowe.pl

opinia: neutralna

 

uzasadnienie: towar bez zarzutu, ale terminy dostaw to rosyjska ruletka - raz wszystko o czasie, innym razem porównywalnie z free shipping majfrend.

 

sklep: HOFFMAN_BIKE

ocena: polecam

 

sklep: szybkierowery_pl

ocena: neutralna

 

uzasadnienie: Zamówione klamki campy (w tytule aukcji "NOWE") dotarły błyskawicznie, ale z uszkodzoną osłoną (uściślając: dziurawe). Reklamacja rozpatrzona pozytywnie, koszty transportu i wymiany zdeklarował się pokryć sprzedawca i słowa dotrzymał. Na wymianę miałam czekać dwa tygodnie. No to poczekałam te koniec końców sześć tygodni. Skończyło się dobrze, ale musiałam się trochę pobujać.

 

sklep: republicbikes

opinia: polecam

 

sklep: SPORT-PROFIT

opinia: polecam

 


  • 0

#765 Jerry6

Jerry6

    Pro

  • Użytkownik
  • 126 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Mysłowice
  • Imię:Łukasz
Garaż Rower

Napisano 27 marzec 2017 - 07:33

Sklep: centrumrowerowe.pl
Ocena: Pozytywna z minusem

 

Przesyłka dotarła kompletna. Wszystkie przedmioty zgadzały się z opisem. Minus za opóźnienie w dostawie przesyłki.


  • 0

#766 pokerman9

pokerman9

    Maniak

  • Użytkownik
  • 376 postów
  • Płeć:Mężczyzna
Garaż Rower

Napisano 28 marzec 2017 - 00:20

sklep : decathlon.pl

ocena : pozytywna z małym minusem

 

małe kłopoty z wysyłka,wysłane po 3 dniach jak się upomniałem o paczkę(w moim profilu widniało ,że otrzymałem,paczka wtedy nie była wysłana)

problemu powstały prawdo podobnie przez przenosiny magazynu głw.

wczoraj zamówiłem,również spodziewam się opóźnień :)

poza tym wszystko OK

 

 


  • 0

Reklama

Reklama

#767 macior

macior

    Świeżak

  • Użytkownik
  • 30 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Śląsk
  • Imię:Maciej

Napisano 29 marzec 2017 - 23:21

Przerwa techniczna

ocena: neutralna minus

 

Towar zgodny z zamówieniem, jednak czas wysyłki dramat niestety, status 2-3 dni do wysyłki, a towar dostałem kurierem po półtorej tygodnia, status zamówienia na sklepie gotowy do wysyłki/odbioru, i przez kolejne kilka dni zmieniał się tylko termin wysyłki codziennie na kolejny.


  • 0



Podobne tematy Collapse

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post