Skocz do zawartości

[opinie] Internetowe Sklepy Rowerowe cz.2


durnykot

Rekomendowane odpowiedzi

Sklep: Bikestacja.pl

Ocena: Negatywna

 

Raz otrzymałem słabo zaplecione koło, innym razem kupowałem wspornik - czekałem ponad 3 miesiące (ciągłe przekładanie terminów), miałem otrzymać bodajże 15% zniżki, i niby oddali 15%, ale po 3 miesiącach przyszedł wspornik w matowej (nie błyszczącej) wersji wykończenia, który był około 15% tańszy... Porażka

Edytowane przez lmichal
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

sklep: rowertour.com (allegro)

ocena: neutralna

 

Kupiłem komplet hamulców a otrzymałem 2x tylny. wymiania zajęła mi ponad tydzien ale za jeden hamulec dostałem zwrot pieniędzy, drugi sobie zostawiłem.

Ocenie neutralnie bo jakbym kupił tam np. tylną przerzutkę nie bałbym się, że przyjdzie mi tylna. miły kontakt mailowy, telefoniczny już nie bardzo(chyba, że ja trafiłem na pana, który myslał, że dłuższa nakrętka załatwi sprawe)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sklep: Virtualbike.pl

Ocena: Pozytywna

Bez żadnych problemów z kontaktem- wybrałem zły sposób płatności, wysłałem maila z prośbą o jej zmianę i natychmiast miałem wiadomość że została zmieniona oraz że paczka wyjedzie jeszcze w tym samym dniu (30 Październik). 2 Listopada już miałem swoją korbę m640 Zee w domu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cyklomania.pl

 

Polecam, w niedzielę złożone zamówienie, we wtorek odbiór przesyłki. B. dobry kontakt mailowy ze sprzedającym, informacja o "przyjęciu do realizacji" oraz że " zamówienie wysłane" na maila, więc wiemy na bieżąco co się dzieje z naszym sprzętem i kiedy go oczekiwać.

PS. Zamawiałem gripy Crank Brothers Cobalt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sklep: centrumrowerowe.pl

Ocena: Pozytywne

 

Zamówiłem kilka rzeczy z trochę dłuższym etapem realizacji (była o tym informacja przy każdym z produktów). Że sezon raczej się kończy (chociaż nie wszyscy są tego zdania :thumbsup:) nie spieszyło mi się szczególnie. O wszystkim informowany na bieżąco, bez przesadnej zwłoki w odpisywaniu na moje zapytania - np. o tym, że w dostawie nie przyjechał koszyk na bidon i zaproponowano mi inny. Wyraziłem zgodę na poczekanie jeszcze kilku dni, a po dwóch dniach informacja, że przesyłka jednak wyszła ;) Chyba się odnalazł :)

Dobre ceny, np. kask Giro Indicator wyrwałem za 88zł, co uważam za naprawdę dobrą okazję, patrząc na ceny inny sklepów!

Polecam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Sklep: E-nypel

Opinia: negatywna

 

Wszystko byłoby w porządku bo nie mogę odmówić tego, że przedmiot i warunki dostawy były ok, kontakt również ale w momencie kiedy nie otrzymuję informacji o tym, że przesyłka została wysłana aż do momentu, w którym zgłaszam że chce zrezygnować z zakupu i magicznie okazuje się, ze dosłownie przed chwilą towar do mnie wyruszył i teraz to najwyżej mogę zrobić zwrot na swój koszt to mnie krew zalewa.

 

Ujmując inaczej:

-zamawiam jakoś w nocy,

-pod wieczór następnego dnia rezygnuję(nie mając informacji o wysyłce przedmiotu; a zgodnie z regulaminem dopóki taki nie poszedł w świat rezygnacja jest możliwa bez problemów),

-niewiele po południu dnia kolejnego w odpowiedzi na rezygnację dostaję info o tym, ze przesyłka własnie poszła(i nikt mi nie wmówi, ze rezygnacja nie miała miejsca wcześniej).

 

Szkoda mi było czasu i energii na dogadywanie się z panem, ale do sklepu wracać nie zamierzam, mimo ze poza tym nie mam mu nic do zarzucenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sklep: dhshop.pl

Ocena: Pozytywna

 

Zamawiałem ochraniacze SIXSIXONE (zbroja + nakolanniki). Chciałem zamówić rozmiar M, ponieważ koledzy mówili mi, że się rozciągnie. Jednak całe szczęście podesłałem im swoje wymiary i opinię kolegów o "rozciąganiu". Wyprowadzili mnie z błędu i ku mojej uciesze zbroja leży idealnie. W innych sklepach nie doczekałem się odpowiedzi.

 

+Szybka odpowiedź na maile.

+Fachowa pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Ja kupiłam co prawda rowerek stacjonarny, ale nprawdę rewelacyjny. Pieniądze gromadzilam długo, ale jestem zadowolona. Chciałam kupić na Allegro ale zmianiłam zdanie. Polecam sprzedawcę www.redcoon.pl. Dostawa za darmo, wszystko solidnie zapakowane, czekałam trzy dni.

Edytowane przez OleOleOle
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sklep: bike-arena.pl (transakcja na Allegro)

 

Ocena: NEGATYWNA

 

Uzasadnienie:

2.11.2012 - Znalazłem na allegro ofertę wyżej wymienionego na pedały FireEye Ignition w cenie 99 PLN. Zakupiłem. Wpłata natychmiastowa przez PayU. Wysyłka Pocztą Polską.

10.11.2012 - Zacząłem się dopytywać co tam z paczką.

12.11.2012 - Otrzymałem krótką odpowiedzieć potwierdzającą wysłanie paczki.

16.11.2012 - Ponowiłem pytanie o stan przesyłki, poprosiłem o numer nadania.

20.11.2012 - Po braku odpowiedzi ponowiłem korespondencję z 16.11.2012, z prośbą o numer nadania.

23.11.2012 - Dostanę informację, że paczka została wysłana na właściwy adres i w razie czego będzie zgłoszona reklamacja. Mimo tego nie otrzymałem numer nadania. Zatem ponawiam po raz trzeci prośbę o numer nadania.

24.11.2012 - Otrzymuję informację, że sprawa zostanie przekazana pracownikom (koresponduję z właścicielem na wyjeździe).

28.11.2012 - Sugeruję zgłoszenie reklamacji.

29.11.2012 - Otrzymuję informację, że paczka poszła kurierem DPD a nie Pocztą Polską. Otrzymałem numer nadania, który w ogóle nie został zarejestrowany w bazie danych DPD lub jest niepoprawny. Nie próbowałem się kontaktować zatem z biurem obsługi klienta - może mój błąd, ale formalnie nie mam prawa zgłosić reklamacji, bo nie ja nadałem paczkę.

09.12.2012 - Informuję, że rezygnuję z zakupu i oczekuję zwrotu pieniędzy.

10.12.2012 - Odpowiadam na prośbę o dane do zwrotu pieniędzy.

18.12.2012 - Wciąż brak pieniędzy na koncie, zgłaszam sprawę do Allegro...

Wydaje mi się, że taki kalendarz transakcji jest wystarczający, aby wystawić ocenę negatywną.

Mam swoją teorię na temat takiego obrotu sprawy. Podkreślam jednak, że to tylko teoria i nie mam niezbitych dowodów, a jedynie domysły. Rynkowa cena pedałów FrieEye Ignition to około 50-75$/szt (na stronie bike-arena.pl 169 PLN i to już jest promocja). Moje podejrzenie jest takie, że ktoś z pracowników popełnił błąd wystawiając pedały za 99 PLN i sklep próbuje wycofać się rakiem ze sprawy, zwalając winę na przewoźnika.

Edytowane przez mklos1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

rowertour.com--23.12.2012r kupiłem kasetę oraz łańcuch,opłata za kuriera

30.12.12 napisałem do nich zapytanie co z przesyłką,odpowiedź otrzymałem że dopiero po 2.01.2013 mam się skontaktować z nimi,na stronie brak jakiejkolwiek informacji o urlopie czy innej przypadłości sklepu

NEGATYW za olewczy stosunek do klienta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, żebym robił za adwokata, ale:

 

a. Koniec roku - inwentaryzacja.

b. Sylwester, Nowy Rok.

c. Informacja znajduje się na stronie sklepu:

 

W dniach 27-28 zostanie przeprowadzona inwertaryzacja, wszelkie zamówienia złożone w okresie światecznym i przed zostaną zawieszone w realizacji, realizacja nastapi w pierwszy dzień roboczy tj. 2.01.13.

 

Zespół rowertour.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...