Skocz do zawartości

[rower] Cross za ok 1000PLN Który wybrać?


przyroch

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,

Debiutuję na tym forum i od razu poproszę o poradę. Chcę kupić rower crossowy (będę jeździł głównie w mieście, trochę lasu, raczej nie góry)w "przystępnej cenie" (ok 1000PLN) obecnie jestem na etapie decyzji pomiędzy:

Kelly's Stylus http://www.kellys-bicycles.com/index.php?m..._71_86&pID=9168

lub

Merida CROSSWAY 8200 http://www.rowerymerida.com.pl/rowery.php?kol=4&gr=25&id=181

lub

Merida CROSSWAY 8100 http://www.rowerymerida.com.pl/rowery.php?kol=4&gr=25&id=182

lub

Unibike Crossfire GTS http://www.unibike.pl/?3&

 

Który z nich jest najlepszy. Może jakieś inne propozycje w tym przedziale.

Pomóżcie! :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no własnie, przeczytaj najpierw: Zasady Pisania Nowych Tematów, brak [], a taki temat juz chyba był o Crossach niedawno temu, i to nawet o tych samych roweruch.

a co do roweru, to ja bym brał Meride 8200, bo najlepiej wyglada a rewelacji sprzetowej za 1000zł i tak nie bedzie.

Przepraszam za nie do końca prawidłową formę tematu, ale jak piszę to moje poczatki na tym forum.

Ad rem

Rewelacji sprzętowej nie oczekuję, rower ma służyć do niezbyt intensywnej rekreacji a jednocześnie jeśli "wciagnę" się w temat ma dać się "upgrade-ować"

Niemniej jednak bardzo dziekuję za poradę. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

parę dni temu miałem ten sam dylemat i rozpytywałem na forum.

wyszło na to, że w tej kategorii cenowej najlepszy będzie UNIBIKE Crossfire GTS i jego właśnie zamierzam kupić - osprzętem pobija wszystkie inne, a wersja 2006 będzie miała jeszcze ciut lepsze wyposażenie. poszperaj za moimi postami, wrzuciłem opis zmian w osprzecie na bieżący rok.

co do wyglądu to ten unibike też wygląda całkiem nieźle ;)

 

ps. zgadzam się w 100% z opinią nt. strony Krossa - porażka :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.feni.pl/sklep/mapa_producentow....producent=KROSS

kross raven Maedow

Za tą cene nie znajdziesz nic lepszego

Raven fitnes to typowy rower fitnes (szosówka z prostą kierownicą i ewentualnie amortyzatorem) też warty uwagi i spełniający twoje wymagania

To są ceny netto do tego trzeba dodać jeszcze 22% VAT`u i ędzie cena włściwa wpysk.gif ale mimo tego i tak Raven Meadow jest nie do pobicia. o 200 zł droższy Crosfire wcale nie jest lepszy :)

 

 

 

Może i fajne te Krossy ale jak nie zrobią coś ze swoją strona www to polegną. Bardziej upierdliwej w życiu nie widziałem!!

Fakt poprzednia strona była bardziej czytelna slobber.gif Obecna jest upierdliwa do bólu blink.gif Powinni ją jak najszybciej zmienić a na pewno powinni zmienić webmastera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Gość
Fakt poprzednia strona była bardziej czytelna Obecna jest upierdliwa do bólu Powinni ją jak najszybciej zmienić a na pewno powinni zmienić webmastera.

Zgadza się .

Ale rowery w tym roku mają naprawdę ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Porównanie:

 

UNIBIKE Crossfire FS GTS (2006) vs KROSS Meadow Men's

 

amor przód: oba ten sam - SR SUNTOUR NEX-4000

przerzutka przód: SHIMANO C051 || Suntour CR318

przerzutka tył: SHIMANO ALIVIO M410 || SHIMANO Acera

hamulce: SHIMANO ALTUS M421 || Alhonga HJ

manetki: SHIMANO ALTUS EF50 || SHIMANO ST-EF-35

korba: SR SUNTOUR XCC100 || SHIMANO TX-71

obręcze: RODI FREEWAY || Alexrims ACE 18

 

Nie rozumiem tych wypowiedzi promujących KROSS'a Meadow - widać, że osprzęt jest lepszy w UNIBIKE'u Crossfire. Jedyne co przemawia imho na korzyść KROSS'a to cena (900zł w porównaniu do 1200zł za UNIBIKE'a)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Gość
Jedyne co przemawia imho na korzyść KROSS'a to cena (900zł w porównaniu do 1200zł za UNIBIKE'a)

To ja ciebie nie rozumiem - przecież ten rower jest tańszy (dla posiadających takie właśnie fundusze) to jak może mieć lepszy osprzęt ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Myślę o zakupie roweru do celów rekreacyjnych do jazdy po scieżkach rowerowych i trasach w lesie. Chyba najlepszym typem będzie rower trekkingowy. Na pewno chciałabym żeby koła miały 28'' i aluminiowa rama, plus dodatki typu bagażnik, błotniki, oświetlenie. W sklepie całkiem ładnie prezentował się Arkus Lite Trek CTB, ale nie znam tej firmy, więc proszę o radę. Jesyem też otwarta na sugestie - jakie firmy są dobre i jakie cechy powinien posiadać dobry rower?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witajcie,

Debiutuję na tym forum i od razu poproszę o poradę. Chcę kupić rower crossowy (będę jeździł głównie w mieście, trochę lasu, raczej nie góry)w "przystępnej cenie" (ok 1000PLN) obecnie jestem na etapie decyzji pomiędzy:

Kelly's Stylus http://www.kellys-bicycles.com/index.php?m..._71_86&pID=9168

 

O tym rowerze moge troche powiedzieć.

Przejchalem nim prawie 10 tys. km, jezdzilem niezaleznie od pory roku oraz warunkow pogodowych. Około 8 tys. to dojazdy do pracy, ok. 2 tys. to wycieczki podmiejskie, brzegami Odry (jestem z Wrocławia), Wzgórza Strzelińskie, Ślęża - to były wycieczki turystyczne, żadne tam ściganie, skakanie itd.

Ważę ok. 78 kg.

Po 5 tys. wygięła się sztyca, trzeba było zmieniać. Teraz powoli wyginają się pręty pod siodełkiem - i pewnie też siodełko będzie do wymiany.

To sztywniak - i wydawałoby się, że może być dobry do dojazdu do pracy. O!, nic bardziej mylnego... Krawężniki, kostka brukowa, korzenie itd. - mam tego sporo w czasie 11-km jazdy do pracy. Ponadto nie do końca jestem zadowolony z jakości obręcz. Mimo że ostrożnie najżdżam na krawężniki itd. koła dość szybko ulegają decentracji i nie na długo pomaga centorwanie, wymiana szprych itd. Aha, wymieniłem opony na szersze, ale i to nie specjalnie chroni od zdecentrowania.

Polecałbym wymianę obręczy na mocniejsze, a reszta - jak najbardziej może być. Acera działa b. dobrze, hamulce w zestawie też.

I jeszcze jedno - kierownica nie ma mostka i nie ma tak naprawdę możliwości dostosowania za pomocą mostka własnej pozycji.

 

Teraz bym kupił nie crossa, ale górala z amorkiem, mostkiem. Dlaczego? Bo koła sztywniejsze (mniejsze), bo większy komfort jazdy. Pewnie góral będzie nieco wolniejszy, ale na 11-km trasie do pracy, to pewnie straciłbym raptem 1-2 minuty :)

 

Pzdr

Morfeusz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...