Skocz do zawartości

[Galeria] Pokaż Twojego 29era


ZbyszekP

Rekomendowane odpowiedzi

Bardzo ładny , stalem sie posiadaczem nowej Reby 29 zdemontowanej ze Speca Epica 29" 2013 to taka sama jak u Ciebie . Monovan jako znawca Rock Shoxa polecił mi servis amora przed uzytkowaniem . Zdziwilo mnie jak mozna servisowac nowy sprzet. :o . Po rozebraniu amora okazal sie kompletnie suchy . Uwywanie go w takim stanie spowodowalo by bardzo szybkie wycieranie goleni:/ .

 

Tak więc polecam zwrocic na to uwage:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jutro ja się pochwalę bo nie chcę dawać fotek z pokoju i chyba będę pierwszym który ma anthema 2013 ja na dziś wrażenia pozytywne wygląda łanie i mocno jak na 29 przystało. Zmieniłem tylko korbę i chwyty reszta zmian w trakcie sezonu gdy poczuje co mi nie gra (koła na pewno) bo w 26 miałem kierownice 590 tu teraz 690 ale giętą co dało mi pierwsze wrażenie że to wiosło :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w szlamie? :) na prawdziwe ubłocenie przyjdzie czas..póki co w górach spadło pół metra śniegu

a tu jedna fotka jeszcze sprzed ataku zimy.

 

sam2215r.jpg

chyba wiem gdzie zrobiłeś to zdjęcie, zjazd w kierunku torów kolejowych niedaleko Kostuchny ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i po pierwszych km na mojej nowej maszynie jak pisałem nie lubianej przez wielu firmy giant, ale ja je lubię i :P dla was.

co do różnic w jeździe 26vis 29 to te drugie to nie rower to czołg który idzie wszędzie lub prawie wszędzie przyśpiesza się nim spoko komfort opon z połączeniem 2x fox daje piękne przepływanie po nierównościach. Ku mojej radość słowa kolegi Moda nie sprawdziły się ja na dziś i całkiem przyjemnie skręca, fakt nie latałem jak na maratonie bo i na to brak warunków pogodowych i brak czucia roweru jeszcze ale jest ok. Podczas jazdy poczułem dziwny brak potrzeby 3 blatu i będę myślał nad przejściem na 2 a dokładniej 26-36 z kasetą 11-36. Kolejną kwestią jest kierownica bo pierwszy raz od hmmm... 5 lat mam giętą i szerszą niż 600 (jest 690 25mm gięcia) i czuję potrzebę zmiany na 620-640 prostą co obniży mnie trochę ale i zmniejszy rozstaw rąk co mi odpowiada.

to teraz kilka fotek z dziś :)

DSC00287.JPGDSC00289.JPGDSC00291.JPGDSC00300.JPGDSC00305.JPGDSC00310.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kiera rzeczywiscie ma prawo dawac poczucie obnizenia kokpitu, ale decyzje odnosnie szerokosci jeszcze bym zawiesil i kupil przynajmniej 660mm, co do skrecania to powiem tak - poki czar nowego nabytku nie minie, poki nie porownasz do czegos bardziej skretnego, to wiadomo, ze rower bedzie super :) poza tym na maratonach, przynajmniej mnie znanych, dlugi ogon nie jest dramatem, problem zaczyna sie na singlowych sekcjach xc, gdy pocinamy blisko kresu umiejetnosci/mozliwosci sprzetu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to mnie problem nie będzie tyczył :)

a co do kiery zacznę od 660 alu jakieś najtańszej i będę skracał co jakiś czas aż uzyskam optymalną i wtedy będę wiedział co kupić :) a co do prowadzenia bardziej skrętnego to w 26 (też anthemie) było łatwiej ale to co jest w tym jest jak na dziś ( nie mówię że jest super) jest ok pytanie na ile to zasługa mostka 100 (zawsze 110+) i szerokości kiery

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...