Skocz do zawartości

[6585g] Scoperformance + RDX - OSTRE


Rekomendowane odpowiedzi

no jest, pierwsza ofiara

 

p1050141e.jpg

 

 

 

generalnie był do dupy od samego początku -zrozumiałem to kiedy ktoś mi napomknął ze takie konstrukcje bywają kapryśne - u mnie tak było - ciut luźnawa sztyca + kiepsko wykonana rama + podcięty komin = problemy - bawiłem sie w puszki sruszki, i niby trzymalo, wkoncu dokręciłem mocniej i górna obejemka musiala ześlizgnąc się z ramy, dolna nie wytrzymała i powiedziała że nie robi.

 

 

była lekka - 9,5gram - ale denerwowała mnie od początku - szukam czegoś porządniejszego, ładnego do 15gram max...

 

troche sobie poszedłem z buta, bo nie chciałem kaleczyc sztycy która i tak odczuła balet...

Edytowane przez Adaasko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No, jutro mają być moje "brakujące" 5 szprych - także koło będzie na gotowo.

 

oprócz tego dzięki uprzejmości kolegi z forum szosowego kupiłem obejme KCNC bez wałeczka za dośc dobrą kaske.

 

Obejma przyszła na ostatnią chwile, skombinowalem wałeczek, lekko splanowałem bo wystawał, maznełem górę na złoto jak w oryginale (i w celu zabezpieczenia)

 

fotka robiona wiertarką - żeby nie bylo że nie ma!

dsc00573t.jpg

 

wygląda fajnie, skręca się go duużo pewniej - tam brak waleczka, i ogólnie czuc było że obejma sie poddaje - tamten zacisk 9,5gram - ten około 14,5gram - strata do przezycia, a wkońcu nie martwie się o ten element

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

Jakoś nie widzę różnic między Przed i Po.....

Aaaa, jest ...

Łańcuch jest w innym kolorze...

 

 

 

 

 

 

Szacun za włożoną pracę....

Jakieś korki w końcówki kierownicy być włożył. Myślałeś o pomalowaniu widelca na jednolity kolor? Wiem,że gwara i tede i tepe,ale ten napis niejak się nie komponuje.

Co to takie coś na górnej rurze za główką ( jakaś pianka i zip)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

brawo! pomalowałem łancuch srebrzanką! : D

 

korki sam nie wiem, nie potrzebuje:D

 

Widelca naprawde nie ruszam, jak mam już tą gwarancje, i wyplułem za niego 200, to chce żeby byl gwarancjo-mozliwy.

 

 

 

to coś na górnej rurze, to biale, to opaska, na nogawke antyłancuchowkrętna - jak jade to znajduje się to na mojej nodze, czarne zaś, to opaska-trytka-zip która jest bumperem dla kierownicy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Podoba mi się idea. Wg mnie otwory wywiercone bardzo bezpiecznie. Pierwsza moja myśl jaka przyszła mi do głowy to: "ale to musi gwizdać" :D Powinieneś bardziej zróżnicować rozmiary otworów, żeby wydobyć pełną gamę ;)

 

Zgaduję, że zyski na wadze dzięki otworom, tracisz wielokrotnie dzięki aerodynamice ;)

 

Nie sprawia Ci problemu brak poziomych haków? Dużo było problemów ze spasowaniem łańcucha?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

hej, fajnie że się podoba.

 

co do wytrzymałosci, dzisiaj kolejna trasa, prawie 40km, z 10 po baardzo kiepskiej nawierzchni, oczywiście rama znosi to bez problemów, nie widać zadnych wypaczeń, pęknięć itd - dla niektorych to wielki szok, jak byłem praktycznie przekonany o "niesamobójczości" moich pomysłów.

 

fakt, gwiżdze, i również mam wrazenie ze przy wiekszej prędkości stawia to opór, myslalem nawet nad jakąś folią... kto wie, z drugiej i tak jeżdze w dzinsach, t-shircie itd...

 

 

 

co do poziomych haków, szczęsliwie nie sprawiło mi to kompletnie żadnych problemów - jedyne co, to jest halflink - pólogniwo - i tyle, na nowo pasowalo idealnie, teraz juz lekko się wyciagnąl, ale w granicach dopuszczalnego wg mnie luzu, i jest elegancko - w to tez niektórzy nie wierzyli :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Od samego poczatku podziwiam Twoj projekt... Doceniam ogrom pracy ktory wlozyles i to ze nie zrazily cie bezsensowne komentarze malkontentow;) A teraz powiedz mi, korba jest ze zintegrowana osia? jesli tak to czy byly jakies problemy z ustawieniem linii lancucha? Pytam, bo w swoim projekcie mam taka sama piaste, tak samo rame szosowa (czyli bedzie ten sam rozstaw) i korbe fsa gossamer i nie wiem czy to wsystko mi spasuje. Jak rozwiazales problem z szerokoscia piasty? jest ona wkoncu na 120 a rama pewnie na 130. Scisnales to czy dales jakies tulejki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Hej, dzieki za pozytywne opinie, projekt chwilowo ucichł, ale nie umarl, na pewno, na pewno będzie jeszcze lżej.

 

Korba jest w systemie Hollowtech 2 - a wiec oś zintegrowana, problemów nie było zadnych - blat na drugą stronę i jest idealnie.

 

co do ramy - ogólnie rama dawala się naginac do rozstawu torowego - ja dodatkowo wycielem gorną poprzeczkę, teraz naginanie przychodzi łatwiej, ogolnie nie ma z tym problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

jako ciekawostka powiem, że rama trzyma sie bez problemu, borykam się czasem z problemem przesuwającego się siodła w sztycy - skręcam juz dosc mocno, a mimo to siodlo wysuwa się na maxa do tylu, oraz powoli łancuch robi się za luźny, niestety jestem poza domem -garażem i nie mam jak tego poprawić, nie mnie rower ciągle lata, najechał juz kupe kilometrów, i działa:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

no i nazwa tematu zmieniona, jako ze z 6,73 wylądowalem na 6,71 :)

a wszystko za sprawą o 2cm szerszej i chyba z 2 razy niższej kierownicy MODOLO Q-CRONO

jednak przy moim gabarycie te 2cm szerokosci daje duzo pewniejszy chwyt, wygląda za######iscie, ten duzy drop - niestety - ciągle daje sie we znaki za długa rama - musze kierownice pochylac - co przy duzy duzym dropie znów troche ją oddala...

Tamta kierownica po lekkim tjunie 283gramy z owijka tressorex, ta z nawiniętym również tressorexem - 246gr

jako ciekawostka - ta jest 26,2 - weszła w mostek bez problemu.

bullczezj_nnesqes.jpg
mailgoogl_nnesqea.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

kolejna zmiana - lądujemy na 6585gram

i w zasadzie powinna byc inna nazwa tematu:

 

 

Zmieniła się rama, wyrwana za 67zl Empella - na włoskiej mufie i sterach zintegrowanych - stery neco, suport chyba tiagra - siadło jak trzeba.

 

aktualnie rower dostal jakiegos lipnego barana, ale kupiłem juz lepszego + mostek pod 31,8, do tego odelżyłem pedałki o 10gram - wagowo powiiinno wyjsc na zero tak jak z byczymi jest - ale dojdzie owijka, normalniejsza...

p4pb10221593.jpg

 

p4pb10221591.jpg

 

p4pb10221589.jpg

 

p4pb10221586.jpg

 


 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...