Skocz do zawartości

[sklep] Bikestacja - opinie o sklepie


NooreQ

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

Dlaczego ten szajbajk promuje sklep ktory w cywilizowanym kraju (czyt. np Niemcy) zostalby juz dawno zamkniety przez policje? Bo ma z tego profit - bardzo nieeleganckie, to malo powiedziane. Az mnie kusi zeby, gdy tylko wejda nowe komentarze na allegro kupic jakas e najtansza, tylko po to zeby im dac negatywa. Ocena oczywiscie negatywna za: niedpowiadanie na mejle, podawanie nieprawdziwych informacji, zwodzenie w mejlu, niedotrzymywanie terminow. Generalnie olewanie totalne i oszukiwanie. Ps: ci wlasciciele to za kare tam pracuja sadzac po nastrojach na filmie, moze wiedza co ich czeka(oby).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I po co tyle złości?

Nie chcę (bo za długo szła paczka; bo kolor nie ten; bo nie odpowiadają na maile; bo nie podoba mi się ich nazwa ......) - nie kupuję w tym sklepie.

Jest wielu innych sprzedawców, a rynek sam zweryfikuje kto zostanie, a kto odpadnie.

Proste

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam mieszane uczucia ale umiem sobie to wytłumaczyć w ten sposób, że kiedyśtam z zajawki założyli sklep, do pewnego momentu jakoś szło, potem weszły sklepy z zagranicy, rynek się ogólnie powiększył i poprawiła jakosć usług.

 

W Bikestacji nie znali się na ecommerce tylko na częściach rowerowych i trochę przespali rewolucję. Teraz będą próbować odrabiać straty. Ostatnio kupwałem cośtam, po kilku mailach i oczekiwaniu zadzwonili, przeprosili i dostałem rabat na część która okazała się być dostępna z opóźnieniem.

Jakkolwiek by mnie nie wkurzali z tymi terminami (co jest naprawdę słabe) to jednak wierzę, że są tam ludzie którzy wyciągną wnioski i jakość się poprawi. Tego im życzę. Biznes jest trudny, zwłaszcza w dużej skali. Pozostaję krytyczny ale życzliwy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I po co tyle złości?

Nie chcę (bo za długo szła paczka; bo kolor nie ten; bo nie odpowiadają na maile; bo nie podoba mi się ich nazwa ......) - nie kupuję w tym sklepie.

Jest wielu innych sprzedawców, a rynek sam zweryfikuje kto zostanie, a kto odpadnie.

Proste

 

jak widac rynek nie wyryfikuje :D  zlosc jest, bo tak sie NIE prowadzi interesu i sklep nie powinien miec racji bytu. Ja rozumiem, ze ktos robi cos zle, ale jesli jest tego swiadom i ma dobra wole, to to naprawia. Tu mamy z sytuacja, gdy sprzedawca jest SWIADOMY co robi, i utrzymuje ten stan, bo tak jak ktos wczesniej napisal, summa sumarum i tak mu sie to oplaca, i to jest wlasnie karygodne.

PS: W bikestacji kupilem na allegro 4 razy z czego problemy byly dwa razy, i tak, to mi wystarczy, zeby miec taka a nie inna opinie.

Edytowane przez Marcinwro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

a rynek sam zweryfikuje kto zostanie, a kto odpadnie

Polityka BS jest mocno zbliżona (moim zdaniem) do polityki Rometa - fajna oferta z dobrymi cenami ale gorzej z dostępnością i obsługą -  jak widać jedna i druga firma ma się dobrze , funkcjonują i ma klientów (czyt. zyski) , zatem slogany typu "rynek to zweryfikuje" maja się nijak do rzeczywistości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze tylko na sam koniec chcialem dodac, ze nie rozumiem ludzi, ktorzy bronia tego sklepu, czy zycza im powodzenia, poprawy jakosci oblusgi itp.

Rozumiem, ze wiekszosc osob dostala przesylke na czas itp itd i jest zadowolona. Co nie zmienia tego, ze WYJATKOWO duzy procent ludzi (jak na sklep internetowy) jest niezadowolona, i czuje sie w jakis sposob oszukana. Czy to, i to co napisalem wczesniej nie wystarcza, aby sklep uznac za taki, ktory nie powienen miec prawa bytu ???. Dodatkowo, jest to nie fair w stosunku do porzadnych sklepow, ktore nie maja klienta w du.., a ceny sa sprawa w sumie nieistotna w tej kwestii

Edytowane przez Marcinwro
  • +1 pomógł 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze tylko na sam koniec chcialem dodac, ze nie rozumiem ludzi, ktorzy bronia tego sklepu, czy zycza im powodzenia, poprawy jakosci oblusgi itp.

Rozumiem, ze wiekszosc osob dostala przesylke na czas itp itd i jest zadowolona. Co nie zmienia tego, ze WYJATKOWO duzy procent ludzi (jak na sklep internetowy) jest niezadowolona, i czuje sie w jakis sposob oszukana. Czy to, i to co napisalem wczesniej nie wystarcza, aby sklep uznac za taki, ktory nie powienen miec prawa bytu ???. Dodatkowo, jest to nie fair w stosunku do porzadnych sklepow, ktore nie maja klienta w du.., a ceny sa sprawa w sumie nieistotna w tej kwestii

Dokładnie też tak miałem i podpisuję się pod tym, po miesiącu zwrócili mi pieniądze , może " tak szybko"  dzięki rewolucji . Sam tego nie rozumiem, jedyne co przychodzi mi do głowy: kupujący często wybierają sklep , który ma niskie ceny i duży asortyment "na stanie" a nie wszystkim chce się przeszukiwać opinie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem w zeszłym tygodniu taką sytuację: zamówiłem kilka gratów i zapłaciłem paypal, następnego dnia dostałem maila z przeprosinami i informacją, że mieli błąd na stronie i na mają tego na stanie ani u dystrybutora. Poprosiłem o całkowitą anulację zamówienia i zwrot pieniędzy, które na konto wpłynęły za 2 dni  :icon_cool:  czyli bardzo przyzwoicie.

 

Moja ocena 4,75 / 5  :teehee:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Czyli nie dostałeś towaru, przez kilka dni miałeś zablokowaną kwotę za towar, a  twoimi pieniędzmi przez te kilka dni obracał sklep - a ty się jeszcze cieszysz?! Ludzie nigdy nie przestaną mnie zadziwiać  :)

 

2 dni od zgłoszenia to jest bardzo dobry wynik. Ile wg Ciebie ma trwać zwrot pieniędzy? Widzę ze zaczynamy się czepiać już takich rzeczy. Niedługo 2h oczekiwania tez będzie źle, bo można w ciągu 10 min to załatwić...

bez przesady ;)

Starają się coś poprawić to niech się starają. Jeśli jest odzew ze strony sklepu, że czegoś nie mają to i tak już jest bardzo dobra poprawa w stosunku do tego co było.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pracuję w branży rowerowej wiem jacy ludzie potrafią być upierdliwi przez takie sytuacje. Taki błąd może się zdarzyć i osoba, która jest po drugiej stronie wcale nie ma przyjemności w tym, żeby kontaktować się z klientami i przepraszać w imieniu sklepu..

Mnie też nie przestaną zadziwiać ludzie, którzy robią z igły widły. Przecież nie pojadę osobiście tam żeby mi zwrócili pieniądze. Może wyżal się jeszcze na banki, że dwa razy zarobiły na przelewach... Co innego jakbym to ja musiał się upominać, a tak nie było.

Zaznaczam, że piszę tylko o moich doświadczeniach  z tym sklepem i taka jest moja opinia na temat obsługi.  :icon_cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 stycznia (poniedziałek) złożyłem zamówienie, wpłata od razu. W czwartek zadzwoniłem żeby się dopytać co tam z zamówieniem, pani powiedziała że teraz nie jest w stanie powiedzieć i oddzwoni po południu. Nie oddzwoniła.

W piątek wysłałem meila, szybka odpowiedź, że jak się czegoś dowie do odpisze, odpisali w poniedziałek że brakło im towaru i wysyłka dopiero w środę. Dziś wysłana. Szkoda że nie informują od razu o braku towaru :(

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież to od początki wyglądało jak jakaś jedna wielka błazenada, to nie jest sklepik osiedlowy tylko wielki sklep, nie zamówią nagle wszystkiego co mają w ofercie bo jest to niewykonalne :) Budżet, miejsce w magazynie itd. Nie pójdą też w drugą stronę czyli nie wstawią realnej dostępności bo się okaże że sklep to tak naprawdę katalog.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wpłata od razu.

 

No to sam sobie jesteś winien - temat o Bikestacji ma kilkadziesiąt stron, a ciągle się łapiecie - i jeszcze się przychodzicie pożalić. Można to nazwać jednym słowem, ale pewnie bym dostał bana :P

Edytowane przez gocu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No cóż, kupuje tańsze rzeczy po wpłacie na konto. Szczerze, jakoś nie miewam z tego powodu problemów. ;)

 

Nie mam pretensji o czas realizacji, tylko o brak informacji o braku towaru, nawet po moim kontakcie.

Edytowane przez pepelito
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...