Gość denis Napisano 25 Lutego 2006 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2006 Witam. Sorry odrazu bo nie wiem czy we włąściwym miejscu piszę Więc tak. Mam taki problem. Mam rowerek z markietu i chcę go sprzedać. Wiem że to jest badziew, ale taki też ktoś kupi<loL> Pytanie brzmi następująco - co mam w nim przeczyścić, czym i jak najtaniej? Piasty ja już przeczyściłem i posmarowałem smarem. O reszcie nie wiem co robić. Niby wszystko chodzi, ale naprawdę chcę ten rowerek troche podpicow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Odi Napisano 26 Lutego 2006 Mod Team Udostępnij Napisano 26 Lutego 2006 Powiem tylko tyle, że nie popieram takiego "sztucznego" podpicowywania przed sprzedażą, o sprzęt albo się dba, albo nie, to i tak będzie widać. Wyszoruj cały żeby ładnie wyglądał i już. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Denis Napisano 26 Lutego 2006 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2006 Powiem tylko tyle, że nie popieram takiego "sztucznego" podpicowywania przed sprzedażą, o sprzęt albo się dba, albo nie, to i tak będzie widać. Wyszoruj cały żeby ładnie wyglądał i już. Nu dobra. To nie jest mój rower. I nie ja musiałem o niego dbać. Ale lancuch chyba trzeba przeczyścic i inne częśći. Tak? Czym moge tanie i skutecznie posmarować lancuch:)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Blue Napisano 26 Lutego 2006 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2006 E to chyba normlane ze gosc chce zrobic serwis przed sprzedaza . Posmarowac najelpiej specjalnymi smarami , ale te sa drogie ;] ja bym tam przejechal wd-40 , dobrze czysci wlasciwosci smarne nienajgorsze[wbrew opinii panujacej na forum ;p to tylko moje zdanie... na krotki czas moze byc ] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Odi Napisano 26 Lutego 2006 Mod Team Udostępnij Napisano 26 Lutego 2006 Hehe no takie sprawy jak czyszczenie i smarowanie napędu to się robi "na codzień" Jak masz możliwość to zdejmij łańcuch i wykąp w benzynie lub gorącej wodzie z proszkiem do prania, a potem posmaruj np. olejem do pił łańcuchowych (niedrogi a skuteczny). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denis Napisano 26 Lutego 2006 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2006 To dziękuję. Czekam jeszcze na odpowiedzi:) Olej już znalazłem:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
black rider Napisano 27 Lutego 2006 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2006 po prostu rozłóż cały rower, wyczyć, wymień smar (szczególnie w takich miejscach jak stery) złóż wyreguluj wszystko jak najlepiej, jak rama nie jest matowa (co częste w rowerach z marketu) nawoskuj ją i będzie dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krezystof Napisano 28 Lutego 2006 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2006 Chyba, że masz mocno poobijaną ramę to go tam za dokładnie nie czyść lepiej l) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dzik86 Napisano 28 Lutego 2006 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2006 ale chyba nie chcesz ukryc wad tego roweru lepiej tego nie rob bo bedziesz mial na sumieniu polamanego rowerzyste nawoskuj rame zeby mozna bylo sie w niej przegladac :twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ralf Napisano 28 Lutego 2006 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2006 a ja bym tam nic nie ukrywał, zadnych rys ani nic, postaw sie na miejscu kupujacego, napisane ze nie ma zadnych rys a tu zawiedzenie bo sa rysy i inne rzeczy o których nikt nie pisał, ja bym jak sa rysy napisał o nich, ja wgniecenie to pisze o nim Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paviarotti Napisano 28 Lutego 2006 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2006 Ja bym wymył dobrze, nasmarował co trzeba a uszkodzone częsci wymienił na nowe (ofkoz nie cały rower! tylko to co najpotrzebniejsze :] np. starte gripy itp ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yupi Napisano 1 Marca 2006 Udostępnij Napisano 1 Marca 2006 Jak chcesz wziasc wiecej kaski to zrob tak zeby porzadnie wygladal rowerek najlepiej oddaj do wyspecjalizowanego serwisu gdzie za grosze zrobia w nim co trzeba a na Twoje zyczenie moga nawet wystawic dokument stwierdzajacy stan techniczny roweru. Ja serwisuje w Warszawie na Kasprowicza i wiem ze u nich takie rzeczy sa mozliwe a naprawde biora niewielkie pieniadze za kompleksowy serwis. Polecam ic stronke: http://www.biketeam.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denis Napisano 2 Marca 2006 Udostępnij Napisano 2 Marca 2006 Jak chcesz wziasc wiecej kaski to zrob tak zeby porzadnie wygladal rowerek najlepiej oddaj do wyspecjalizowanego serwisu gdzie za grosze zrobia w nim co trzeba a na Twoje zyczenie moga nawet wystawic dokument stwierdzajacy stan techniczny roweru. Ja serwisuje w Warszawie na Kasprowicza i wiem ze u nich takie rzeczy sa mozliwe a naprawde biora niewielkie pieniadze za kompleksowy serwis. Polecam ic stronke: http://www.biketeam.pl/ hehe. Co do serwisu to od jakiegoś czasu staram się być serwisem:) Dziękuję za propozycje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alvaren Napisano 3 Marca 2006 Udostępnij Napisano 3 Marca 2006 Ogólnie go przeczyść jeśli ramka nie jest matowa możesz ją odpicować żeby ładnie lśniła są do tego odpowiednie specyfiki co do poszczególnych części poczyściłbym napęd i okolice suport bo chyba ne chcesz sie bawić w rozkręcanie bika........potm regulacja przerzutek sterów, hampli sprawdź koła czy nie mają centry i tyle. Żaden serwis nie potrzebny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.