Skocz do zawartości

[rower] do 5000zl


koxygen

Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli bym zmieniał hamulce to na jakieś z najnowszej serii M6000, M7000, M8000 - w zależności od budżetu.

Jeśli chcesz się ścigać bądź też jeździć bardziej agresywnie w terenie - zakładam, że tak skoro taki rower - to przede wszystkim zamieniłbym manetki SLX na XT M8000. Tam jest instant release, czyli zmiana biegu natychmiast pod wciśnięciu a nie dopiero jak puścisz. Fachowo to się chyba szybkie zwolnienie linki nazywa :) 
Swoją drogą trochę słabo, że ta genialna funkcja, bez której nie wyobrażam sobie jazdy aktualnie, jest przez Shimano montowana dopiero od grupy XT.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem szczerze, że w poprzednim rowerze m615 sprawdzały się świetnie. Żadnych wycieków, siła hamowania odpowiednia, modulacja tez ok, możliwość wdrożenia systemu iceTECH. Nie widzę potrzeby kupowania nowych grup:) Dobre tarcze i klocki dadzą radę. Manetki przyjdą z czasem, podstawa to koła, w które chce zainwestować. Myślałem o dt swiss 350 i obręcze xm401 plus mosiężne nyple i szprychy jeszcze się okaże.

  • +1 pomógł 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 8 kwietnia 2018 o 18:26, Malinowy napisał:

Trek Superfly 7 2017, nowy, w cenie 5000 PLN, to dobra oferta? Myślałem jeszcze nad Rose Count Solo 3, ale jakoś nie przekonuje mnie wysyłka oraz późniejsze możliwe problemy z reklamacjami, przeglądem zerowym itp.

Nie robimy problemów z reklamacjami. Gdy coś wydarzy się z ramą zabieramy rower na własny koszt do centrali, a gdy popsują się np koła również wysyła się je do nas za darmo i po naprawie odsyłamy (w ramach naprawy gwarancyjnej oczywiście). Swoją reputację zbudowaliśmy na obsłudze posprzedażowej, bo nie jest problemem sprzedać wysyłkowo rower. 

Przegląd zerowy nie jest potrzebny, bo rower przychodzi gotowy do jazdy, wystarczy przykręcić koła, ustawić kierownicę i już. Natomiast pierwszy, konkretny przegląd można wykonać w jakimkolwiek zaufanym warsztacie - nam wystarczy pieczątka w karcie gwarancyjnej. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I bez problemu wszystko naprawiacie? Tylko by rower wysłać potrzebny jest karton, który od Was otrzymałem.

czy jakoś kierujecie podczas procesu wysyłki uszkodzonego towaru (nadanie paczki itp.)?

Firmie Trek bardzo często wystarczy wysłać zdjęcia, jeśli coś się stanie, jak sprawa ma się tu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, rower wysyła się w kartonie, w którym został przesłany. Gdy rozleci się przerzutka, pęknie siodełko itd też wystarczy przesłanie fotki, gdy awarii ulegnie widelec - wysyła się sam widelec. Paczkę zanosi się na pocztę po naklejeniu etykiety zwrotnej, a kuriera po karton z rowerem umawiamy sami. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowa rama jest tańsza - dzięki temu podstawowy model Count Solo 1 oferujemy teraz od 799 euro, a model Count Solo 3, który zastąpił "dwójkę" kosztuje 1199 euro zamiast 1299 euro. Gwarancja 6 lat na ramę i 2 lata na komponenty, nawet jeśli bierze się udział w zawodach. Nie robimy problemów z pękniętą ramą. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy wymianie ramy przedłużamy gwarancję - czyli nowa rama ma też 6 lat gwarancji. W CS 3 jest teraz z tyłu przerzutka XT zamiast SLXa. Koszty wytworzenia cóż... Rosną i cała branża Wam to powie - na Dalekim Wschodzie nikt już nie pracuje za przysłowiową "miskę ryżu"...  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam,

Czy ktoś z Was mógłby mi doradzić co wybrać do 4k, żeby nie było lipy i pojeździć spokojnie przez parę lat? Wpadły mi oczy Monteria Shottas 0.6 29 er oraz Kellys Thorx 50 27.5.

Całe życie jeżdżę na singlach po mieście,  nie wiem czy to istotne mam 183 wzrostu, chodzę w wadze ciężkiej 90 kg. Z góry dzięki.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam,

proszę o poradę ponieważ stoję przed dużym dylematem jaki typ roweru będzie lepszym wyborem - xc czy trail (tylko hardtail). Koncentruję się na wycieczkach górskich i nie interesują mnie starty w maratonach czy zawodach xc. Mieszkam w Beskidach i ostatnio zakochałem się w tego rodzaju turystyce. Wycieczki są po 50-80km, zjazdy i podjazdy szlakami górskimi. Na początku myślałem, że  wygodniejszy będzie trial ale nie wyobrażam sobie trasy kilkadziesiąt km z podjazdami na tego typu rowerze. Teraz bardziej skłaniam się w kierunku xc ponieważ mniejsza waga, węższa opona i 2 blaty z przodu. Czy ktoś miał doświadczenie z oba typami i może doradzić? Dodam, że obecnie jeżdżę na 10 letnim rowerze górskim i nie mam doświadczenia z nowymi rozwiązaniami technicznymi.

Rozważam następujące rowery:

Kelly's Gate 50, Merida Big.Nine 500Lite, Kross 8 lub Marin Nail Trail 6, Trek Roscoe 7, Whyte 529

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mieszkając w górach ja bym brał traila jeśli CIę nie interesują zawody, tylko jazda dla przyjemności.

Pytanie ile chcesz wydać i co to za wycieczki , czy las , szutry, górskie szlaki, czy asfalt?

Potem można zastanawiać sie nad wagą ....myślę że 11 to nie wykręcisz z tych podanych a 12-13-14 to i XC i trail tyle mają.

Z traila bym chyba wybrał Marina.

  • +1 pomógł 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój budżet to 5k. Jak to jest z tymi rowerami typu trail? Nie mam doświadczenia ale patrząc na geometrie to pewnie fajne rowery na single gdzie są dedykowane trasy na rower, a główne nastawienie to jazda w dół i zabawę. Ja natomiast nastawiam się na szlaki beskidzkie z dużą ilością pedałowania, na których przewyższenia jest ponad 1000m. Przykładowa trasa w linku. Czy jest to do zrobienia na rowerze trailowym? http://tiny.pl/g677s

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale co to są szlaki beskidzikie ? szutrówki ? asfalt? Mieszkając w górach naturalnym dla mnie jest jazda singli. Trasa którą podałeś wg. mnie jest własnie na trailowy rower. Ja bym brał traila ale z normalnymi oponami a nie szerokimi, żeby w razie czego nie paść jakbym chciał pokręcić po asfalcie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na trailowym sztywniaku z rozsądnym skokiem i ustawieniami można walczyć o górną połowę stawki w maratonach górskich, to nie jest żadna przeszkoda. Nie będzie nagle 30 minut straty z samego roweru, chyba że faktycznie kupisz jakiegoś kloca i do tego twardy napęd (zmuszający do chodzenia). Budżet masz bardzo rozsądny jak na HT.

Swoją drogą, XC również zaczynają pojawiać się z odważniejszymi kątami, co zbliża je do lżejszych trailówek. Szamani mówią, że w tę stronę całe XC zmierza, aby było też trochę odważniej na zjazdach. Przykładem może być para Trek Roscoe - Trek X-Caliber. Amorek wyższy o 20 mm, parę detali i z X-Calibra mamy ścieżkowca. :) 

Edytowane przez c1ach
  • +1 pomógł 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zagłębiłem się trochę w opiniach i recenzjach trailówek. Myślę, że może to być lepszy wybór niż typowy XC. Nurtuje mnie tylko sprawa napędu 1x10. Przykładowo czy z taką przerzutką dam rady przejechać np. dystans 60-80km z duża ilością podjazdów? W sensie na pewno do zrobienia ale czy to nie będzie męczarnia, która odbierze całą przyjemność z jazdy i skończy się prowadzeniem roweru pod górę?

Myślę, że zdecyduję się na Dartmoor Primal Pro 29. Mam tylko nadzieję, że uda się wyrwać rabat w sklepie bo lekko ponad budżet.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...