Skocz do zawartości

[11486g] No Saint Urian by blackiwan


blackiwan

Rekomendowane odpowiedzi

  • 4 tygodnie później...

Upolowałem na allegro za 455zł :woot: Prawie nówka.Przebieg kilka km.Kolor nie za bardzo pasuje do całości,ale nie będę wybrzydzał.

Zmieniłem jeszcze grpiy na skręcane.

 

dsc0267lo.th.jpg

dsc0266io.th.jpg

 

 

Crankset: (Korba) KCNC K2 Type XC 44/32/22 – 701g

Grips (Gripy) LockOn Vincere - 75g

 

Razem- 11252g

Edytowane przez blackiwan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

Ja bym je okleił folią 3M carbon. Nie porysują się, zawsze można zdjąć przy sprzedaży, wygląda to nieźle i wygodnie się to aplikuje.

A w ogóle wywal pancerze niro, ja po jednym sezonie stwierdziłem że to straszny szajs, momentalnie się zacierają, są mało sztywne i przerzutka tylna traci precyzję zmiany biegów w tym sensie że ma problem z utrzymaniem zadanego nastawu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Rower niestety przytył.Zaciski zmienione na stare dobre Mavicki -Aesty nie zdały egzaminu.Kupiłem również używanego SLX-a M660,dla samych ramion.Zębatki wsadziłem z korby KCNC.

Teraz nie mam już problemów z przednią przerzutką. Wszystko działa jak należy.

Następne zmiany jakie planuje będę już poważniejsze.Wymiana hamulców prawdopodobnie na XT M785 oraz zmiana ramy na karbonowego chinola :)

 

Bar Ends: (Rogi) Ritchey WCS -65g

Bottle Cage: (Koszyk na bidon) – 2x Mattock- 84g

Bottom Bracket:(Wkład suportu) Token TK877EX-98g

Brake: (Front): (Hamulec Przedni) – Avid Juicy 3.5- 304g

Brake: (Rear): (Hamulec tylny) – Avid Juicy 3.5- 321g

Cables: (Pancerze i Linki) Niro Turbo Plus,Jagwire –49g

Cassette: (Kaseta) - Shimano Deore XT CS-M770 11-32T-270g

Chain: (Lancuch)- Shimano XT Hg93- 267g

Chain protector-( Osłona neoprenowa) Accent- 19g

Crankset: (Korba) SLX M660 + KCNC 44/32/22 – 737g

Derlr. (Front): (Przerzutka przednia) Shimano Deore XT FD-M771 – 160g

Derlr. (Rear): (Przerzutka tylna) Shimano Deore XT RD-M772 – 225g

Fork: (Widelec) Suntour Epicon LOD 100mm 2011 + gwiazdka i bieżnia sterów– 1694g

Frame: (Rama) No Saint Urian 2011 20" + miski sterów – 1923g

Grips (Gripy) LockOn Vincere - 75g

Handlebar: (Kierownica) KCNC Dark Side 600mm + korki– 143g

Pedals: (Pedaly) – Shimano M520 - 380g

Seat: (Siodlo) Token TK9571 – 217g

Seatpost: (Sztyca) Turner 350mm 31,6mm – 260g

Seatpost clamp: (Zacisk sztycy)Zoom- 40g

Shifters: (Manetki) Shimano Deore 2010 SL-M590 –263g

Skewers: (Zaciski kol) Mavic Crossride – 149g

Spacers: (Podkladka pod mostek) A2Z AD 5mm czerwona-2g

Stem: (Mostek) FSA XC 115 ALLOY 105mm – 136g

Headset: (Stery) Accent AirPlane maszynowe + top cap– 67g

Tire (Front): (Opona Przednia)Michelin Wildgripper Jet S 2.0-491g

Tire (Rear): (Opona Tylna)Michelin Wildgripper Jet S 2.0-500g

Tubes: (Detki) Maxxis Ultralight – 258g

Wheel Front: (Kolo Przednie) Mavic Crossride Disc -910

Wheel Rear: (Kolo Tylne) Mavic Crossride Disc - 1047g

Rotor: (Front): (Tarcza prz.)- Shimano Deore XT IceTech 180mm-161g

Rotor: (Rear): (Tarcze tyl.) Avid Roundagon 160mm -114g

Uchwyt do pompki- 14g

pozostałe śruby - 43g

 

Razem- 11486g

 

 

dsc0331ro.th.jpg

dsc0324zb.th.jpg

dsc0322e.th.jpg

dsc0321kg.th.jpg

Edytowane przez blackiwan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

Ja bym sobie tego nie zrobił, te koronki kcnc z slx'em wyglądają jak skradzione z komisu :D

Tak odnośnie hamulców zastanów sie czy chcesz na pewno XT , poza wyglądem praktycznie nie oferują nic więcej ponad to co deorki z tej serii (mam je i są rewelacja) albo dołóż do xtr'a bo ten i łaniejszy i lżejszy i klameczki gładko chodzą (servo-wave działa trochę skokowo).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak: same zębatki kosztowały mnie 120zł.(całą korbę KCNC kupiłem za 470zł,ramiona sprzedałem za 350). Są praktycznie jak nowe.Komplet takich zębatek kosztuje 530zł. Podobnie wagowo wychodzą popularne SPECIALITES Chinook,ale znowu cena kosmiczna- komplet 465zł. Mógłbym sprzedać te moje KCNC za 400zł i dołożyłbym 65zł do ,ale KTO by mi je kupił ?

Korba ogólnie kosztowała mnie 413zł i zostały mi jeszcze zębatki SLX,suport SM-BB70 oraz korba M590. Po sprzedaży tych części wymiana korby będzie kosztowała mnie jakieś ~160zł.

Co do trwałości to się okaże w przyszłym sezonie. Po założeniu korby do roweru nie wygląda to ,aż tak źle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rotor: (Front): (Tarcza prz.)- Shimano Deore XT IceTech 180mm-161g

Rotor: (Rear): (Tarcze tyl.) Avid Roundagon 160mm -114g

 

Hmm :) Ważyłeś samemu? Jeśli ten XT to IceTech, to tarcza powinna być ~20g lżejsza (ok. 160g wskazuje na starszy model). Ten Roundagon coś lekki, nowe ważą 124-128g.

 

 

Te KCNC - na pewno wygląda to oryginalnie i jest lekko, ale czy tylko niska masa jest ważna... Poświęciłbym te kilkanaście gramów na rzecz spójnej kolorystyki, jak nie wszystkie to chociaż blat bym zmienił na czarny :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tą XT ważyłem razem ze śrubami i tym podkładkami co są do niej. Tego Avida będę musiał sprawdzić,bo chyba pomyliłem wagę z inną tarczą.

Co do blatu KCNC też myślałem o wymianie na coś czarnego i normalnie wyglądającego. Problem w tym,że blat KCNC musiałbym sprzedać przynajmniej za 150zł. Wtedy kupiłbym coś takiego : http://allegro.pl/zebatka-tarcze-mtb-aerozine-3x10-3x9-shimano-i2727899964.html.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Blat zawsze można potraktować sprayem, ba nawet zamaskować napisy kcnc jakąś taśmą tak żeby zostały złote i będzie się pasło.

 

Mam jeszcze trochę dobrej farby w sprayu. :woot: Pierwsze trzeba by potraktować blat papierem wodnym.Może nawet by coś z tego wyszło.Ale szkoda mi jakoś niszczyć ten blat. :unsure:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Nowe hamulce + korba SLX ze zmienionymi zębatkami. Muszę jeszcze skrócić przewody hamulcowe. Zmienie jeszcze tylną tarcze na 180mm(Magura 119g) ,ale muszę dokupić adapter. Sztyca również pójdzie do wymiany zw. kolorystycznych.

 

Bar Ends: (Rogi) Ritchey WCS -65g

Bottle Cage: (Koszyk na bidon) – 2x Mattock- 84g

Bottom Bracket:(Wkład suportu) Token TK877EX-98g

Brake: (Front): (Hamulec przedni) – Magura MT4- 214g

-adapter front and bolts :( Adapter przód i śruby)-52g

Brake: (Rear): (Hamulec tylny) – Magura MT4- 230g

-adapter real and bolts :( Adapter tył i śruby)-48g

Cables: (Pancerze i Linki) Niro Turbo Plus,Jagwire –49g

Cassette: (Kaseta) - Shimano Deore XT CS-M770 11-32T-270g

Chain: (Lancuch)- Shimano XT Hg93- 267g

Chain protector-( Osłona neoprenowa) Accent- 19g

Crankset: (Korba) SLX M660 + KCNC 44/32/22 – 747g

Derlr. Front: (Przerzutka przednia) Shimano Deore XT FD-M771 – 160g

Derlr. Rear: (Przerzutka tylna) Shimano Deore XT RD-M772 – 225g

Fork: (Widelec) Suntour Epicon LOD 100mm 2011 + gwiazdka i bieżnia sterów– 1694g

Frame: (Rama) No Saint Urian 2011 20" + miski sterów – 1923g

Grips (Gripy) LockOn Vincere - 75g

Handlebar: (Kierownica) KCNC Dark Side 600mm + korki– 143g

Pedals: (Pedaly) – Shimano M520 - 380g

Seat: (Siodlo) Token TK9571 – 217g

Seatpost: (Sztyca) Turner 350mm 31,6mm – 260g

Seatpost clamp: (Zacisk sztycy)Zoom- 40g

Shifters: (Manetki) Shimano Deore 2010 SL-M590 –263g

Skewers: (Zaciski kol) Mavic Crossride – 149g

Spacers: (Podkladka pod mostek) A2Z AD 5mm czerwona-2g

Stem: (Mostek) FSA XC 115 ALLOY 105mm – 136g

Headset: (Stery) Accent AirPlane maszynowe + top cap– 67g

Tire Front: (Opona Przednia)Michelin Wildgripper Jet S 2.0-491g

Tire Rear: (Opona Tylna)Michelin Wildgripper Jet S 2.0-500g

Tubes: (Detki) Maxxis Ultralight – 258g

Wheel Front: (Kolo Przednie) Mavic Crossride Disc -910

Wheel Rear: (Kolo Tylne) Mavic Crossride Disc - 1047g

Rotor Front: (Tarcza przód) Shimano Deore XT IceTech 180mm-161g

Rotor Rear: (Tarcza tył) Avid Roundagon 160mm -114g

Uchwyt do pompki- 14g

pozostałe śruby - 43g

 

Razem- 11415g

 

Tire (Front): (Opona Przednia)Kenda Komodo 1.95 -542g

Tire (Rear): (Opona Tylna) Maxxis High Roller 2.1-557g

 

Razem-11513g

 

 

dsc07237cg.jpg

dsc07247t.jpg

dsc07241d.jpg

dsc07251f.jpg

dsc07243e.jpg

dsc07248t.jpg

Edytowane przez blackiwan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 5 tygodni później...

Mała zmiana w napędzie. Doszła zębatka BBB BCR-07.

 

dsc0347ls.jpg

dsc0346q.jpg

dsc0345r.jpg

 

 

Bar Ends: (Rogi) Ritchey WCS -65g

Bottle Cage: (Koszyk na bidon) – 2x Mattock- 84g

Bottom Bracket:(Wkład suportu) Token TK877EX-98g

Brake: (Front): (Hamulec przedni) – Magura MT4- 214g

-adapter front and bolts :( Adapter przód i śruby)-52g

Brake: (Rear): (Hamulec tylny) – Magura MT4- 230g

-adapter real and bolts :( Adapter tył i śruby)-48g

Cables: (Pancerze i Linki) Niro Turbo Plus,Jagwire –49g

Cassette: (Kaseta) - Shimano Deore XT CS-M770 11-32T-270g

Chain: (Lancuch)- Shimano XT Hg93- 267g

Chain protector-( Osłona neoprenowa) Accent- 19g

Crankset: (Korba) SLX M660 – 754g

-Crank Arms : Shimano SLX M660 175mm 612g

-Outer Ring: KCNC 22z 15g

-Middle Ring: KCNC 32z 30g

-Inner Ring: BBB BCR-07 89g

-Chainring Bolts: KCNC 8g

Derlr. Front: (Przerzutka przednia) Shimano Deore XT FD-M771 – 160g

Derlr. Rear: (Przerzutka tylna) Shimano Deore XT RD-M772 – 225g

Fork: (Widelec) Suntour Epicon LOD 100mm 2011 + gwiazdka i bieżnia sterów– 1694g

Frame: (Rama) No Saint Urian 2011 20" + miski sterów – 1923g

Grips (Gripy) LockOn Vincere - 75g

Handlebar: (Kierownica) KCNC Dark Side 600mm + korki– 143g

Pedals: (Pedaly) – Shimano M520 - 380g

Seat: (Siodlo) Token TK9571 – 217g

Seatpost: (Sztyca) Turner 350mm 31,6mm – 260g

Seatpost clamp: (Zacisk sztycy)Zoom- 40g

Shifters: (Manetki) Shimano Deore 2010 SL-M590 –263g

Skewers: (Zaciski kol) Mavic Crossride – 149g

Spacers: (Podkladka pod mostek) A2Z AD 5mm czerwona-2g

Stem: (Mostek) FSA XC 115 ALLOY 105mm – 136g

Headset: (Stery) Accent AirPlane maszynowe + top cap– 67g

Tire Front: (Opona Przednia)Michelin Wildgripper Jet S 2.0-491g

Tire Rear: (Opona Tylna)Michelin Wildgripper Jet S 2.0-500g

Tubes: (Detki) Maxxis Ultralight – 258g

Wheel Front: (Kolo Przednie) Mavic Crossride Disc -910

Wheel Rear: (Kolo Tylne) Mavic Crossride Disc - 1047g

Rotor Front: (Tarcza przód) Shimano Deore XT IceTech 180mm-161g

Rotor Rear: (Tarcza tył) Magura Storm SL 180 mm -119g

Uchwyt do pompki- 14g

pozostałe śruby - 43g

 

Razem- 11427g

 

Tire (Front): (Opona Tylna)Kenda Komodo 1.95 -542g

Tire (Rear): (Opona Przednia) Maxxis High Roller 2.1-557g

 

Razem-11535g

Edytowane przez blackiwan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć

Zastanawiam się nad tą ramką, dla 183cm 20" wydaje mi się odpowiednia. Mam prośbę - czy mógłbyś zmierzyć górną rurę? Chodzi mi o to czy te 571mm to jest rzeczywista długość mierzona "po rurze" (środek główki - środek węzła podsiodłowego), czy też efektywna długość, mierzona w poziomie od osi główki do osi sztycy.

Z góry dzięki, pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

<p>Sorry że zaśmiecam wątek. Ramka właśnie przyszła, wszystko pięknie poza trzema rzeczami a właściwie to jedną:

1. Rura podsiodłowa ma 510mm (na stronie sklepu/oficjalnej stronie No Saint - 495mm). To nawet lepiej, bo jest identycznej długości jak w starej ramie.

2. Główka jest pod stery zintegrowane, a nie półzintegrowane (wbijane). To akurat moje niedopatrzenie, trudno kupi się nowe stery.

3. Główka ma wysokość 135mm zamiast 120mm!!! 120mm, taki wymiar jest zarówno na stronie lemonbike.eu jak i nosaint.de. Wszystko miałem pięknie obliczone pod płaskie stery półzintegrowane i główkę 120mm a tu taka buba O.o Żeby mi nie brakło sterówki muszę szukać dość niskich tych sterów i/lub trochę niższego mostka (tej części chwytającej rurę sterową).

Jeszcze raz mam prośbę - mógłbyś zmierzyć podsiodłówkę i główkę ramy? U Ciebie też jest 510/135mm czy tylko ja mam jakąś koślawą ramę?

PS Na pewno jest to rozmiar 20" - długość rury poziomej się zgadza a podsiodłówka ma długość typową dla tego rozmiaru - na pewno nie jest to 18" ani 22".

Edytowane przez Pidzej
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...