@witexus Cannondale z ceny początkowej 33 699 zł jest do wzięcia za ~15 500 zł ?
To i tak Spec 5.0 chyba lepiej wypada, choćby ze względu na aku (710 Wh) i fakt, że potrzebujesz tego raczej do rekreacji, a nie ostrego tyrania w terenie.
@witexus
XL jeszcze jest w mega okazji: https://www.all4cycling.com/products/specialized-turbo-tero-x-4-0-grigio
Na OLX nowe sztuki w różnych rozmiarach widziałem za ~14 500 zł za wersję 4.0 i ~15 500 zł za wersję 5.0.
To rower idealny pod Twoje wymagania, a z tą ceną oferta po prostu miażdży.
Reasumując.
Nikt nie słyszał, aby Spec miał wprowadzać nowe modele, a cena $2,749.99 za Vado 4.0 to po prostu dobra okazja cenowa, która niestety nie dotyczy Polski.
Tu masz niezłą promocję na dobry rower: https://www.wysepka.pl/rowery-elektryczne-mtb/12611-23677-rower-elektryczny-gorski-specialized-turbo-tero-x-50.html#/571-rozmiar-m/1106-kolor-oak_green
Na amerykańskiej stronie Specialized https://www.specialized.com/us/en/c/eTurboVado, https://www.specialized.com/us/en/c/eturbotero są dość spore obniżki.
Mają pojawić się nowe modele czy coś? Ktoś coś wie?
To może lepiej rower cross-owy? MTB w ciągu ostatniej dekady mocno się wyspecjalizowały pod jazdę typowo MTB, przez co na gravel/asfalt/drogi szutrowe trochę zamulają.
Pomyliłem x-crossa z serią LX 300 https://www.ecobike.pl/produkt/952/rower-elektryczny-ecobike-lx-300-white-24 bardzo podobne na zdjęciu Fakt, ze względu na silnik w tylnym kole odrzuciłbym tę opcję.
Przy Twoim budżecie ten Ecobike x-cross wydaje się być dobrą propozycją. Warto zastanowić się nad dopłatą do mocniejszej baterii (630 Wh), aby nie brakowało zasięgu.
No w sumie to nie
Amortyzator serwisuję jak mi zaczyna szwankować - czyli póki co ani razu Nie jeżdżę na FOX'ach w cenie niejednego roweru, więc nie wiem po jaką chlre mam sobie zawracać głowę serwisowaniem skoro wszystko działa jak należy.
Serwis zerowy widelca? Patrz wyżej.
Czy traktuję tę część inaczej? Nie! Traktuję ją tak samo - serwisuję zgodnie z zaleceniami producenta
Samochodem przez sześć lat zrobiłem blisko 100 000 km. Wymieniam płyny zgodnie z zaleceniami producenta, ale nie rozbieram silnika co roku aby patrzeć czy tłoki i panewki są w dobrym stanie.